2

788 15 2
                                    

***Zoe***

Kiedy weszliśmy do naszego domu to każdy z nas był miło zaskoczony, ponieważ nie spodziewaliśmy się, że będzie w nim aż tyle miejsca. Kiedy zobaczyliśmy cały dół, na którym znajdowała się kuchnia, salon, łazienka, pokój na wszystkie graty, coś w stylu pokoju z grami. Następnie ostatnimi drzwiami które były na parterze, zeszliśmy do garażu, który był strasznie duży, co nie jest dziwne w końcu ma mieszkać tu tyle osób. Dopiero po chwili ogarnęłam, że garaż jest wielkości jak nasz cały dom i pierwszy raz widziałam żeby ktoś w taki sposób go zbudował. Następnie poszliśmy na górę, na której oprócz sypialni było kilka łazienek, każda z nich wyglądała tak samo. Miały najpotrzebniejsze rzeczy do funkcjonowania, przez co pełniły swoją funkcję nie zajmując dużo miejsca. Po obu stronach były po 4 pokoje, w których na zbyt mało miejsca narzekać nie można. Alan i Lili wybrali pierwszy pokój po lewej stronie. Alex natomiast postanowił, że wybierze pokój obok nich, więc  nie pytając się nawet o to czy może, wszedł tam, z nim jest tak zawsze, do tego trzeba się po prostu przyzwyczaić. Sierra wybrała pokój najdalej położony po prawej części. Jako iż chciałam być obok niej to zajęłam pokój przedostatni, co było bardzo dobrym pomysłem. Mój pokój jaki i Sierry miał malutkie garderoby, co było wielkim plusem, patrząc na ilość naszych ubrań. Jak się okazało mamy też wspólną łazienkę, która jak gdyby łączy nasze pokoje. Wchodząc do mojego pokoju można zauważyć że na przeciwnej ścianie jest okno, oraz drzwi balkonowe. Po prawej od wejście można zauważyć drzwi prowadzące do łazienki. Mijając owe drzwi można zauważyć biurko oraz krzesło. Obok okna jest ogromne łóżko, które wygląda na bardzo wygodne. Następnie jest wyjście na malutki balkonik, którym również można dojść do pokoju mojej przyjaciółki, ponieważ odległość obok nich to tylko jakiś metr. Widok z balkonu wychodzi na ogród. Mijając drzwi balkonowe następne co w tym pokoju jest to taki fotel bujany, który prawdopodobnie powinien być na zewnątrz, ale ja zawsze chciałam mieć we wnętrzu pokoju. Obok fotela jest regał, na którym będą stały moje książki, ponieważ jestem molem książkowym, ale nie jest ze mną wcale tak źle, dalej uważam że filmy są lepsze. Zaraz obok regałów jest ścianka, a na niej wejście do garderoby jak mniemam. Nie pomyliłam i faktycznie jest tam garderoba, w której oprócz półek na ubrania, jest na środku fotel oraz stoliczek. Mój pokój zawiera wszystko to co jest mi potrzebne aby funkcjonować. Jedynym minusem jest to, że obok mnie będzie mieszkać ktoś kogo nie wiadomo czy polubię. Mam nadzieję, że szybko zaaklimatyzuję się w tym domu, ponieważ choćby nie wiem co nie wrócę do domu. Za nic w świecie nie dam im tej satysfakcji.




*****

Mam nadzieję, że zrozumieliście to jak opisywałam, które pokoje do kogo należą. Jeśli jednak by tak nie było to liczę, że w trakcie czytania domyślicie się. A tak na marginesie to zmieniłam imię głównej bohaterki na Zoe wiec jeśli w tych rozdziałach byłyby jakiś błąd to przepraszam. 

**Autorka**

Pokrewne duszeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz