25.

1.7K 177 1
                                    

Taehyung si myslel, že ak bude cviciť ešte o sekundu dlhšie, prsty sa mu rozpadnú na popol, ktorý potom vánok odvanie von oknom

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Taehyung si myslel, že ak bude cviciť ešte o sekundu dlhšie, prsty sa mu rozpadnú na popol, ktorý potom vánok odvanie von oknom.

Zastonal a odložil saxofón na podlahu, než si natiahol ruky, pretože už nedokázal ten hudobný nástroj udržať.

Keď popadol ďalšiu vreckovku a vyfúkal si nos, pozrel sa na hodinky ako už po miliónty krát.

5:29, iba dvojminútový rozdiel od poslednej kontroly.

Bolo to už osem hodín, odkedy sa prebudil aj napriek tomu, že spal celkom dobre, pocit vyčerpania nezmizol. Celé telo ho bolelo, trochu ho bolela hlava a mal nádchu. Ľutoval, že zostal vo svojom mokrom oblečení, pretože už teraz mohol cítiť príchod prechladnutia a robil všetko pre to, aby tomu zabránil. Po dobu ôsmich nepretržitých hodín zostal Taehyung schúlený v miestnosti v obrovskej prikrývke, dokonca si ani neodchádzal po jedlo a iba si urobil misku instantného rámenu, ktorý pripravil pomocou mikrovlnnej rúry, a takto vedel, že to myslí vážne, pretože vždy veril, že robiť rámen v mikrovlnnej rúre je skutočný zločin. Neodišiel len preto, že sa necítil dobre, ale pretože sa obával, že ak to urobí, Jungkook príde a odíde skôr, než dostane šancu prehovoriť, že pôjde von a zostane tam až do dňa, kým nezomrie.

Nahlas si vydýchol a odokryl prikrývku, hodiac ju na Jungkookovo kreslo, otočiac sa a pokúsiac sa zistiť, koľkokrát sa môže otočiť, kým sa nebude nudiť.

Po svojom dvadsiatom otočení započul, ako sa otvorili dvere a Taehyung sa automaticky prestal točiť, uvidiac roztrojeného Jungkooka. Dostal závrať, spadol na zem a stabilne na ňu dopadnúc. Niekoľko sekúnd tam ležal, zvíjajúc sa na zemi kvôli vlastnej stupidite, pozrúc sa na Jungkooka, ktorý naňho hľadel s prázdnym výrazom.

„Si späť!" Poukázal na to, čo bolo očividné a podoprel sa lakťami, snažiac sa vyzerať čo najprirodzenejšie, ako kedy ani nespadol.

Jungkook len zažmurkal, zdvihol obočie a Taehyung videl v jeho očiach praktický úsudok.

„Prosím, neodsudzuj ma," povedal Taehyung rozhorčene.

Jungkook odvrátil svoj pohľad a išiel smerom k posteli. „Dobre."

Taehyung bol stále v prekvapení. Jungkook sa vyhol šanci povedať mu, že je totálny kretén a prinútiť ho cítiť sa ako najväčší idiot? To bolo prvýkrát, čo sa to stalo.

Odstrčil sa z podlahy a pozeral sa, ako Jungkook dopadol na posteľ a vytiahol telefón. Taehyung stále stál; ruky natiahol pred seba. Teraz, keď mal konečne šancu hovoriť, nevedel, čo povedať. Jediným zvukom v miestnosti bolo tikanie hodín a jeho posmrkavanie.

„Dnes sa sťahujem," začal a preťal tým ticho.

Jungkook od svojho telefónu nevzhliadol. „Áno, Jimin mi to povedal." Jeho hlas nebol prejavom nepriateľstva alebo obťažovania.

Fall Asleep  [Vkook; TR] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat