Resim: Şirin'in kıyafeti.
Duyduk duymadık demeyin EVLENİYORUZ...
38.Bölüm: Benim Karım
Sabah erkenden uyanıp kendimi duşa atmıştım. Ilık su biraz gerginliğimi almıştı ama yine de heyecanlıydım.
Ece'de benim gürültümle uyanmıştı. O da benden sonra duşa girmişti. Üstüme bir şeyler giydikten sonra kapı çaldı. Gelen Mihrimah'tı.
"Günaydın." dedim. Kocaman gülümsemesiyle odaya girmişti.
"Günaydın. Nasılsınız bakalım gelin hanım? Heyecan var mı?" bana söylüyordu ama kendi de oldukça heyecanlı görünüyordu.
"Çok fazla. Nefes alamıyorum sanki." elimi kalbime götürmüştüm. Fazlasıyla hızlı atıyordu.
"Normal, bende çok heyecanlıyım. Şimdi ne yapıyoruz? Kuaföre gitmek ister misin?" diye sordu ama ben hiç öyle şeylere girmek istemiyorum.
"Gerek yok. Biz tüm malzemeleri getirdik zaten. Efsun'da söyleriz, hep beraber bütün kızlar burada hazırlanırız olmaz mı?" dedim.
"Olur tabi. Gelin sensin. Sen nasıl istersen öyle olsun. Ben hemen gidip eşyalarımı alıp geleyim o zaman başlayalım. Efsun'u da alırım." dedi ve geldiği gibi hızlıca odadan çıktı.
**
İki saat sonra hepimizin hazırlığı tamamdı. Efsun'un saçlarını düzleştirip, omuzlarından serbest bırakmıştık. Kendine çok yakışan kırmızı diz üstü bir elbise giymişti. Oldukça güzel bir genç kız olmuştu.
Mihrimah su yeşili belden sıkan tül detaylı bir elbise giymişti. Eteği uçuş uçuştu. Saçlarını hafif dağınık bir şekilde atkuyruğu yapmıştı.
Ece ise straplez, tozpembe uzun bir abiye giymişti. Etekleri yerleri süpürüyordu. Balık bir model olduğu içinde vücudunu sarmıştı. Oldukça güzel görünüyordu. Saçlarını serbest bırakmış, sadece bir tutamını kulağının arkasına atmıştı.
Hereksin hazırlığı neredeyse tamamdı. Hepsi de birbirinden güzel olmuşlardı. Birbirimize yardım edip hazırlanmak ise bizim için ayrı bir zevk olmuştu. Arkada çalan müziklerle oynaya coşa tamamlamıştık her şeyi.
Tek eksik kalan benim giyinmemdi. Saçım, makyajım hepsini tamamdı. Sadece giyinmek kalmıştı geriye.
"Yenge ayakkabın nerede?" diye sordu bir anda Efsun.
"Şurada, bavulumun yanındaki kutuda." dedim hiç bir şey anlamayarak. Gidip kutuyu alıp geldi ve ayakkabılardan bir tanesini eline aldı. Hepimiz merakla ona bakmaya başlamıştık.
"Ne? Herhalde gelin ayakkabısının altına adınızı yazacaksınız?" Efsun elindeki kalemle isimleri yazmaya başlarken gülmeye başlamıştım. Bu benim aklımdan tamamen çıkmıştı. Hemen Ece'ye döndüm.
"Bu bizim aklımızdan nasıl gelmedi?"
"Haklısın Vallahi!" bir dakika sonra Efsun kendi ismi de dahil bizimle birlikte buraya gelen herkesin ismini ayakkabının altına yazmıştı.
"Tamam, şimdi herkes hazır olduğuna göre. Gelin hanım sizi giyinmek için söyle alalım." Mihrimah giyeceğim elbiseyi bana uzatırken, Efsun'da ayakkabıları odada bulunan banyoya koymuştu.
"Biz burada bekliyoruz hadi bakalım." Ece heyecanla bana bakarken kalpten gidecekmiş gibi hissediyordum. Elbiseyi elime almıştım ama kollarım sanki taşıyamayacakmış gibi hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acımasızsın Sevgilim [Tamamlandı✔]
RomanceMerak insanı yaşatır, merak insanı öldürür. . . . Keyifli okumalar. Hikayemi uyarlayan ya da çalan olursa önce vicdanına, sonra da adalete teslim ediyorum. İlk bölüm yayın tarihi : 12.04.2019 Final bölümü yayın tarihi: 12.02.2020 #Romantik 68 ( 22.0...