/y i r m i y e d i/

7.7K 366 264
                                    

Bu bölüme 180 vote 200 yorum geldiğinde yeni bölüm gelecek❤

Bölüm Şarkısı;
Özcan Deniz- Aşk
Sena Şener- Teni Tenime

"Tenin tenime karışırken iki dudağının arasında öldür beni kadın."

YAZGI;

Kalbim dudaklarımda nabız gibi atıyor, göğüs kafesim istikrarlı bir şekilde inip kalkıyordu. Kalçalarımı sıkıca kavrayıp bedenimi yukarıya çektiğinde ona zorluk çıkarmadan kuş gibi süzülerek kucağına çıktım. Ellerimi ensesinde birleştirip bacaklarımı ait olduğum yere doladım, dilimi yanağına sürterek ilerleyip kulağına fısıldadım.

"Yak canımı, ne kadar yakabiliyorsun görelim."

Gülümsediğini fark ettiğim an boynuna dişlerimi sapladım, zevke bulanmış acı dolu bir inilti firar ederken dudaklarından elleri kalçalarımı daha sert sıkmaya başlamıştı.
Salondan ayrılıp spor yaptığı odaya girdiğimiz de neden burada olduğumuzu sorguluyordum ki odanın diğer tarafında duran kapıyı ayağıyla ittirdi. Kapı yana doğru kayarak açıldığında gözlerimin büyümesine engel olamadım.

"Sevişmek üzere olduğun adama sorulmayacak sorular, buraya kaç kadın attın it?"

"Ne?"

Yüzüm hayalet görmüş gibi büyürken içimden söylemem gerekeni sesli düşünmüş olmanın verdiği gafletle yüzümü hızla buruşturdum.

"Ne dedin sen?"

"Hiç bir şey demedim, oda çok seksi duruyor."

"Seks odası olduğu için olabilir mi?"

Sevişeceğin kadına söylenmemesi gerekenler!

Kucağından inmek için hamle yaptığımda buna izin vermeyip birlikte yatağa uzanmamızı sağladı, tek fark ben onun üzerindeydim.
Ağırlığımı vermeden, yarasına baskı uygulamadan üzerinde doğrulup gözlerimi yüzünde gezdirdim.
Benden önce olan şeyler için canımı neden sıkıyordum bilmiyorum.

Kırmızı ve siyahın harman olduğu oda arzuları en uçta çılgınca yaşamak için tasarlanmış gibi duruyordu.
"Bunu hep yapmak istemişimdir!"
Elini uzatıp yatağın kenarına sertçe vurduğunda sadece girdiğimiz yer tarafı hariç diğer duvarlar yukarıya doğru katlandı. Dışarısı net bir şekilde görünürken gözlerim büyüdü.

"İnsanlar bizi görecek!"

"O kadar salağım çünkü! İçeriden görünüyor sadece dışarıdan görünmüyor!"

"Hangi kafayla yaptın bunu sen?"

Ellerini bel kenarlarıma koyup narin hareketlerle yukarı aşağı kaydırırken dudakları hafifçe kıvrıldı.
"Hoşuna gitmedi mi?"

"Diğer kadınların hoşuna gitmiş olabilir ama ben etkilenmedim canım!"

"Doğruyu söyle canım!"

Omuz silktim, canım kelimesine uyguladığı baskı yüzünden fazla ciddi olamadım ama neden bozulduğumu anlamışcasına konuştu.

"Buraya gelen ilk kadın sensin, senden başkasının geleceğini düşünmen bile hata!"

"Neden inanmıyorum acaba?"

"İnanmazsan inanma lan!"

Beni kucağından kaldırmak için hamle yaptığında yüzünde ki o mutlu ifade yerle bir olmuş kaşları çatılmıştı.
O an anladım doğru söylediğini, ellerimi omuzlarına koyup başımı yan yatırarak dudaklarımı ıslattım.
"Bizim için mi yaptırdın burayı?"

Dudağında Ölüm VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin