Wat vindden jullie van thom hij zal toch wel van haar moeten houden hij heeft haar wel gered van nick? wat zou jij doen bij thom blijven of weggaan na alle gebertenissen?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Toen stond ik buiten, in de regen, zonder vriendje en zoals gewoonlijk weer helemaal alleen. Ik liet mezelf natregenen, ik had het niet eens door. Ik liep naar de bushalte en begon meteen weer te huilen. Thom en ik hadden elkaar bij een bushalte ontmoet, ik had echt niet verwacht dat dit met Thom zo af zou lopen. Hij was zo ontzettend lief voor me, hij heeft me zelfs gered van die creep van een Nick. Maar hij had toch blijkbaar niet genoeg aan mij. In de bus staarde ik wezenloos voor me uit, ik kon helemaal niet meer nadenken. Thuis gooide ik meteen alle dingen die me aan Thom deden denken in een schoenendoos en stopte die zo ver mogelijk weg. Ik zou ze na een tijdje wel weggooien, maar ik wilde nu gewoon even niks zien wat met Thom te maken had. Ik gooide mezelf op bed en huilde met gierende uithalen. Ik kon echt niet meer stoppen, ik voelde me wanhopig. Eindelijk als ik dacht dat ik mijn leven weer een beetje draaiende had ging het weer helemaal mis en was ik weer terug bij het begin. Toen zag ik dat ik mijn computer nog aan had laten staan. Er knipperde een lichtje in het scherm, ik had een e-mail van Luna. Ik was benieuwd wat ze had te zeggen en klikte het mailtje aan. Het enige wat er stond was 'Sterkte, xxx Luna'. Ik moest weer huilen van het mailtje, ze wist dus dat Thom meteen zou bekennen anders had ze dit niet gestuurd. Misschien konden Luna en ik nog wel vriendinnen worden, ze leek me een lief en aardig meisje.
JE LEEST
Highway to Hell
Teen FictionRoos is een 16 jarige tiener zoals ieder ander, drukke cijfers, schoolstress, vrienden die meer zoeken dan vriendschap en een moordlustig vriendje? Na een ruzie tussen Roos en haar getikte buurjongen Nick werd haar leven een verborgen hell, Nick wor...