Beğenip yorum yapmayı unutmayın lütfenimsi ❤
Bölüm şarkıları;
Murat Göğebakan- Gelmiş Bahar
Sezen Aksu- Vazgeçtim
Müslüm Gürses- Unutamadım
Müslüm Gürses- İtirazım Var
"Burada yağmurun ardından güneş açıyor da gökkuşağı belirmiyor kadın, bu nasıl yok olmaktır. Bir tek rengini bile ardında bırakmadan..."
FEYYAZ.
Yattığım yerden kan ter içinde sıçrayarak uyanırken kucağımdaki çerçeve ani sıçrayışım yüzünden zemine düştü. Kırılan parçalar etrafa saçılırken gözlerim çerçevenin içindeki fotoğrafta asılı kaldı.
Yazgı ile bana ait bir fotoğraf vardı, evimi terk etmeden evvel almıştım onun odasından. O fotoğrafta öyle güzel gülmüştü ki, her baktığımda kalbimde çiçekler açıyormuş gibi hissediyordum.Her gece bu fotoğrafa sarılarak uyuyordum, kaç kez düştü. Kırılmadı, fakat şuan çerçeve yerlebir oldu.
İçime yerleşen sıkıntı nefes almamı zorlaştırırken bir anlık panikle telefonumu aradım. Sehpanın üzerinde yoktu, ayağa kalkıp yattığım koltuğun üzerine baktım. Bulduğumda sehpanın üzerinde duran sigara paketinden bir dal alıp çakmakla yakarken pencereye doğru ilerledim, telefonun tuş kilidini açıp Ilgaz'ın numarasının üzerine basıp aradım.Bir kaç saniye sonra açtı telefonu, boğuluyordum bir yandan da sigara içiyordum.
Pencereyi açıp içeriye hava girmesini sağladım.
"Efendim abi.""Ne yapıyorsun?"
"İşler güçler abi, sen nasılsın?"
"Yazgı'dan var mı bir haber?"
"Yok abi."
"Ilgaz, yapma!"
Derin bir nefes alıp verdi.
"Sabah Ulus'la gördüm abi, her gün düzenli olarak geçiyorum kafenin önünden, ya Yılmaz oluyor yanında, ya Ulus.""Ulus'la ne var aralarında?"
"Bilmiyorum abi, nereden bileyim!"
"Bak benimle dik dik konuşma yemin ederim gelir seni gebertirim Ilgaz!"
"Keşke öyle bir sevap işlesen!"
"Beni delirtmek mi istiyorsun? Adam gibi bir soru sordum lan sana! Yavşak yavşak konuşup canımı sıkma piç!"
"Böyle sorup duracaksan geri gel amına koyim! Al yanına! Sahip çık mesela! Perişan etmesen kızı da!"
"Perişan mı?"
"Değil, değil anasını satayım ya değil! Kız düzenini kurdu, gayet mutlu. Sende bak önüne artık!"
Sigaramdan derin bir duman alıp izmariti fırlattım.
"Yazgı'ya bir şey oldu!""Ne olmuş olabilir abi, iki saat önce geçtim kafenin önünden gayet iyiydi!"
"Ilgaz bir şey oldu diyorum! Hissediyorum!"
"Hay seveyim aşkınızı! Gidip bakacağım tamam mı! Haber veririm!"
Telefonu suratıma kapattığında bağırarak elimin arasındaki telefonu duvara fırlattım.
"Geri geldiğimde sikeceğim o ağzını! Bekle! Tabi dönersem, hay!"Yazgı'yı izlemesi için ayarladığım adam ona sulandığından beri başkasına güvenemiyordum, diğer çocuklardan böyle bir şey istemem absürt olacağı için sadece Ilgaz'dan yardım istiyordum. Oda sağolsun ağzıma sıçıyordu, yapıyordu dediğimi ama beni sinirden deliye çeviriyordu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dudağında Ölüm Var
Teen FictionBir Mafya Hikayesidir. +18, küfür, şiddet fazlasıyla vardır. ~•Yetişkin içerik•~ Genç, yetenekli, gözü kara bir mafya varisi olan R. Feyyaz Karaca sıradan bir çatışmanın içinde kapana kısıldığı sırada yolunu kaybetmiş Yazgı Yılmazer yürek yemişcesin...