50.

2K 191 44
                                    

Barman sa uškrnul a mľaskol jazykom, Taehyung predpokladal, že to urobil pritom, ako sa otočil

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Barman sa uškrnul a mľaskol jazykom, Taehyung predpokladal, že to urobil pritom, ako sa otočil. „Nech sa páči."

Barman niečím triasol a podal mu pohárik s niečím, čo vyzeralo ako džús a Taehyung sa na sekundu urazil, pretože dostal džús priamo od barmana v klube, no potom, čo si odpil, do tváre mu udrela silná pálivá chuť alkoholu, ktoré spôsobila, že tvár sa mu skrútila a reflexne skrčil nos. Bol si vedomý toho, že by nemal toľko piť, no v tejto chvíli bol ochotný obetovať kúsok rozumu, aby nechal svoju myseľ na chvíľu sa odreagovať a okrem toho, už zaplatil.

Poďakoval, neobťažoval sa prekričať hudbu.

Dobrých tridsať minút strávil len tým, že si upíjal zo svojho nápoja a točil sa na barovej stoličke, pravdepodobne vyzeral ako dieťa, ktoré sa stratilo a zhodou okolností sa stalo, že sa ocitlo v klube, no naozaj mu na tom nezáležalo, pretože alkohol začal pôsobiť a on sa začal cítiť oveľa viac bezstarostne, ako plánoval. Nezaujímal ho Jungkook alebo jeho hlúpe pery. Nestaral sa ani o Jungkooka a Lizzy. O nič sa nestaral. Jediné, čo ho zaujímalo bolo, koľkokrát bude tá osoba v rohu zvracať, kým odpadne.

Nebol opitý, iba trošku viac zrelaxovaný. Aspoň to si hovoril.

Hneď ako sa dostal ku dnu svojho pohára, konečne odtrhol pohľad od opitému muža v roh a zamračil sa na svoj prázdny pohár.

„Chceš, aby som ti kúpil ďalší?" ozval sa zozadu známy hlas.

Taehyung sa otočil na stoličke, všimnúc si, ako sa o bar opiera Mingyu s pobaveným výrazom v tvári, pravdepodobne tam stál oveľa dlhšie, ako Taehyung očakával.

Taehyung zajasal. „Ty!"

„Naozaj som dúfal, že si teraz budeš pamätať, kto som," uškrnul sa Mingyu.

„Samozrejme, že áno, si Mingyu!"

„A ty Taehyung," odpovedal Mingyu posmešným hlasom a Taehyung nadšene prikývol. „Čo robí taký pekný chlapec, ako si ty sám na takomto mieste?"

Taehyung naklonil hlavu. „Čo tým myslíš?"

„Nebudíš vo mne dojem chalana, ktorý by rád chodil do klubov."

Taehyung sa nad tou poznámkou urazil, aj keď to bola stopercentná pravda. „No, som plný prekvapení."

„Tým som si istý," povedal Mingyu pomaly a prezrel si Taehyunga od hora až dole. „Vyzeráš dobre."

Taehyung zalapal po dychu a naklonil hlavu, rozšírili sa mu oči. Vďaka alkoholu bol trochu odvážnejší. „Myslíš? Myslel som si, že vyzerám čudne. Nie som zvyknutý sa takto obliekať."

Mingyu pokrútil hlavou a stále vyzeral neuveriteľne pobavene. „Nie, vyzeráš sexy."

Taehyung cítil, ako mu nad tým komplimentom telom prešla vlna vzrušenia, vyskočil zo stoličky a otočil sa. „Pozri sa na moje nohavice. Pozri sa na ne. Nevyzerá v nich môj zadok naozaj dobre?"

Fall Asleep  [Vkook; TR] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat