~Soru-Cevap~

2.1K 195 118
                                    

Ben geldiiiiim. Üzgünüm yeni bölümle gelemedim ama hafta içi geleceğine söz verdiğim soru cevap bölümüyle buradayım. Yeni bölümü hala yazıyorum ama daha atamıyorum. Çünkü bitmedi haliyle.

(^o^) Bölümün oy sınırı geçilme hızı rekorunu kırdınız. Gerçekten çok şaşırtıcıydı. Hala inanamıyorum. Sanırım bir veya iki gün oldu ben yeni bölümü atalı jdjdhdjdndhhd
Hepinizi tebrik ediyoruuum. Yeni bölüm yolda. Tamamlanır tamamlanmaz gelecek.

Şimdi soru-cevap kısmına geçelim. Bu kısımdaki sorular son iki bölümde ve özelden attığınız soruların bir araya gelmiş hali. Cevaplayabildiğim kadarını cevapladım.

»» Orjinal Harry Potter serisinde en sevdiğin karakter kim?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

»» Orjinal Harry Potter serisinde en sevdiğin karakter kim?

~Bu soruya cevap vermek çok zor. Çünkü ben seriye aşık olarak büyüdüm. Seriyi okuyanlar bilir Harry'i sevmemek imkansız bir şey. Bu yüzden Harry'i dışarıda bırakarak cevaplayacağım. Sanırım Severus veya Regulus. Şu an seçim yapamadım. Kxjdbdbdnd

»» Peki kendi yazdığın hikayede Morgana dışında en sevdiğin karakter kim?

~Morgana'yı dışarıda bıraktığımızda cevap benim için çok basit. Alınmaca yok. Regulus, Regulus, Regulus!

»» Morgana ve Pendragon Kehaneti'ni yazmak nereden aklına geldi?

~Bu soruyu çok beğendim. O yüzden cevabım da uzun olacak.jdjdjdjdj

Türkçe Tom Riddle hikayelerinin neredeyse hepsini ve İngilizce olanların kaliteli olanlarını okudum. Çok beğendiklerim oldu. Ama hepsinde "keşke şöyle olsa..." dediğim yerler vardı. Kiminin sonu tatmin edici değildi. Bazen çok sevmeme rağmen hikaye o kadar depresif ve umutsuz oluyordu ki devam edemiyordum ve ruh halimi etkiliyordu. Kimisinde de kız karakter insanı delirtecek düzeyde sümsük oluyordu.

Çok uzun bir süre istediğim gibi bir hikaye aradım. Hatta neredeyse "Buldum!" dediğim zamanlar oldu. Sonunda şu alıntıdan yola çıkarak Pendragon Kehaneti'ni ve Morgana'yı yazdım:

>"Eğer okumak istediğin bir kitap varsa fakat daha yazılmadıysa, o halde onu sen yazmalısın." -Tom Morison-

»» Neden bir HP fanfiction yazmak istedin?

~Orjinal serinin ana fikri sevginin ve sevgisizliğin neden olabilecekleri. Gerçek hayatta da sevginin her şeyin üstesinden gelebileceğine inanıyorum. Ana fikri bu olan bir serinin uzantılarının artmasını istedim sanırım.

»» Sihire inanıyor musun?

~ KESİNLİKLE EVET. Sihire inanmayı bıraktığım gün kendimi kaybettiğim gün falan olur sanırım.

»» Betimlemelerini geliştirmek için bir çalışma yaptın mı?

~Hayır. Ama çocukluğumdan beri çok kitap okudum ve hayal gücüm hiçbir zaman uslu durmaz. Açıkçası geliştiğini de bilmiyordum ama bir yere geldiyse bu şekilde gelmiştir.

»» Tatil günlerini nasıl geçiriyorsun?

~Tatil günlerim biraz ders çalışarak ve bolca wattpadde geçiyor açıkçası. Bazen balkona çıkıp hava almaya çalışıyorum. Böyle yuvarlanıp gidiyorum. Kdjdjjdn Siz tam tersini yapmaya çalışın xjsnbd

»» Evde geçirdiğimiz günler için bize tavsiyelerin neler?

~Eğer 12. Veya 11. Sınıfsanız eksiklerinizi kapatmak için mükemmel bir fırsat. Değilseniz bol bol kitap okuyun. Ne kadar güzel olurdu... :'( 

»» Kedi ve köpek Sirius ve Regulus mu?

~Bu soruya cevap verip vermeyeceğime karar vermek için çok düşündüm. Xkjdncjjdkx Bir karara varamadım. O yüzden sizi bu konuyu burada tartışmaya davet ediyorum.»» 

»» Gerçek hayatta sevdiğin biri var mı? Varsa onu ve kendini hikayendeki hangi karakterlere benzetirsin?

~Bu soruyu sormak bu arkadaşın nasıl aklına geldi bilmiyorum ama sizden mi saklayacağım djdvdhdnbd. Evet var öyle biri. Ve ben kesinlikle Morgana olurdum. Yollarımız kesişsin diye araya kimleri kimleri soktum, Beni görsün diye nasıl tesadüfler organize ettim... Bu hikayede onu açıklayacak bir karakterimiz yok sanırım. (Burada kendi kendime sırıtıyorum.) Kendisi kibar, zeki ve her ne kadar herkes tam tersini söylese de çoook tatlı bir insan. Bilemiyorum belki William olabilir.

»» Nasıl yazar olunur?

~Öhöm öhöm, böyle bir sorunun bana sorulması inanın çok hoş. Yorumlarda da bazen 'yazar' hitabını kullanıyorsunuz ama ben kendimi yazar olarak tanımlayamam. Oraya daha yolum var. (^_-)

Spoiler dozu az olacak şekilde cevaplayabileceğim sorular bu kadardı. Umuyorum cevaplayamadığım soruların cevaplarını hikayeyi okudukça kendiniz bulacaksınız.

Bu bölümü şu an atmamın sebebi ben yeni bölüm yazarken size aperatif olacağını ummam. Beni çok beklemediğim bir anda vurdunuz. fkjsncnfndn Yeni bölüm ben bitirir bitirmez gelecek.

Pendragon Kehaneti [A Tom Riddle Story]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin