-30-

18 1 1
                                    

Als ik thuis ben wil ik eigenlijk meteen Thom bellen en vragen of het echt waar is wat zijn ex me verteld heeft. Maar dat is toch ook raar, we hebben net één keer gezoend. Ik weet niet eens of hij iets serieus met mij wil en ik weet ook niet of ik dat zelf wel wil. Voor nu is het gewoon leuk en fijn, laat ik me maar niet teveel druk maken over zijn ex en op mijn eigen gevoel afgaan. Thom is te vertrouwen en zou een meisje nooit zo behandelen. Ik moet niet zo twijfelen na mijn eerste mislukte relatie, niet alle jongens zijn zoals Nick. Ik begin aan mijn huiswerk, het is een hele berg voor morgen. Vooral veel wiskunde, en daar ben ik juist zo slecht in. Meestal ga ik bij Sander langs als ik iets niet snap, maar dat kan nu niet meer. Ik mis Sander echt, het voelde zo raar om gewoon langs hem te lopen op school en niets te zeggen. Gelukkig had Eva het niet door en is ze geen vragen gaan stellen. Ik start mijn computer op en kijk wie er op msn is. Ik praat even met mijn nichtje en dan zie ik dat Eva op msn komt.

Roos(l) zegt: Hee Eeeef <3

Evaaa zegt: Hay meis, hoe gaatie?

Roos(l) zegt: Haha. echt klote, ik snap niks van wiskunde

Evaaa zegt: Nee, ik ook niet mann, veelstemoeilijk

Evaaa zegt: Beter gaan we even naar Sander toe, die is daar goed in toch?

Shit, ik wist dat het er ooit van moest komen. Ik moet maar snel een smoesje verzinnen...

Roos(l) zegt: Helaas, ik mag niet meer weg van mijn ouders, dus ik zal er zelf achter moeten komen, echt balen

Evaaa zegt: Balen, zeg dat wel! Ik ga nog even verder met wiskunde hoor pop. Zie je morgen op de fiets. Ciaaaao xxxx

Roos(l) zegt: xxxxxx

Evaaa heeft zich afgemeld

Ik verzink weer in gedachten, ik kan me echt niet concentreren op wiskunde. Ik wou dat mijn leven eens een keer goed ging en het niet altijd zo'n puinzooi was. Heb ik eindelijk eens een leuke jongen gevonden, wordt mijn beste vriend daar boos over en krijgen we ruzie. En dan komt zijn ex ook nog eens tussen ons stoken. Gelukkig is Eva er nog, zij steunt me tenminste wel. Ik probeer nog even verder te werken aan wiskunde en net als ik het snap wordt er op mijn raam getikt. Dan zie ik het gezicht wat ik het liefst voor altijd uit mijn leven wil bannen, Nick...

Highway to HellWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu