Merhabaaaa dünyanın en alakasız fotoğrafıyla yine ben geldim. Geliş sebebim geçenkiyle aynı. Hatta durumum da geçenkiyle aynı. O yüzden açıklama isteyen tayfayı önceki duyurudan kopyala yapıştır yaptığım şu alana alalım. Olayı bilenler direk koyu renk ve italik yazıyı geçip bölüm gelmesini sağlayacak kısıma gelebilirler. ¿
¶{ Şu an elimde yarı yarıya tamamlanmış bir bölüm var. Biliyorsunuz oy sınırı koyma nedenim verdiğim söze uymak zorunda olduğumu bilerek bölümleri bir düzene oturtmak istemem. Yani elbette bölüm yazmayı seviyorum ama beni düzenli bir şekilde yazıp bölüm atmaya teşvik eden oy sınırını geçmeniz ve yorumlarınız.
Bu duyuruyu yapma sebebime gelirsek, benim tatilim normalden daha kısa ve oldukça yoğun bir çalışma programım var. Ama eğer son bölümün oy sınırı geçilirse yakın zamanda
- diğer pazar gününü beklemeden- bölüm atabilirim. Şöyle bir sorun var ki oy sınırı pazar tatil bitmeden geçilir mi bilemiyorum. Ve okul açıldıktan sonra sadece haftasonlarında wattpade girebiliyorum.}Sizden isteğim ilk 10 bölümümüzü en az 80 oya çekmeniz. Okuyup oy veren sayısı son bölümlerde daha fazla olduğu için bunun çok da zor olacağını düşünmüyorum. Sadece son bölümlerde sınırın geçilmesi için oy verenler veya öncesinde unutanların geri dönüp yıldıza tıklaması lazım.
Bilen bilir oy sınırının ilk başlarda ne kadar hızlı sona yaklaşıp son oyların ne kadar zor verildiğini. Bu yaptığımız hazır ben bölüm yazabiliyorken zamanımız boşa gitmesin diye bir tedbir. Ayrıca bir geçiş dönemine giriyoruz. Aradaki bölümleri çabucak atlatmak istiyorum.
Geçici oy politikamuz (cjhfjhkhcgux) yüzünden son bölümlerin oy sayısının düşük olacağının da farkındayım. Ama siz de benim yazarken aldığım kadar zevki okurken alıyorsanız hoplatırız buraları (^o^) Hazır tatildeyken fazla fazla bölüm okuyun istiyorum. Bu yüzden son bölümlerin düşük oy sayıları tatil sonrasının konusu olacak canlarım. Onu hallederiz bir şekilde.
Size iyi eski bölümlere dönmeler. Yeni bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pendragon Kehaneti [A Tom Riddle Story]
FanfictionA Tom Marvolo Riddle Story *** Büyücülük Dünyasının en soylu hanesi Pendragonların tek kızı Morgana, ailesinin birden ortadan kaybolmasıyla teyzesi Walburga Black'in yanına taşınır. Karanlık aile sırlarıyla bilinen bu iki ailenin genç cadıdan sakl...