-45-

30 4 4
                                    

Oh Thom, ik wil die engerd echt nooit meer zien' fluister ik tegen hem. 'Moet je mijn haar nou kijken, hij heeft me zo lelijk gemaakt' Thom streelt even over mijn korte plukjes haar 'ik vind je nogsteeds mooi hoor' fluistert hij in mijn oor. Dan zie ik mijn ouders, zo hard als ik kan ren ik de auto uit en vlieg in de armen van mijn moeder. 'Roosje toch' is het enige wat zij kan uitbrengen'. 'Waarom wist ik dit niet?' vraagt mijn vader, hij lijkt het niet helemaal te bevatten. 'Ik leg alles uit, later' zeg ik tegen mijn ouders. Dan komt er een politieagent op me af. 'Ik weet dat dit een moeilijk moment voor je is, maar we willen graag zo snel mogelijk een verklaring van je hebben. Zou dat nu kunnen?' vraagt hij vriendelijk. 'Komt die klootzak dan sneller vast?' vraag ik. 'Dat zou wel kunnen ja' zegt de politieagent. 'Kom maar op met de vragen dan' zeg ik terwijl ik achter de politieagent aanloop. Ik wil alles doen als Nick maar zo snel mogelijk vast zit, ik wil dat vreselijke gezicht nooit meer tegenkomen. Hij had me bijna vermoord! Zo gedetailleerd mogelijk vertel ik de politieagent wat er gebeurd en gezegt is. Hij is zichtbaar geschrokken 'dat jij dat allemaal hebt moeten doorstaan' zucht hij met een ongelovig gezicht. 'Ik vind je een ontzettend dapper meisje' zegt hij als het verhoor afgelopen is.

Highway to HellWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu