De volgende morgen fiets ik weer met Eva naar school. 'Dit zal ik wel missen als ik straks hier niet meer woon' zeg ik tegen haar. 'Ik ook hoor Roosje, dan moet ik helemaal alleen naar school fietsen, saai hoor!' Ik vind het jammer dat ik straks niet meer met Eva naar school kan fietsen, dat voelt altijd zo vertrouwd. Maar ik heb wel superveel zin in de verhuizing! 'He Roos, hoe was het gister met Thom? Dat heb je nog niet eens verteld' zegt Eva tegen me. Ik word een beetje rood en zeg 'Ja, eh, het was heel gezellig' Eva ziet meteen aan mijn gezicht dat het meer was dan gewoon gezellig. 'Je hebt hem gezoent he! Goedzo Roos, en? Zoent ie lekker?' roept Eva uit. 'Niet zo hard Eef' sis ik haar toe. Ik vertel over hoe Thom me aan het tekenen was en me toen ineens zoende. Eva vind het hopeloos romantisch en is ontzettend blij voor me. Dat vind ik fijn te horen, mijn andere beste vriend is er namelijk boos om geworden. Een beetje support is wel fijn. Ik voel me heel schuldig tegenover Sander, maar tegelijkertijd ben ik superblij met Thom. Hij zorgt ervoor dat ik me vrolijk en blij voel, geen zorgen heb en hij is zo lief voor me! De dag op school verloopt redelijk saai, tot er in de pauze ineens een meisje naar me toekomt. Ze zit een klas lager dan ik, ik ken haar wel van naam maar weet verder niet wie ze is. 'Jij bent Roos toch?' vraagt ze aan me. 'Haha jaa, dat ben ik. Wat is er?' Eva kijkt me vragend aan, ik snap ook niet zo goed wat ze van me moet. 'Kun je even meekomen?' vraagt het meisje. 'Het is belangrijk' Ik snap er niks van maar volg het meisje mee naar een rustiger plekje. Dan begint ze te praten; 'Ik weet dat je nu met Thom gaat, ik ben zijn ex. Maar geloof me alsjeblieft, die jongen is hartstikke fout. Hij is een player, zodra hij seks met je heeft gehad laat hij je keihard vallen. Luister alsjeblieft naar me, ik ben geen jaloerse ex maar wil je gewoon beschermen voor hem.' Ik ben stomverbaasd door de woorden van het onbekende meisje. Zoiets zou Thom toch nooit doen! 'Ik weet niet wat er mis is met jou, maar bemoei je niet met mij en Thom. Ik bepaal zelf wel wat ik doe of niet' zeg ik boos tegen het meisje. Wie denkt ze wel dat ze is om mijn geluk te verpesten. 'Dan geloof je me niet, maar kom je er vroeg of laat zelf wel achter. Ik heb je gewaarschuwd..' Na die woorden draait ze zich om en loop ze weg. Ik zie Eva naar me toe lopen. 'Wat had zij' vraagt ze. Ik vertel wat het meisje gezegt heeft. Eva kan het niet geloven 'Ze is gewoon jaloers en wil hem terug. Niks van aantrekken Roos, wees gewoon blij met Thom.' stelt Eva me gerust. Ik geloof Eva wel, maar toch zit het me niet lekker...
wat denken jullie is heeft het meisje gelijk en is Thom een player of is ze een jaloerse ex en is Thom gewoon het schatje wat hij de hele tijd al is?
comment plzz
vote
deel
xx meeee
JE LEEST
Highway to Hell
Teen FictionRoos is een 16 jarige tiener zoals ieder ander, drukke cijfers, schoolstress, vrienden die meer zoeken dan vriendschap en een moordlustig vriendje? Na een ruzie tussen Roos en haar getikte buurjongen Nick werd haar leven een verborgen hell, Nick wor...