Bölüm 13: Kötü Kraliçe

4.1K 400 267
                                    

Tom Riddle'a son iki bölüm! Nihayet dediğinizi hissediyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Tom Riddle'a son iki bölüm! Nihayet dediğinizi hissediyorum.

Dünkü düellodan sonra okula dönmüş, yemeklerimizi yedikten sonra huzurla uyumuştuk. Ne patakladığımız ekipten ne de profesörlerden ses çıkmamıştı. Rosier'in rezil olmamak için ses çıkarmaması muhtemeldi ama ceza almamızın asıl sebebi sanırım profesörlerin daha olaydan haberdar olmamasıydı.

Tabağımdaki zeytinlerden birini daha ağzıma atacakken kaçındığım an gelip çattı. Büyük salonun kapıları açıldı ve yüzlerce baykuş içeri akın etti. Önüme siyah bir zarf düştü.
Gelecek Postası alanlar merakla ilk sayfasını açtıktan sonra başlar senkronize bir şekilde önce bana sonra Slytherin masasının öbür ucundaki boş sandalyelere kaydı fakat şu anda umurumda olan bu değildi.

Bana siyah bir zarf gelmişti. Üzerinde Black aile mührü olan siyah bir zarf. Zarfı kaldırdığımda gözlerim yanımdaki Regulus ve Gryffindor masasındaki Sirius ile kesişti. Korkuyla zarfı açtığımda içinden siyah bir çığırtkan fırladı.

"Bakın Morgana Pendragon'a bir çığırtkan gelmiş! " diye bağırdı Gryffindorlu bir kız. Çapulcular ve Slytherinler ona kötü bir bakış  attıktan sonra çığırtkan sessizliği bozdu.

"Sevgili vaftiz kızım, aldığım haberlere göre okul gezisi sırasında küçük bir arbede yaşanmış. Sen iyi misin Cassiopia? Duyduğum kadarıyla kuzenlerini ve seni rahatsız etmeye cüret edenlere en iyi şekilde hadlerini bildirmişsin. İşte gerçek bir Black kadını! Aferin sana küçük kraliçem! 

Teyzen, Walburga Black."

Ağzım açık mektuba bakakaldım. Çığırtkan daha çok sinirlendiğiniz insanları rezil etmek için kullanılan bir şeydi.  Teyzem ise... 

"Çığırtkanı birilerine gözdağı vermek için kullanmak... Tam da annemin yapacağı bir şey." Yanımıza sokulan Sirius ulurcasına güldü.

"Morgana bunu görmek isteyebilirsin." Konuşan yanıma gelmek için cesaretini toplamış İsabella'ydı.

Geçenlerde Rosier'in ekibinin sıkıştırdığı Muggle doğumlu bir Hufflepuff kızıydı. Regulus yaptığı her şey teyzemin kulağına gittiği için ona yardım edememişti. Bu yüzden kızı ellerinden alan ben olmuştum. O günden beri ne zaman karşılaşsak samimi gülümsemesi ile bana selam veriyordu.

Elindeki Gelecek Postası'nı bana verip gitmeden önce Regulus'la bir bakışı paylaştıkları ve Regulus'un dudağının usulca yana kıvrıldığı gözümden kaçmamıştı. Sirius da fark etmiş olmalı ki ufak bir ıslık çaldı ancak biz üstüne gidemeden Regulus gazetenin ilk sayfasındaki haberi sesli bir şekilde okumaya başladı.

*"Hogsmade Köyünde Kavga: Safkanlar Birbirlerini mi Kırıyor? 

Geçtiğimiz gün Hogwarts yakınındaki Hogsmade Köyünde esaslı bir arbede çıktı. Peki karanlık güçlerin giderek yükseldiği ve sokak aralarında seherbazlar ile Ölüm Yiyenler arasında yapılan düelloların yaygınlaştığı bu zamanlarda dünkü arbedeyi bu kadar ilginç kılan ne?

Pendragon Kehaneti [A Tom Riddle Story]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin