Sziasztok!
Meg hoztam egy újabb részt! Jó olvasást!-Kérlek menj el, nem szabadna itt lenned.
-Rohadtul nem érdekel. Engem per pillanat egyetlen egy dolog érdekel! Te.
E-mondatát egy értetlen pillantással jutalmaztam. -Miért kerülsz, miért nem szólsz hozzám és miért nem engeded, hogy hozzád érjek vagy csak a közeledbe legyek?
-Mert én tehetek a múltkori dologról és mindenki téged okol miatta. Apu pedig három hónapos szobafogságra ítélt amelyből egyet letöltöttem és közölte, hogy nem lépheted át a bejárati küszöböt. Úgyhogy légy szíves menj el mielőtt még észrevesz.
Érzem, hogy meg remeg a hangom és, hogy mindjárt sírni fogok. Legszívesebben behúznék magamnak amiért kimondtam az utolsó mondatot, hisz ebben az egy hónapban jöttem rá, hogy szükségem van rá és most is legszívesebben a nyakába ugranék és addig ölelném ameddig csak lehet.
-Nem léptem át a küszöböt.
Mondata után az ablak felé nézett és ekkor jöttem rá.
-Te bemásztál az ablakomon?
-Nyitva volt. És ez a legközelebbi és leghalkabb út a szobádba.
Hirtelen a nyakába ugrottam és ki mondtam az első mondatot ami az eszembe jutott.
-Hihetetlen vagy!
Pár másodpercig még öleltem de aztán el kellett engednem. Hatalmas kezeivel össze fogta az arcom.
-Mitől félsz?
-Sok mindentől, de legjobban attól, hogy elvesztek mindenkit.
Szerintem a könny csatornáim már halottak, ugyanis megint elindult egy kósza könnycsepp.
-Nehogy sírj!
-Nyugi, már nem tudok. Szerintem kiszáradtak.
-Gyere ide, te lökött nyuszi!
Akkor ez most azt jelenti, hogy újra együtt? Remélem többé nem leszünk külön, mert szükségem van rá! Már a jelenléte megnyugvással tölt el, hát még az ölelése. Én tényleg szeretem. -Aludnod kellene.
-Nem, dehogy!
-Itt maradok, ha szeretnéd.
-Akkor meg egyeztünk. Gyere!
Paskoltam meg az ágyat, hogy feküdjön oda. Már el is helyezkedtünk, mikor eszembe jutott valami. -A francba! Nem maradhatsz hisz apu azt mondta...
-Elhiheted, rohadtul nem érdekel az apád. S nyugi, megoldom ezt a helyzetet.
De most feküdjünk vissza, mert holnap suli.
Újra elhelyezkedtünk. Theo a hátán feküdt baloldalt. A fejem a mellkasán s jobb kezem a bal vállánál hever. Az ő kezei pedig ugyanott foglalnak helyet mint múltkor. Végre egyszer nyugodtan alhatok.Theo szemszöge:
Egészen mostanáig nem értettem, hogy miért kerül, miért nem szól hozzám és hogy miért nem lehetek a közelébe, hogy legalább megöleljem vagy az arcát meg simogassam és a haját ami olyan puha és olyan finom vanília illatú. Egész nap tudnám ezt csinálni. De sajnos nem lehet.
Végre újra a közelemben tudhatom s így vissza hozhatom a kedvét is ugyanis az elmúlt egy hónapban úgy járkált a suliban mint egy élőhalott. Nem tudtam tovább nézni, hogy szenved inkább lőjön le az apja csak ő legyen boldog. Na jó, ne öljön meg, mert akkor nem láthatom őt többé. Nem látom ahogy mosolyog és nem hallom a dallamos nevetését. Nem látom ahogy csillog a szeme és nem hallom amikor egy könyvről beszél. Szükségem van rá!Mikor felébredtem ő még mindig aludt így elkezdtem a hajával játszani. Alig félóra múlva ébredezni kezdett és ismét hallottam azt a morgásnak nem nevezhető hangot elő törni belőle. De tőle már ez is természetes számomra.
-Jó reggelt, nyuszi!
Mondatom befejeztével rám emelte tekintetét és így láthattam ahogy azok a tengerkék íriszek csillognak.
-Tényleg itt vagy. Végre jól kezdődik egy nap és nem úgy ébredek fel, hogy a fejem szét robban a szemeim égnek és a hangom sem olyan mint aki átsírt egy éjszakát.
-Az már a múlt. Mindig a pillanatnak élj.
-Mint most.
-És mint aznap reggel.
Scott rettentően jól időzít, most lent vitatkozik valakivel. Gondolom az apjával, de nem hallom amit mondanak. -Jön Scott és azt hiszem Lidya.
-Mi? Nem az nem lehet!
-Elmegyek.
-Ne menj kérlek! Maradjunk így! Már úgy is tudják, hogy itt vagy.
-Igazad van, de nem félsz tőlük?
-Nem! Valamiért biztonságban érzem magam, amikor velem vagy.
-Talán, mert nem hagynám hogy valaki bántson vagy hozzád érjen.
-Lehet, de...
-Te mit keresel itt?Zamira szemszöge:
E kérdés hallatán felültem, hogy Theo fel tudjon állni. Remélem nem megy el. Ez ellen tettem is. Én is mellé szegődtem, hogy könnyebben elkaphassam ha le akarna lépni.
-Vigyázok Zara-ra, mert látom senki más nem teszi meg!
-Éppen azt próbáljuk!
-Úgy hogy eltiltjátok mindenkitől?
-Nem mindenkitől csak tőled, mert a múltkori sztorit is magára vállalta!
-Tudod mit azt hisztek amit akartok de én csak akkor megyek el ha Zamira arra kér!
Miért ilyen üresek a szemei? Ez ijesztő. Nem akarom, hogy elmenjen. Ha most elmegy félek, hogy soha nem látom már, vagy ha mégis akkor többé már nem lesznek közös perceink. A gondolataimból két kéz szakít ki, amint letörlik az arcomon folydogáló sós, könny cseppeket. Majd egy pillanatra látom az ismerős kék szempárt és megérzem az illatát mikor átfog a karjával.
-Ne menj el! Szükségem van rád! Ne hagyj itt!
-Rendben nyuszi! Tudod egy nyuszkót sem láttam még sírni.
-De félnek. Én is félek, mert nem akarom, hogy itt hagyj.
-Nem hagylak!
-De igen! Nem hagyom hogy a húgom egy gyilkos...
-Scott, most már tényleg túlzásba viszed. Hagyd őket!
Legjobb barátnőm valamit oda súgott Scottnak és félek a következményektől. El kell mondanom Theo-nak, hogy szeretem, de félek. Mindig félek és ebből elegem van már. Elegem van a félelemből, hogy elvesztek valakit. Ez előtt mindenkit ellöktem magamtól, kivéve egy családot és a végén ők is meg haltak. Nem akarok szenvedni már, végre valahára boldog vagyok egy emberrel vagyis vérfarkassal és őt nem akarom eltaszítani magamtól, őt nem veszíthetem el.
أنت تقرأ
Tragikus igazság
خيال (فانتازيا)Zamira McCall: Egy hónapja ért véget az életem. 7 éves koromban a szüleim elváltak én apámmal tartottam, a bátyám meg anyámmal maradt. Az életem fenekestül felfordult mikor az apámmal elmentünk az erdőbe sátorozni. Mindenki úgy tudja, még az apám is...