Bölüm 17: Uyan!

4K 381 129
                                    


2 Hafta Sonra:

Capella Black başucunda oturduğu kıza dikkatle baktı. İsimsiz kız okula geldiğinden beri okul çalkalanıyordu. Kimileri kızın Grindelwald'dan kaçıp Hogwarts arazisine sığınmış bir Muggle Doğumlu olduğunu kimileri ailesinin kendisini evlendirmek istediği adamdan kaçan bir safkan olduğunu söylüyordu. Hatta sınıf başkanları dışında kimse kızı görmemiş olsa da  ormandaki kurtadamlardan kaçarken yaralanmış büyülü bir yaratık olduğunu söyleyenler bile vardı.

Slytherin Sınıf Başkanı genç kıza baktığında buna hak vermeden edemedi. Günlerdir uyumanın yan etkisiyle kızın teni olması gerekenden çok daha beyaz görünüyordu. Bu haliyle bir Veelaya veya Sirene benziyordu. Capella kıza biraz daha baktığında basitçe bir Black'e benzediğini düşündü. Beyaz ten ve siyah saçlar. Kızın gri gözlerini de görebilse bir Black olduğundan emin olabilirdi ancak her ay yapılan aile toplantıları göz önüne alındığında tanımadığı bir aile üyesinin olamayacağına karar verdi.

Kapının dışından gelen tıkırtılarla yerinden kalktı ve yavaşça kapıyı açıp içerinin görünmemesini sağlayacak kadar dar bir aralıktan dışarı çıktı. Ablası Walburga Black karşısında duruyordu. Son sınıf olmasına rağmen önemli sınavlarına çalışmak yerine dedikodu peşinde koşan ablasına bıkkın bir bakış attı.

"Ella lütfen! Onu bir kez görmeme izin ver! Kimse fark etmeden çıkarım."

Genç kızın odada nöbet tutma sebebi tam da buydu zaten. Gizemli kızı meraklı gözlerden korumak. Dört binanın sınıf başkanlarına da birer gün nöbet tutma görevi verilmişti. Kendi görevi birazdan bitecek ve yerine diğer Slytherin Sınıf Başkanı Tom Riddle gelecekti. Tom'un işinin daha kolay olacağına emindi. Çünkü genç adamın yaydığı tehlikeli hava herkesi tedirgin ediyordu.

"Böyle bir şey yapamayacağımı biliyorsun abla. Çok merak ediyorsan kızın fiziksel özellikleri bir Black'e benziyor. Benden daha fazlasını bekleme."

Walburga Black'in yüzü heyecanla ışıldadı. Ayrıntıları vermek için hızla arkadaşlarının yanına koşturdu.

Capella utançla kıvırcık siyah saçlarını geriye attı ve tam o sırada köşeyi dönen Tom Riddle'ı gördü. Capella Black Tom'un iki haftada bir topladığı çetemsi oluşuma katılmayan nadir Slytherinlerdendi. Bu yüzden genç kızı dışlamaya çalışanlar oluyordu. Ayrıca Tom'un da ondan haz etmediği belliydi ancak bu kızın umurunda olan son şey bile değildi. Tom ona karşı saygılı olduğu sürece istediği haltı yiyebilirdi.

"Black."

Genç adam kibarca başını eğerek selam verdi. Ancak acelesi varmış gibi davranıyordu. Capella da başını zarifçe eğdiğinde Tom elindeki kitapla beraber içeriye girdi ve çabucak alıştığı yere, gizemli kızın baş ucundaki tekli koltuğa oturarak yanında getirdiği ileri düzey iksir kitabını okumaya başladı.

____________________


"Morgana Cassiopia Pendragon, artık uyanman gerekiyor. Tam tamına iki hafta oldu!"

Binlerce yıl önce yaşamış büyük annemin artık sinirlenmeye başladığını görebiliyordum. Uyanmam gerekiyordu. Yerine getirmem gereken bir görev vardı ama yapamıyordum işte.

"Deniyorum! Ama olmuyor işte. Uyanmayı bırak uyuyormuş gibi bile hissetmiyorum."

"İyi bir şeyler düşün lütfen."

"İyi olan her şey geride kaldı!"

İç çekerek ellerime uzandı. Görüntüsü dağılırken bana iki haftadır olduğu gibi yeniden beni mutlu edecek bir anı göstermeye çalışacağını anladım.

Pendragon Kehaneti [A Tom Riddle Story]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin