Merhaba! Bölüm sanıp heyecanlananlardan özür dilerim ama bu bir bölüm değil. ^_^Açıklamak ve fikirlerinizi öğrenmek istediğim birkaç konu var. Öhöm, öncelikle şunu bilmenizi istiyorum: saygı çerçevesinde oldukça bütün eleştirilere olumlu yaklaşıyorum. Çünkü hikayeyi iyi yönde geliştirmek istiyorum. Neredeyse her bölümün sonunda beğenmediğiniz kısımları da soruyor olmam bundan. Şimdi burada genel sorunlarsan birkaçını açıklamya çalışacağım.
~ Morgana gittikçe zayıflıyor. Biz eski Morgana'yı görmek istiyoruz. ~
Bu hikayeye başlarken aklımda kesinlikle kırılgan ve narin bir kız karakter yoktu. Böyle şeyler okumaktan hoşlanmadığım için hikayenin en başından itibaren Morgana karşınıza taşıdığı gücün ve sahip olduğu zekanın bilincinde bir cadı olarak çıktı. Ancak şunu unutuyorsunuz, yazdığım karakter daha 16-17 yaşlarında bir genç kız. Birden yabancısı olduğu bir yere düşüyor. Hayatı boyunca yanında olmalarına alıştığı ve güç aldığı kuzenleri artık yanında değil. Sırtına yüklenmiş büyük bir görev var ve görevi nasıl tamamlayacağı hakkında da bir fikri yok.
Bu durumda hatalar yapması ya da zaman zaman ne yapacağını bilemeyip işi batırmasının çok da şaşırtıcı olmadığını düşünüyorum. İçinden çıkılamayacak sorunlara batılması bir hikayeyi okumayı benim için en çok zorlaştıran şey. Ama Morgana'nın şu ana kadar hikayeyi öyle bir çıkmaza sürüklediğini düşünmüyorum?
Ayrıca kızımız gelecekte neye dönüşeceğini, kendisine ve sevdiklerine neler yapacağını bildiği bir oğlana karşı daha önce hiç tatmadığı hisler besliyor. Duygularıyla yüzleşmeye çalışması, onlarla debelenmesi, başarması, hissettikleriyle yüzleşmekten kaçınmaya çalışması (doğal olarak Tom'dan da uzak durmaya çalışması) çok mu uçuk? Duygular
Evet biliyorum, bu sadece bir hikaye. Ancak Morgana'yı hayal edebilmenizi istiyorum. Kirpik ucuna kadar Slytherin olan bir insan olarak gücü sevmek ne demek inanın çok iyi biliyorum. Bu yüzden Morgana bir hata yaptığında kızmanızı da gayet iyi anlıyorum. Fakat tamamen kurşun geçirmez karakterler beni bir süre sonra boğuyor ve inandırıcılığı kalmıyor. Unutmayın gerçek bir karakter olmadığında güçlü olması hiçbir bir işe. yaramaz.
~Bölümler çok kısa ve beklenen zevki vermiyorlar.~Açıkçası buna birazcık çok çook azıcık kırıldım. Çünkü her bölümün içeriğinin dolu dolu olması konusunda oldukça özenliyim. Tek tük geçiş bölümleri dışında her bölüm hikayenin gidişatını etkileyecek önemli olaylar oluyor. Bölümlerin lısa olmasına gelirsek, hijayenin Tom'a kadar olan kısımlarının kısa bölümlerden oluştuğu doğru. Fakat o sırada tempomşimdiki kadar yopun değildi ve neredeyse her gün bölüm atıyordum. Ayrıca bu hikayenin en başında söylediğim bir şeydi zaten.
-Morgana'yı daha iyi anlamanızı sağlayacak önemli küçük kesitlerden sonra hızlıca asıl kurguya geçeceğiz.-
Asıl konuya geçmiş olmamıza rağmen hala kısa bölümler geliyor? Evet doğru. Çünkü kurguda devam ettiremeyeceğim olaylar var. Ayrıca 12.sınıf olduğumu bilmeyenler varsa tekrar hatırlatayım. Bu sene başlayınca derslerine odaklanmak için hikayelerini askıya alan çokça insan var. Benim aklımdan böyle bir şey hiç geçmedi. Ama tek tük de olsa hatırlaması gereken bazı insanlar var.
12. sınıfım ve sınava hazırlanıyorum. Yani bölüm gelmediğinde beni azarlamak yerine kibarca da sorabilirsiniz.
~Tom dengesiz bir ergen gibi davranıyor.~
Bu çokça karşılaştığım ve güldüğüm bir yorum. Çünkü aşırı doğru. Tom dengesiz bir ergen zaten. Ncjsncncndnnd
Açıklamak istediklerim bu kadardı. Ya da aklıma gelenler. Sormak istedikleriniz veya eleştirileriniz olursa lütfen çekinmeyin. Saygılı olduğunuz sürece hiçbir ters tepki vermem. Buraya kadar yeterince fazla şey yazmış gibi hissediyorum zaten. O yüzden şimdi ufak sürprizimize geçelim.
Açıkçası bu varlığını tamamen unuttuğum bir şeydi. Bu hikayeyi yazmaya başlamadan önce yapmıştım. Yazın başlarında "A Million On My Soul" adlı hikayenin yazarı küçük bir etkinlik yapmıştı. Bahsi geçen hikaye bir Tomione hikayesiydi ve okuyanlardan ikisine bir tebrik kartı göndermlerini istemişti. Gönderenlerden biri de bendim. Morgana Pendragon ismiyke hem de (^_-) Bölümün adı "Greeting Cards" idi yanılmıyorsam. Sondan bakarsanız daha kolay bulursunuz. Görmek isteyebileceğinizi düşündüm.
Yeni bölümde görüşürüüüüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pendragon Kehaneti [A Tom Riddle Story]
FanfictionA Tom Marvolo Riddle Story *** Büyücülük Dünyasının en soylu hanesi Pendragonların tek kızı Morgana, ailesinin birden ortadan kaybolmasıyla teyzesi Walburga Black'in yanına taşınır. Karanlık aile sırlarıyla bilinen bu iki ailenin genç cadıdan sakl...