Atsisėdau ant suoliuko pasidėjau šalia puodelį su kava ir prisidegiau cigaretę. Kartais atrodo, kad ji ištrina bėdas. Na bent jau jos nebeatrodo tokios didelės. Kaip norėčiau nuo visko pabėgti. Dažnai pasvajoju, kas būtų, jei būčiau likusi. Ar vis dar būčiau su Hariu. Gal kartu augintume vaiką.
Mano skruostu nuriedėjo ašara. Nebegalėjau visko laikyti savyje. Man taip norėjosi nustoti meluoti ir visiems pasakyti tiesą, bet tada nukentėtu Tėja. Ta mergaitė visas mano pasaulis.
- Vėl ėmei rūkyti? – į realybę sugražino Lindos balsas.
- Kodėl tu taip su manim elgiesi? Ar aš tau padariau ką blogo? Tu žinai kaip man sunku buvo išmesti jį iš savo galvos ir širdies.
- Jis tau pasakė. Aš tik norėjau sužinoti ar jis tave mylėjo taip kaip tu jį.
- Tai ne tavo sumautas reikalas. Aš tave pasikviečiau ne tam, kad draskytum praeities žaizdas. Tu mano advokatė tai taip ir elkis. – piktai pasakiau.
- Oliv, aš atsiprašau nemaniau, kad tu taip jautriai reaguosi.
- Tai dabar aš kalta, nes netinkamai reaguoju. Ada pagamino vakarienę. Virtuvė tiesia ir į dešinę. Man reikia minutės nusiraminti. – ji nieko nesakė ir išėjo.
Užgesinau cigaretę ir nusivaliau veidą. ,,Aš esu stipri. Niekam neleisiu manęs palaužti." kartojau sau mintyse. Giliai įkvėpiau ir iškvėpiau. Galiausiai nusiraminau ir nuėjau į virtuvę.
Hario pozicija:
Sėdėjau prie stalo ir valgiau Ados pagamintą vakarienę. Čia buvo ir Linda. Po pokalbio su Olivija ji atrodė liūdna. Olivija pastaruoju metu kaip ne sava. Man dėl jos neramu.
Į kambarį įėjo Olivija. Vos jai atsisėdus Ada padeda lėkštę su maistu.
- Prisėsk, mums reikia aptarti rytojaus planą. – Ada paklūsta ir atsisėda. – gerai rytojaus planas labai paprastas. Važiuosim dviem mašinomis. Du apsauginiai lydės mane su Linda, dar vienas bus su Tėja ir Ada. Jos išvažiuos pirmos. Niekas nežino kaip atrodo mano dukra, todėl jos turėtu lengvai patekti į vidų. Kajus mudvi pasitiks prie teismo rūmų. Viskas aišku?
- O kur būsiu aš? – paklausiau.
- Kuo toliau nuo teismo. Jei žiniasklaida pamatys mus kartu gali kas atkapstyti mūsų praeitį, o tada aš neteksiu Tėjos.
- Gerai, surinksiu tau geriausius vyrus.
- Ačiū ir pranešk Kajui, kad puse devynių būtų vietoje. – pasakė ir atsistojo.
- Nevalgysite? – pasiteiravo Ada.
- Prastai jaučiuosi. Einu prigulsiu. – pasakė ir išėjo.
- Ponia jau kuris laikas mažai valgo.
- Nesijaudinkite, Oliv dažnai pasineria į bylas ir užmiršta maistą. Jai viskas bus gerai, tik reikia, kad visa tai baigtųsi.
- O tu gerai ją pažysti? – pasiteiravau.
- Na, mes daugės jau penkerius metus. Visko daug patyrėme.
- Aš niekaip nesuprantu, kodėl ji ištekėjo už to suskio. Gi galėjo viena auginti vaiką.
- Olivija buvo ne tik viena su pilvu, bet ir be išsilavinimo ir su besibaigiančia viza.
- Taigi ji nebuvo įsimylėjusi.
- Olivija man yra sakiusi, kad gyvenime mylėjo tik vieną vyrą ir manau tu žinai kas jis. – pasakė mergina ir atsistojo.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kai aš sugrįžau
AksiPraėjo penkeri metai. Luna pasikeitė. Ne tik kaip asmenybė, bet dabar jos pase parašyta Olivija. Taip ji susigrąžino savo tapatybę. Mergina suprato, kad naujame gyvenimo etape reikia ir naujos karjeros, tad tapo advokate. Olivija ištekėjo ir kart...