Beğenip yorum yapmayı unutmayın lütfenimsi bebişlerimm❤
Bölüm şarkıları;
Fettah Can- Kalakaldın mı?
Irfan Özata-Hasret Türküsü
Selçuk Balcı -Hasret Uzun Bir Yol
Bengü -Kapıda Yalnızlık
Mustafa Ceceli- Simsiyah
"Bir şarkının nakaratında kaybettim benliğimi, biliyorum dönmeyecek olmayacak eskisi gibi.
O gitti .
Onunla birlikte anılarım, hayallerim, geçmişim de gitti. Bir ben gitti benden, benden hiçlik kaldı geri...""Bu dünyada mutlu olmadım kadın, ne olur ahiretimi güzelleştir."
FEYYAZ.
Yüreğimin içinden saçlarını savurarak kaçtı gitti kadın, tutamadım. Gökyüzüne hevesli birini kim yer yüzünde tutabilirdi?
Hastanede Ulus'la karşılaştığımız da biliyordum aslında olacakları. İnsan yine de olmasın istiyordu, kötü şeyler aralamasın kapıyı. Fakat öyle bir geliyordu ki felaket, ne kapı kalıyordu insanın içinde, ne cam çerçeve.
Her şey paramparça oluveriyor kadın gidiyor adam bitiyordu.Ama Yazgı gitmedi, en azından orada gitmedi. Ulus "Bebeğimize iyi bak."dediğinde Yazgı bana baktı.
"Senin sevgine olan saygımdan şuan test yaptırmak ve emin olmak istiyorum..."
Yüreğime su serpilmişti sanki, direnmedim. Test sonucu çıktığında gidecekti biliyordum ama o an yanımda kalması beni gururlandırmıştı."...rüyalarımda gördüğüm adamı tanıdığın halde tanımıyorum dedin, bunu da test sonucundan sonra konuşacağız!"
Kalbimi parçalara ayırmayı iyi biliyordu, her işin bir ustası vardı. Yazgı da beni dağıtmakta ustaydı, onun elleri arasında yapboz gibiydim, onun tamamlamasını bekleyen bir boka yaramayan binbir parçalı yapboz!
Hastanede iken, test için gerekli olan şeyleri hallettik, sonucunun ertesi gün çıkacağını söylediler. Boğucu bir sessizlik içinde birlikte arabaya binip eve geldiğimiz de Ilgaz yüzü gözü morarmış bir halde salonda oturuyordu.
"Bu halin ne? Gazel bu hale getiremez seni!"
"Kayınpederim yaptı, temiz iş çıkarmış değil mi?"
"Ne kayınpederi oğlum, kafan mı güzel?"
"Gazel'in babası dövdü abi, ne yapacaktım adama karşılık mı verecektim?
"Gazel'in babası kim?"
"İstanbul Emniyet müdürü, boşver onu abi daha önemli bir durum var. Mesut baba seni arıyormuş bakmıyormuşsun."
Ellerim istemsizce telefonumu aradı, cebimde sessizdeydi.
"Niye arıyormuş? O kadar olay oldu aramadı, şimdi niye arıyormuş?"Ilgaz yutkundu.
"Benim meselem için arıyor olmalı."Gülümsedim.
"Ben sizden bir şey istemek için buraya geldim aslında abi.""Bizden derken?"
Gözleri Yazgı ile benim aramda gitti geldi ve yutkunup dudaklarını araladı.
"Abi biliyorsun, Yenge sende az çok tanıdın artık. Benim annem babam yok biliyorsunuz. Yarın akşam Gazel'i istemeye gideceğiz, annem ve babam olarak siz geleceksiniz, gelirsiniz değil mi? Yenge?"
Yazgı zoraki bir tebessümle başını olumlu yönde sallayarak "Olur, alıştık kız istemeye, senin içinde isteriz. Fakat ben şuan hiç iyi değilim, dinlenmek istiyorum. Size iyi geceler."diyerek yanımızdan ayrıldığında Ilgaz sorgulamadı bile.
Çünkü o kadar heyecanlıydı ki bu hal ve hareketlerinden belliydi.
"Sen Gazel'e evlenme teklifi ettin mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dudağında Ölüm Var
Teen FictionBir Mafya Hikayesidir. +18, küfür, şiddet fazlasıyla vardır. ~•Yetişkin içerik•~ Genç, yetenekli, gözü kara bir mafya varisi olan R. Feyyaz Karaca sıradan bir çatışmanın içinde kapana kısıldığı sırada yolunu kaybetmiş Yazgı Yılmazer yürek yemişcesin...