53.

230 9 0
                                    

Már a repülőn ülünk s én per pill a jövőn gondolkodom. Nem sajnáltatni akarom magam, hisz a gondolataimba senki más nem lát bele. Habár néha nem így érzem.
De ha haza értünk két hetet pihenünk. Meg persze a baratokkal es a falkával leszünk és újra suli.
Majd 2 honap multán ujra szünet. A végzősök elballagnak s a nyár elmúltával lelépnek és maguk mögött hagynak mindent egy új élet reményében.
És attól tartok hogy talál valakit aki tökéletes neki én meg egyszerűen egy SMS vagy egy hívás által ejtve leszek. Vagy pedig várom hogy végre haza érjen, hogy újra láhassam s ő meg csak arra sem méltat hogy köszönjön s az új barátnőjével hentypentyél.
Félek ettől hiába monda már el ezerszer, hogy nem így lesz. Lehet, hogy igaza lesz de az is lehet, hogy nem. Hisz ki az aki több kilóméterre elutazik a barátnőjétől több napra, hónapra vagy évekre s együtt maradnak?
A táv kapcsolatok nagyon próbára teszik két személy között lévő érzéseket. Nagyon ritka az amelyik átvészeli, de olyan nincs hogy sérülések nélkül megússzák.
Félek, hogy csalódni fogok.
Félek, hogy sérülni fogok.
Félek, hogy mégjobban össze török és nem lesz ki a padlóról fölemel.
Ki reggel átölel s este csókjával köszön el.
Ő az egyetlen aki tartja bennem a lelket és nem enged összeroppanni. De ha elmegy ez mind valóság lesz és már semmit nem fog érni az életem.

Egyszer csak az ágy besüpped mellettem s egy a számomra nyugalmat sugárzó testhez tartozó kar ölel át majd homlokát neki tönti kupámnak. Ez a folyamat és a tarkómat csiklandozó meleg levegő szakított ki mély ön marcangoló gondolkodásomból.
Igen, most fekszik be mellém. Azaz este van. Az utolsó Párizsban töltött napunk vége. Amíg Theo-nak dolga volt én lezuhanyoztam, majd befeküdtem az ágyunkba s rá talán öt percre érkezett meg s egy arcrapuszi után bevonult ő is lemosni magáról a nap szennyét.
Szóval a gondolat menetem talán tízperces lehetett pedig többnek tűnt. Vagy az is lehet, hogy rossz az idő érzékem.
Lehet azt hiszi, hogy elaludtam mire ő felért, pedig nem csak most egyszerűen nincs kedvem beszélgetni sem. De ez sem jöhet össze ilyen simán.
-Baba, ide hallom ahogy a fogas kerekek kattognak a fejedben. Mi a probléma?
Kérdése hirtelen jött a nagy csendben s én felé fordultam majd csak utána válaszoltam.
-Semmi.
Válaszom hallatán szemeit kinyitotta majd enyémekbe nézett.
-Az a gond hogy nem tudod hol voltam?
-Nem mondhatom el neki, hisz ezt vagy ezerszer átrágtuk s tuti dühös lenne, meg azon nem is gondolkoztam hogy hova ment olyan sürgősen.
-Igen!
-Csak elrendeztem egy telefont. Mivel nem nagyon tudok semmit anyámékról így Liamet s Haydent ráállítottam a témára.
-Szerintem ez egy jó ötlet. Igaz nem ismerem a szüleid de majd szeretném.
-Én nem szeretném. Nem túl közvetlenek. Má amennyire emlékszem belőlük. Az arcuk egyáltalán nincs meg talán csak a hangjuk. De azt is csak a homály fedi előlem.
-Nem baj. Most, hogy itt vannak velük kell töltened minden időd, hogy meg ismerhesd őket s be tudjátok pótolni az elmaradt éveket amiket külön töltöttetek.
-De én nem akarom őket megismerni csak epp annyira, hogy hogynéznek ki. Meg azt felejtsd el hogy velük töltöm minden időm helyetted.
-De nem leszek mindig ott melletted.
-Tehát erre megy ki a játék! Nyuszkóm már vagy ezerszer átrágtuk nem?
-De! Sajnálom.
-Figyelj! Elmegyek a suliba hétvégente itthon vagyok veled s az ünnepeket is itthon töltöm. Hisz nincs senki más. Meg amúgy is belegondoltam, hogy milyen fantasztikus érzés is lehet ha hosszú idő után haza térsz s várnak rád az otthonodban.
-Az lehet, hogy fantasztikusz érzés, de a búcsú akkor is fájadalmas. Meg persze a külön töltött idő is.
-Egy kicsit szabadabbra engedjük a kapcsolatot. De csak annyira hogy te Bacon-Hills-ben vagy én meg pár kilóméterrel alrébb. De semmi más nem fog változni kettőnk közt.
-Biztos?
-Teljes mértékben!
-Csak mert nem szeretnék az a lany lenni akivel a barátja egy telefon hívással, SMS által szakít. Vagy úgy hogy hazatér egy lánnyal az oldalán és még csak azt sem mondja hogy ennyi volt hisz csak játszott velem.
-Ne mondj ijet kérlek! Soha nem tenném meg. Ha szakítani akarnék veled akkor hidd el már meg tettem volna. Ígérem ha van más te leszel az első aki megtudja. De ez nem fog elő fordulni, mert senkire és semmire nem cserélnélek le. Annál sokkal többet jelentesz nekem és elhiheted, hogy nincs még egy olyan mint te. S nekem hatalmas előny. Mivel csak nekem van ilyen csodállatos és okos barátnőm.

Tragikus igazságWhere stories live. Discover now