Elissa Acamisoglou'nu 14 yaşındayken gören hiç kimse, Onun bir Türk delikanlıya sevdalanıp bir ömür hasret ve acıdan kavrulup kendini safderùn bir aşka adayacağını, eline, diline, gözüne, ruhuna, kalbinin karanlık çökmüş mağarasının kapısına balmumundan bir duvar öreceğini ve tüm benliğini o karanlık mağaraya hapsedeceğini tahmin edemezdi.Ondan önce... Neşeyle coşup taşan, hayata ve insanlara karşı sonsuz kere inançlı, hevesli hatta arsızca talepkar, gençlik ateşinin doruğunda bir genç kızdı. Bir gün, çok erken olduğunu durup saniyece düşünmeden, belki düşünse atılmak üzere olduğu şeyden ödü kopacak ve dizleri titreyecekken, ama yoo, hayır! O yıllar sonraki tüm adanmışlığıyla bile, hala ısrarla, değil durup düşünmek, yaşayacağı tüm acılar ve dökeceği Ege Denizine koy olabilecek misal gözyaşı Ona ilahi bir ekrandan gösterilmiş olsa dahi, yine aynı kararı verirdi. Kerem'i sevmeyi seçerdi. Çünkü aşkın mistisizmine olan inancı varlığının tüm zerrelerine nakış gibi işliydi.
...
Kerem Vardarlı'yı 17 sinde gören herkes, Onun en usta ve bu işte ehil ilahi eller tarafından çamurdan imal edilip gam yüklenmek için bir Ege sahilinden turkuaz dalgaların insafına bırakılmış, bırakıldığı kasırgada unutulmuş, yitmiş bir garip sandal misali melankolik ruhunu tanıyabilirdi. Sanki bir kasabanın tüm sorumluluğu omzuna yüklenmiş gibi ağırbaşlı, ilk doğum günü pastasına kırk tane dinamit dizilmiş gibi kederliydi doğuştan.
Ondan sonra... Eski Kerem'i denizlerde boğdu, yangınlarda kül etti, hapislerde çürüttü, kurşunlara dizdi, darağaçlarına çekti, uçurumlardan aşağı attı, zehirlerle öldürdü ve kalbini söküp ilaçlı şişelere bastı. Tüm bu serinkanlı özkatliamlarından geriye kalan kendi vücut denen kan, et ve bir yığın sefil ihtiyaçtan ibaret artığını mumyalayıp rotasız, küreksiz, dümensiz bir kayıkla meçhule yolladı.
Var mıydı 21. Asırda hala böyle büyük sevdalar, kalmış mıydı? Gündelik heveslere meftun imitasyon kalplere sığar mıydı? Ya sığmayacak o sığ gönüller Karşı Kıyıların bu aşk destanına tanık olmaya cüret eder miydi?..
......
📌6.03.2020 ilave not: Tanıtımda geçen 14-17 yaş vurgularını açmak isterim; bu bir liseli veya ergenlik dönemi hikayesi değil. Karakterlerin ilk karşılaştıkları yaşları 14-17 olsa da kurguda zaman atlayacağım ve masum adımlarla yetişkinliğe yol alacaklar. Gençleri bu kadar erken tanıştırmamın sebebi eski aşk efsanelerinde olduğu gibi ömürlük bir sevda masalı yaratmak istemem. Aslı&Kerem efsanesi baş ilham kaynağım. Elissa ve Kerem'i yaş dönemlerine uygun gerçekçi ve büyüdükçe açılan halleriyle göreceksiniz. Bu kadar açıklama yapınca büyüsü bozuluyor aslında ama gerek duydum.
(Merhabalar yeni hikaye geliyor, ilk bölümü yazdım, düzenlemesini yapıyorum sabaha yayınlarım. Çok heyecanlıyım, buram buram bir sevda masalı bu kez sadece😍 diğer kitaplarımı okuyanların bildiği üzere bu kez sosyal mesaj, kamu spotu, subliminal mesaj, feminizm filan olmayacak🤣 Sadece Aşk. Çok derin bir aşk ve biraz Bodrum, biraz tarih, biraz milliyetçilik, hep dram değil birazcık ta espiri olacak. Allah utandırmasın, diyorum ve desteğinizi bekliyorum.
Çokça Sevgiler🤎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARŞI KIYI - Tamamlandı
RomantizmYunanlı güzel Elissa, tatil için geldiği Bodrum'da gönlünü balıkçı çocuğu Kerem'e kaptırır. Modern Aslı&Kerem efsanesi tadındaki çokça romantik bu hikayede aşıklar, ömürlük bir aşk destanı için büyük bir savaş vermek zorundadır. Gülmeli, ağlamalı, m...