73.Bölüm: Evlen Benimle

4.1K 257 12
                                    


73.Bölüm: Evlen Benimle

Gözlerimin önünde parıldayan tek taş yüzüğe şaşkınca bakıyordum. Bu olanlar doğru olamazdı. Gerçek olamayacak kadar uzaktı.

Böyle bir karar almak ciddi bir şeydi ve şakası olmazdı. Benimle oyun oynama ihtimali var mıydı? Fatih şuan ne yaptığının, ne söylediğinin farkında mıydı?

Benden bir tepki beklediğini görebiliyordum, bakışlarından anlıyordum ama o kadar ani olmuştu ki her şey dilim tutulmuştu, konuşamıyordum.

"Ne?" diyebilmiştim sadece. Gözlerimi bile kırpmadan ona bakıyordum.

"Benimle evlenir misin Mihrimah? Bu evde, eşim olarak, benimle birlikte bir ömür yanımda kalır mısın?" söylediklerini duyuyordum ama anlayamıyordum.

Soğuktan beynim falan uyuşmuş olmalıydı. Fatih bana evlenme teklifi ediyordu.

Bir ona, bir yüzüğe bakarken gözlerim kamaşmaya başlamıştı. Bedenim yavaşça yerden kayarken, son hissettiğim şey beni tutan kollar olmuştu.

**

Şirin

"Dursana kızım! Kolumu koparacaksın." Ece nereden geldiğini anlamadığım bir şekilde eve hızlı bir giriş yapmış, beni kolumdan tuttuğu gibi yukarı odama çıkarıp kapıyı kapatmıştı.

Yerinde duramıyordu. Sürekli hareket halindeydi. Hızlı hızlı nefes alıyordu.

Endişelenmeye başlamıştım. Anlaşılan söyleyeceklerini kimsenin duymasını istemiyordu.

"Neler oldu bir bilsen!" dedi. Yüzünden anlayabildiğim kadarıyla bomba gibi bir haberi vardı.

"Ne oldu?" kesin çok değişik bir şey olmuştu. Çünkü Ece'nin suratında aptal bir gülümseme de vardı.

"Oturalım da anlatayım." eli ayağına dolanmıştı.

Benim yavaşça yatağın kenarına oturmama yardım etmişti. Sonra da karşımdaki tekli koltuğa oturup anlatmaya başladı;

"Bak şimdi! Az önce ben Mihrimah'la buluştum." dedi.

Bunu duyduğuma biraz şaşırmıştım. Konun Mihrimah olacağı hiç aklıma gelmemişti çünkü.

İyi de ne olmuştu ki? Bu ikisi belli ki olaylı bir buluşma yaşamışlardı.

"Allah Allah, neden?" dedim. Ben olmadan, ne buluşmasıydı bu? İyice merak etmiştim.

"Benimle konuşmak istedi. Mihrimah gidiyormuş Şirin, biliyor musun? Hatta şuan bile gidiyor olabilir. Ama belki Fatih abi onu durdurmuş da olabilir ama o bilgi şuan bende yok." söylediklerinin tek kelimesini bile anlamamıştım. Hızlı hızlı konuşuyor ve kurduğu cümleler anlamsızlaşıyordu. Fatih abi mi demişti o? Amcam olaya nereden dahil olmuştu şimdi?

"Ne diyorsun Ece ya? Hiç bir şey anlamadım. Baştan tane tane anlatsana şunu." dedim. Benim değişik arkadaşım, her zaman ki gibi olayları anlaşılan ortasından anlatmaya başlamıştı.

Ece tüm hikayeyi anlatmaya başladığından itibaren şok üstüne, şok geçirmiştim. Mihrimah demek ki amcamı bu kadar çok seviyordu. Sonunda da aşkına karşılık bulamayacağını düşünüp, bırakıp gitmeye karar vermişti öyle mi? Daha fazla dayanamamıştı.

Onun hayatında başkasının olmasını düşünmesi ise bir bakıma normaldi aslında. Mihrimah gibi bir kıza bakmamak için kör olmak lazımdı.

Acımasızsın Sevgilim [Tamamlandı✔]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin