_46_

562 63 13
                                    

📌Smut📌کل این پارت اسماته، اگه دوست ندارید نخونید، چیزی رو از دست نخواهید داد
Harry pove:

اون روز بهترین روز زندگیم بود از صبح با زین بودم و کلی باهم چرخیدیم.
روز دوس داشتنی‌ای بود روی تخت دراز کشیده بودم که اومد کنارم دراز کشید و بهم خیره شد.

"میدونی تو دوس داشتنی ترین فرد زندگی منی و من عاشقتم؟"

این رو گفت و شروع کرد به بوسیدنم دستمو گذاشتم پشت سرش و بوسه رو عمیق‌تر کردم. زبونشو کشید رو لبام و اروم سرش داد توی دهنم

با زبونش جای جای دهنمو مزه میکرد و منم مکش میزدم.

با یه حرکت اومد روم و همونطور که میبوسیدم دستش رو هم روی بدنم حرکت میداد.
یکم ازم جدا شد و از بالا با چشمای عسلی خمارش نگاهم کرد.

دسش رفت زیر لباسم و شکمم رو نوازش کرد. دوباره بهم نزدیک شدو اینبار لباش به سمت گردنم رفت.
نفسای داغش توی گردنم پخش میشد و نفسای منو عمیق‌تر و کشیده‌تر میکرد جوری که با هر دم و بازدم سینم بالا
پایین میشد

لباشو گذاشت روی نقطه ای از گردنمو بوسید و بعد گاز ارومی گرفت.
سرمو سمتش خم کردمو گونمو به لپش که کنار سرم بود کشیدم.

زبونشو گذاشت اونجا و تا ترقوه‌ام کشید، لبای از هم باز موندش و جوری که ناله های ریزی ازش خارج میشد باعث میشد که مشکلم اون پایین بزرگوو بزرگ‌تر بشه.

استخون ترقوه‌ام رو لیس زد و بعد گاز محکمی ازش گرفت که مطمعنم جاش تا مدت ها میمونه.
پایین تنه‌اش رو بهم نزدیک کرد و من تونستم اون چیز بزرگو اون پایین حس کنم که داشت اروم روی مال من حرکتش میداد.

"ساری هانی ولی تو باعث شدی یه چیزی اینجا از خواب بیدار شه. آه اوووممم بگو ببینم حسش میکنی؟"

سرعت حرکتشو روم بیشتر کرددو حالا تندتر روم بالا پایین میشد. عرق سردیو رو کمرم حس میکردم. فقط بهش خیره شده بودم و اروم آه میکشیدم.

ابروشو انداخت بالا و دستشو از زیر شلوارم رد کرد و حرکتشو روم متوقف کرد.دستشو برد زیر شرتم و از بالا تا پایین دیکم حرکتش داد.

ناخونامو توی ملافه فرو کردمو ناخداگاه از لمسش کمرم قوس پیدا کرد،
نیشخندی زد و یهو شلوارمو کشید پایینو از پام درش اورد.
تیشرت خودشو هم در اورد و گوشه ای پرت کرد.سرشو اورد پایینو از وی لاینم تا نیپلام بوسه های ریز گذاشت و همونطور که بالا میومد با دستش هم تیشرتمو بالا میداد.

زبونشو دور نیپلم کشیدو یهو کردش تو دهنش و مک عمیقی زد که آه غلیظی کشیدم. لبه های تیشرتمو گرفتم و از سرم ردش کردم و در اوردم که فضای بهتری بهش بدم

دستشو گذاشت رو نیپل سمت چپم و یکم پیچوندش . دستمو بردم سمت شلوارش و از روی اون دستمو گذاشتم روی دیکش و توی دستم گرفتمش.

Listen To My Heartbeat<By:Sarah.Styles[Z.S]Where stories live. Discover now