Beğenip yorum yapmayı unutmayın lütfenimsi bebişlerimm, özellikle bir tane de olsa yorum atın rica ediyorumm🙏🏻❤
Bölüm şarkıları;
Müslüm Gürses- Unutamadım
Sıla- Saki
Mabel Matiz- Nerelere Gideyim
Nalan- Tutmayın Beni
Gökhan Özen- Bize Aşk Lazım
"Zamana bırakmak ölümsüz olduğuna inananların umuduydu, benim hiç zamanım yoktu."
GAZEL DUMAN.
Gecenin sessizliği şehrin üstüne çökerken usulca rakımı yudumlayarak pencereden dışarıya bakıyordum. Çağırdığımız tamirciler gündüz geleceklerini söyledikleri için, penceremde cam yoktu.
Yaşanılanları düşününce kendi kendime sırıttım.Çalan şarkı ruhumun derinlerine inerken masaya doğru dönüp Veda ile kadeh tokuşturarak şarkıya bağırarak eşlik etmeye başlamıştık.
"Her sevgi zamanla bitermiş derler, benim ki bitmedi anlayamadım! Bu aşktan hayır yok, unut dediler, ne yaptıysam seni unutamadım! ""Bir, iki, üç!"
"Kim bilir kimler var şimdi kalbinde, sen beni unuttun çoktan belki de, ben hala yaşarım eski günlerde her şeyde sen varsın, unutamadım..."
Unutamadığımız biri yoktu, şarkı varmış gibi hissetmenize neden oluyordu. Veda şarkıyı kapatıp kadehini fondipledi, boş bardağı masaya sertçe koyarken sırıttı.
"Şimdi, sen, gitmedin ya...""Ee?"
"Bunlar seni infaz etmesin, karanlık tipler diyorsun."
"O kadar da değildir herhalde, başka doktor mu kalmadı kızım. İyi olmadığımı açıkça beyan ettim zaten."
"Adamlar konum attı sana farkındasın değil mi?"
Omuz silktim.
"Kimseyi memnun etmekle uğraşamam, önemli olan benim!""Ilgaz?"
"Ne olmuş Ilgaz'a?"
Gülmeye başladığında gözlerimi devirdim.
"Ilgaz'a teklif etsene.""Saçmalama ne teklifi edeceğim?"
"Ada sahibi olmak ister misin aslan diyerekten teklif et."
İstemsizce gülümsedim.
"Adamın mekanları var, sen ada diyorsun!""Ne kaybedersin, zaten sıfır noktasındasın."
"Doğru, kaybedecek bir şeyim yok ama canım hala bende Veda."
"Gazel, yaşımız geçiyor ve karşımıza çıkanları beğenmiyoruz bir yerden sonra. Yok üzümün çöpü, kirazın sapı derken kimseyi sevemiyor, herkeste bir kusur buluyoruz. Ilgaz'a karşı hislerin var, inkar etme boşuna!"
Gözlerimi devirdim.
"Yaşlanmışız gibi konuşuyorsun!""Sen umutsuzluktan Berkay'la evleniyordun lan! Umutsuzluk insana her şeyi yaptırıyor! Ben en başından beri istemiyordum, sevmiyordum o hıyarı biliyorsun."
"Ilgaz'ı sevdin herhalde."
Sırıttı.
"İkinizin enerjisini beğendim evet, hem tipide sağlam. Parası da var. Daha ne olsun.""Ama ruh hastası."
"Ee o kadar kusur olsun ya, sen sanki çok normalsin. Adam seni hastaneye götürmedi baygınken diye mekanını altüst ettik..."
Kahkaha attı.
"...kısırda değildir. Çok iyi enişte, on numara damat, harika da bir baba olur. Ben onda o ışığı gördüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dudağında Ölüm Var
Teen FictionBir Mafya Hikayesidir. +18, küfür, şiddet fazlasıyla vardır. ~•Yetişkin içerik•~ Genç, yetenekli, gözü kara bir mafya varisi olan R. Feyyaz Karaca sıradan bir çatışmanın içinde kapana kısıldığı sırada yolunu kaybetmiş Yazgı Yılmazer yürek yemişcesin...