2.16

90 10 0
                                    

Raštinėje padaviau jau užpildytus dokumentus. Išvažiavau į biurą. Pakeliui užsukau raguolio su kava. Mano apsauginis nuo manęs nesitraukė. Mane pasitiko Liusė su krūva dokumentų ir Jim su krūva klausimu. Kol viską sutvarkiau atėjo vakaras.

Buvau išsekusi, tad apsauginio paprašiau, kad mane parvežtu namo. Na bent į dabartinius namus.

Vos sustojome išgirdau Tėjos krykštavimą. Matyt Ada ar vienas iš apsauginių su ja užsiima. Garsas sklido iš už namo, tad nuėjau ten. Vaizdas mane labai nustebino. Haris gaudė Tėją, o ši išsietus lakstė. Man suspaudė širdį tas vaizdas. Jis bus geras tėvas.

Galiausiai dukra pamato mane ir atbėga į mano glėbį.

- Mamyte, dėdė vos manęs nepagavo. – džiūgaudama pasakė mergaitė.

- Tikrai, bet dabar sugavau aš ir tikrai nepaleisiu.

- Mamyte as nuoliu gelti. – pasakė ir ištrūkus iš mano gniaužtu nubėgo vidun.

Prie manęs priėjo vaikinas.

- Kaip laikaisi? – pasiteiravo.

- Man viskas gerai. Ką čia veiki? – nepatenkinta paklausiau.

- Mane atsiuntė Kajus. Aš vadovausiu tavo apsaugai.

- Aš pasikalbėsiu su Kajum.

- Olivija, jis jaudinasi dėl tavęs. Tikrai nemanau, kad sutiks tave palikti be apsaugos.

- O tau nereikėtu būti namie? Aš čia turiu pakankamai apsauginiu. – pabandžiau pakeisti temą.

- Namie yra Martos tėvai ir mama. – nepatenkintas pasakė.

- Tu vis dar pykstiesi su mama? Melita labai miela. Kodėl tu jai neatleidi?

- Ji mano mama, bet nepasakė kur tu.

- Ji negalėjo, nes nežinojo. Aš niekam nesakiau kur gyvenau. Net mama nieko nežinojo, tad tau metas atsiprašyti Melitos.

Pasakiau ir nuėjau pas dukrą. Tėją radau virtuvėje su Ada. Mergaitė bandė nugvelbti ką tik iškeptų sausainių. Aš tyliai priėjau ir dar nespėjus jai pagriebti sausainio pačiupau mergaitę ir stipria apkabinau.

- Mama, as nuoliu sausainio. – suzyzė mergaitė.

- Pirma vakarienė, vėliau sausainiai. – perspėjau.

- Tuoj patieksiu vakarienę sėskit prie stalo. – pasakė Ada.

Mudvi du dukrele atsisėdome prie stalo. Po minutės prisistatė ir Haris. Susitvardžiau ir nieko jam nesakiau. Valgėme tyloje. Galiausiai Tėja nuėjo žaisti į savo kambarį, o aš likau viena su Hariu.

- Jau pateikei skyrybų dokumentus? – bandė užvesti pokalbį Haris.

- Taip. – trumpai atsakiau.

- Kaip jis reagavo?

- Nesutiko pasirašyti, tad nunešiau dokumentus į teismą. To ir tikėjausi, bet vis dar nežinau ar esu pasiruošus teismui.

- Mes visi tave palaikysim.

- Nežinau ar to užteks.

Daugiau nekalbėjome aš visą vakarą praleidau su dukra, o ją paguldžiusi nuėjau dirbti. Mano galvoje sukosi tiek minčių, kad miegoti tikrai nesiruošiau. Ryte susiruošiau į darbą ir papusryčiavus apsauginis nuvežė.

Darbe mane pasitiko tuščias biuras. Liusė pasirodė po pusvalandžio, o vėliau ir visi kiti. Jim man atidavė jau parengtą kliento skyrybų bylą. Gregas pranešė, kad laimėjo bylą ir turi naują klientą.

Kai aš sugrįžauTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang