-59-

23 4 2
                                    

Even een kort stuk sorry veel huiswerk aan mn hoof en PW duits :C

Ik besloot om Eva te bellen, ik had even een peptalk nodig en als iemand daar goed in was, dan was het Eva wel. Ik toetste haar nummer in en gelukkig nam ze meteen haar telefoon op. Ik viel meteen met de deur in huis en vertelde dat het uit was met Thom en waarom. Ze was boos en geschokt, ze reageerde precies zoals een goede vriendin zou doen. Ze kwam na tien minuten al naar me toe met een grote bak ben and jerry's ijs. Samen lepelden we de bak leeg, keken we een leuke film en praatten we veel over Thom en waarom we het niet door hadden gehad. 'En ik vond dat meisje nog wel zo'n rare' zei Eva en keek me even aan. 'Jaa, ik ook. Ik dacht dat ze gewoon hartstikke jaloers was', zei ik. 'Maar dat hadden we dan mooi mis', zucht Eva. Dan hoor ik mijn telefoon trillen, een sms van Thom. 'Meteen verwijderen!' gilt Eva. 'Wil je nou echt lezen wat die klootzak je nog te melden heeft? Sterk zijn Roos', zegt ze en ik weet dat ze gelijk heeft. Met pijn in mijn hart verwijder ik het smsje zonder het te lezen. Nu zal ik nooit weten wat hij gestuurd heeft, misschien was het allemaal wel niet waar...

DOM zou ik denken maar ja

xx Lotte

Highway to HellWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu