Hikayedeki karakterler de yıldızlarla ilişkili. Bu yüzden bildiklerimi sizinle de paylaşmak istedim. Rowling'in yazdığı orjinal hikayeyle bağlantılı ve burayı okuduktan sonra belki bazı parçalar yerine oturabilir ancak şimdi öğrenecekleriniz bizim hikayemize spoiler olmayacak. Çünkü bu alternatif bir evren...
Regulus Arcturus Black:
Regulus yıldızı Aslan Takımyıldızındaki en parlak yıldız ve dört kutbu temsil eden gökyüzündeki dört Kral Yıldızdan biri. Yaklaşık 1500 yıl önce Persler bu yıldızlarla anlaşma yapıp başarılı olabileceklerine inanırlarmış ancak yapılan anlaşmayı bozan bazı duygular varmış.
Regulus yıldızıyla yapılan bir anlaşmada kin ve intikam duygusu devreye girerse anlaşmanın bozulacağına ve kişinin boğularak öleceğine inanılırmış. ( Kitabın orjinalinde Regulus'un hikayesini hatırlayın. )
Regulus'un diğer ismi olan Arcturus ise gökyüzünde Sirius'tan sonra en parlak 2. Yıldız. Çoban Takımyıldızı da deniyor. Çoban Yıldızı'nın gece karanlığında kaybolan çobanlara yollarını gösterdiği söylenir.
Sirius Orion Black:
Sirius'un köpek takımyıldızının en parlak yıldızı olduğunu çoğu kişi biliyor zaten. (Rowling ne zeki kadınsın. ) Sirius'un animagusu ve patronusu da köpek.
Sirius'un babasından aldığı diğer ismi olan Orion'a gelirsek,
Orion efsaneye göre çok cesur ve atik bir avcı ancak biraz fevri. (Bizim Gryfindor Sirius gibi. ) Orion bir gün kimsenin avlayamadığı bir akrebi avlamaya karar veriyor fakat düşüncesiz hareket ettiği için akrep onu öldürüveriyor.Bu arada Orion takımyıldızını oluşturan yıldızlardan biri tahmin edin kim? Bellatrix yıldızı. (Kitabın orjinalinde de Sirius'u Bellatrix öldürmüştü hatırlarsanız.)
Derler ki akrep takımyıldızı gökyüzündeyken Orion'un görünmemesinin sebebi de buymuş.
Bellatrix Black:
Bellatrix'in kelime anlamı kadın savaşçı. Yıldızın kendisi ise para için yapılan evliliği, kötü bir şekilde bitecek büyük şöhreti, yaklaşan felaketleri temsil ediyor. Gökyüzünde güneş ve ay ile aynı hizaya geldiğinde kaza sonucu kör olmayı temsil eder. Yada şöyle de diyebiliriz. Gözlerinizin şan ve şöhretten kör olmasını.
Narcissa:
Narcissa bir yıldız ismi değil. Nergis anlamına geliyor yani bir çiçek.
Hatta mitolojide güzelliğiyle ilgili bir hikaye var. Narcissa'nın en az ailenin geri kalanı kadar Black olmasına rağmen diğerleri gibi yıldız isimleriyle isimlendirilmemiş olmasının açıklaması ise şöyle yapılıyor: Seri boyunca Harry'nin hayatını kurtaran birçok kişi oldu ancak doğrudan ölümden kurtaran üç kişi var.Lily, Petunia ve Narcissa.
Her seferinde de Harry'i kurtaran bir annenin sevgisi oldu. Ve üçü de bir çiçekle isimlendirilmiş.
Nergis ve zambak ve petunya.
Umarım bu bilgiler benim ilgimi çekti kadar sizinkini de çekmiştir.Sihirli günler /*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pendragon Kehaneti [A Tom Riddle Story]
FanfictionA Tom Marvolo Riddle Story *** Büyücülük Dünyasının en soylu hanesi Pendragonların tek kızı Morgana, ailesinin birden ortadan kaybolmasıyla teyzesi Walburga Black'in yanına taşınır. Karanlık aile sırlarıyla bilinen bu iki ailenin genç cadıdan sakl...