26

211 4 0
                                    

***Zoe***

Na moje szczęście udało nam się dotrzeć do hotelu już pod sam wieczór, niestety ale tak jest gdy kilka razy pomyli się drogę. Przez cały dzisiejszy dzień marzyłam o tym, aby chociaż na 5 minut nie musieć słuchać mojego towarzysza. Nie wiem dlaczego, ale Zack należy do osób, które nie znoszą ciszy przez co cały czas gadają, chociaż ja mu w tym też nie pomagałam. Od jakiś 2 godzin mam wrażenie że wszyscy chcą ze mną rozmawiać i zapewne by im się to udało, gdyby nie to że zwyczajnie w świecie nie mam na to ochoty.

Nasz hotel okazał się w o wiele lepszym stanie niż sądziłam że będzie. Recepcjonistka była miła i pomocna, chociaż mam wrażenie że mnie nie polubiła, a to za sprawą tego iż śliniła się na widok mojego przyjaciela i to dosłownie. Na szczęście nie musiałam oglądać jej twarzy zbyt długo, ponieważ już po chwili byliśmy w pokoju. Tak jak mnie zapewniono mieliśmy osobne łóżka, a mina Zacka kiedy to zobaczył była rekompensatą za dzisiejszy dzień. Nie zmienia to jednak faktu, że dopiero widok prysznica wywołał we mnie euforię. Wspólnie postanowiliśmy, że poszukiwania naszego przyjaciela zaczniemy jutro, jak już będziemy wypoczęci.





***Liam***

Dzisiejszy dzień nie był dla mnie łatwy, dlatego że musiałem pracować, a dokładnie to idealnie przyciąć krzaki które znajdowały się w pobliżu hotelu. Praca była by może nawet i przyjemna, gdyby nie fakt że tych krzaków było z pięćset jak nie więcej. Dopiero moment kiedy położyłem się na minutę do swojego tymczasowego łóżka, dał mi do zrozumienia że za to ile dla mnie zrobiono oczekuje się naprawdę tego, że będę pracował. Na kilka dni opcja wydaje się być  jak najbardziej okej, ale już na kilka tygodni nie jest ona tak optymistyczna. Udało mi się dogadać z jednym z tutejszych gości i umówiliśmy się, że jeśli zrobię dla niego kilka rzeczy, to pozwoli mi skorzystać ze swojego telefonu. Układ jest dla mnie opłacalny, chociaż nie wiem co będę musiał zrobić i mam nadzieję, że nie będzie to nic nie legalnego, ale tego dowiemy się jutro.





*****

Strasznego Halloween 👻🎃

Oglądaliście albo będzie oglądać jakiś horror?

**Autorka**

Pokrewne duszeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz