- Tu daug geresnė nei visi kalba. – pasakė visiems išėjus Natanielis.
- Tu dar nieko nematei. Jie gali ateiti pas tave. Nieko nepasirašinėk. Jei jie ką duos prieš pasirašydamas atnešk man.
- Manai jie bandys mane apgauti? – paklausė mums einant link išėjimo.
- Nustebčiau jei nebandyti. Manęs ateinančias kelias dienas nebus, jei jie su tavim susisieks skambink Jimui. Jis viską perduos man. – mes sustojome.
- Turi svarbią bylą? – pasiteiravo manęs.
- Savo skyrybas.
- Apgailestauju.
- Viskas gerai, mano vyras kur kas blogesnis už tavo žmoną. Be to jis fedreralas.
- Linkiu sėkmės. – pasakė atsisveikindamas.
- Ačiū.
Vos jam išsėjus prie manęs priėjo Jim.
- Kaip sekėsi?
- Puikiai. Manau aš nesuklydau tave pasirinkdama. Kitą kartą noriu, kad būtum su manim.
- Man būtu garbė.
- Kur Liusė?
- Padeda įsikurti naujai Grego praktikantei.
- Noriu, kad ji dar pasamdytu buhalterę ir sekretorę man. Po skyrybų mus užpus klientai.
- Jau dabar jų netrūksta. Gregas vos spėja suktis.
- Kodėl aš jų nemačiau?
- Jums dabar reikia laiko skyryboms.
- Tuo užsiima Linda, o man reikia darbo.
- Na šiandien gavom prašymą iš stambaus verslininko, bet jis nesako kokia problema.
- Tada pakviesk jį čia.
- Na jis kviečiasi pas save.
- Gerai, einu pasiimsiu daiktus. Lai atvaro mašina ir galėsim važiuoti. – Jim nieko nelaukęs nuėjo.
Aš nuėjau į kabinetą susirinkau daiktus. Galiausiai su Jim išvažiavome. Važiuojant vaikinas bandė šnekučiuotis, bet pamatęs, kad aš nenusiteikus kalbėt apie niekus nutilo. Galiausiai mes sustojame miesto centre prie stiklinio dangoraižio. Pasirodo mes einame susitikti su vyru kuriam priklauso šis ir dar keli pastatai Niujorke.
Pakylame į šešioliktą pastato aukštą. Ten mus pasitinka ilgakoje sekretorė. Ji iškart palydi į direktoriaus kabinetą.
- Olivija Blek, nesitikėjau tokio greito pasirodymo.
- Na jūs įspūdingas klientas pone Spekteri.
- Džiaugiuosi, prisėskit tikiuosi jūs tokia gera kaip girdėjau.
- Jau antrą kart šiandien girdžiu tai.
- Nesistebiu, nes gandai apie jus mažų mažiausiai įspūdingi.
- Gal papasakokite apie savo bėdą, kad galėčiau ją išspręsti.
- Prieš pusmetį mane ėmė persekioti FTB agentė Bronson. Ji mano, kad aš plaunu pinigus. Iš pradžių nekreipiau dėmesio, bet dabar ji ėmė persekioti mano šeimą. Einant dukrai iš mokyklos, ją užsipuolė kartu su partneriu ir ėmė kamantinėti. Man reikia, kad jos neliktu.
- Ar ji ką nors rado?
- Ne, aš visiškai švarus.
- Gerai dar šiandien pateiksiu prašymą dėl suvaržymo orderio. Ką apie ją žinot?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kai aš sugrįžau
AçãoPraėjo penkeri metai. Luna pasikeitė. Ne tik kaip asmenybė, bet dabar jos pase parašyta Olivija. Taip ji susigrąžino savo tapatybę. Mergina suprato, kad naujame gyvenimo etape reikia ir naujos karjeros, tad tapo advokate. Olivija ištekėjo ir kart...