Než se Brumbál stačil třeba jen, nadechnou, stalo se několik věcí na jednou. Severus totiž nechal svojí černou magii, ať si dělá, co jen chce. Jediné, co měla zakázané, bylo muže zabít. Tedy alespoň dokud ten starý intrikán neřekne, kam Harryho poslal nebo kam se ho chystají poslat.
„Severusi, chlapče, co to děláš?" dostal ze sebe ztěžka starý muž, který se zároveň snažil dostat ze silných řetězů.
„Dělám přesně to, co jsem měl udělat, už před lety," odvětil Severus hlasem tak mrazivým, že bylo doslova vidět, že se ředitel lehce otřásl. Severus obešel pomalým krokem stůl. Ředitel, který seděl připoutaný v křesle, ho ostražitě sledoval.
„Co chceš dělat Severusi?" zeptal se sice pevným hlasem, ale jeho tvář říkala něco jiného.
„Copak řediteli, bojíte se?" Muž zavrtěl hlavou. Severus se tomu ušklíbl a postavil za křeslo. V ten okamžik sebou začal Brumbál všemožně cukat jako leklá ryba.
jiná časová linie
**
„Synku, tobě nechutná?" zeptala, se ho Lily Potterová, když seděli u večeře sami dva.
„Je to dobré, jen nemám hlad," odpověděl, aniž by zvedl zrak od talíře, na kterém bylo kuře a brambory.
„To není možné, musíš mít přeci hlad, už týdny jsi pořádně nejedl, co se děje?" Mladík jí na to, ale neodpověděl, protože sám nevěděl, co jí má vlastně říct. Myslel si, že když ho Samuel pošle zpět v čase, že se ocitne tam, kde byl dříve, ale to se nestalo. Místo toho se Harry před pár dny probral v posteli a nad ním se skláněla Lily Potterová.
Harry velmi rychle pochopil, že tohle bude zase nějaká Samuelova hra nebo tak něco. Důkazem toho byla maska, kterou měl i nadále na tváři.
„Měl bys jít do svého pokoje. Za chvíli přijde otec se Siriusem a tvým bratrem." Harry na to jenom přikývl a odložil příbor. Pomalu se zvedl ze židle a odešel bez jediného slova.
Jiná časová linie
**
Brumbál po dlouhých hodinách krutého mučení mu na konec přiznal, kde se Harry nachází, a taky mu prozradil, jak se do časové osy dostat. Musel provést rituál černé magie, aby vytvořil amulet, který ho má přednést tam, kam chce.
Ihned potom, co mu to Brumbál vše řekl, odešel s ředitelny, aniž by se ohlédnul. Vyšel ven za hranice pozemků Bradavic a tam se přemístil.
*
Provést, ten rituál trval několik dní, možná měsíců, čas prostě plynul. Severus nejedl ani skoro nespal. Dělal všechno proto, aby mohl být znovu s Harrym. Celé to probíhalo v malé laboratoři, která se skrývala na jeho panství Snapů.
Poslední den, kdy už měl vše hotové, se rozhodl odejít, aniž by se někým třeba jen rozloučil. Původně měl v plánu se rozloučit alespoň s Alanem, ale na to, už prostě neměl čas.
Severus si tedy pomalu vzal amulet do ruky, který byl opravdu přenádherný Bylo na něm rovněž, tetovaní, které ho s Harrym spojovalo, což byl důkaz, o tom, že to spojení bude i v tom čase ve kterém se Harry nachází.
Jiná časová linie
**
Harry tiše odešel do svého pokoje, který mu spíš připadal jako vězení. Místnost byla temná a velmi malá, ale je mu to tak nějak vyhovovalo. Zvykl si tu být zavřený celé dny.
Lily a James Potterovi totiž nechtěli, aby se ukázalo, že mají druhého syna, který nemá žádnou magii. Tak všichni dělali, že žádný Harry Potter není, že neexistuje.
Když se Harry probral, tak opravdu nevěděl, co se děje a proč se nad ním sklání právě madam Potterová. Tolik si přál se na to někoho zeptat, ale koho, když je tu celý dny zavřený, jako nějaký vězeň? Tedy ne tak úplně; Lily ho pouští ven, když je doma s Harrym sama. Ona jako jediná se k němu chová mile a přátelsky. Tento život, nebo co to vlastně je, je pro něj možná o trochu lepší, ale ne o moc. Je sice normální člověk, ale k čemu mu to je, když nemá to nejcennější a to lásku Severuse, nebo si to aspoň myslel.
**
Amulet Severuse přemístil do Bradavické ředitelny, kde to ovšem nevypadalo tak, jak si pamatoval. V místnosti nebyli žádné věci, které tam míval Brumbál. Místo toho tam byly regály plné knih. Zdi byly vymalované tmavě smaragdovou barvou. Severus pohlédl na místo kde měl být fénix usazený na bidýlku. Ano, fénix tam opravdu byl, ale ne ten, kterého Severus očekával. Na bidlu seděl fénix černý jako sama noc. Jeho oči měly téměř až děsivou barvu ohně, ale Severuse ty oči vůbec neděsily. Naopak ho fascinovaly, aniž by si to muž uvědomoval. Přišel k bidlu a velmi zlehka ho pohladil po hebkém černém peří.
„Vítej doma," ozval se mu v hlavě jemný, až téměř líbezný šepot.
Nová kapitola je na světě. Já ptám se, co si o ní myslíte? Harry i Severus se ocitli úplně jinde, než oba čekali. Myslíte si, v tom má prsty Satan, nebo někdo úplné jiný?
ČTEŠ
Muž bez tváře - snarry
Fanfikce„Severusi, musíš mi pomoct najít mého druhého synka, prosím, ty jsi jediný, na koho se mohu obrátit," řekla zoufalá žena, Lily Potterová. „Lily, je to už několik let, co jste toho kluka dali pryč. Ty jsi pak celá ta léta dělala, jako kdyby žádný tvů...