Elissa hayatının ilk randevusuna bir gece önceden hazırlanmaya başlasa da sürekli karar değiştirdiği için işi çok zordu. Ertesi akşamüzerine kadar değiştirmediği tek şey, hala perdede asılı duran siyah üzerine minik beyaz puantiyeli viskon kumaş elbisesiydi. Kerem o elbiseyi görüp 'Yakışır sana!' demişti ya... Genç kız bu iki kelimeye adanmış gibi, bu iki kelime ayaklarını yerden kesmiş gibi, tekrar tekrar bunları kendine söyleyerek yaşıyordu.Ayna karşısında defalarca üstüne tutup 'Yakisir bana?' deyip, sabırsızca saatine bakmıştı. Saatine baktıkça zamanın akmamakta direnen inadıyla zıtlaştı, şu görelilik kuramı , Elissa'nın şuan ihtiyacı olan şey değildi. O yaşının ve ilk kalp çarpıntısının bedeninde hücum ettiği adrenalinle hemen akşam olsun istiyordu.
Ojelerini 4 kere silip tırnaklarını her seferinde başka renge boyadı. Bir defasında parlatıcının üzerine beyaz papatyalar çizdi. Çok beğenmişti ki sonra çocuksu olduğuna karar verip onları sildi, yerine siyah oje sürdü. Bu seferde uzun ve biçimli tırnaklarını cadı tırnağına benzetip onu da sildi.
Biraz vakit geçirip oyalanmak için havuza girmeye karar verdi maşalı saçlarını tekrar yapmayı göze alarak. Babası bu kış, bitişik komşusunun kullanmadığı arka bahçesini satın alıp, oraya Ebruli Konak için küçük bir yüzme havuzu yaptırmıştı. Bu havuz sayesinde Otel 3 yıldızını almıştı. Hem de Elissa'nın da denize gidemediği zamanlarda havuzda oyalanacağını ümit etmişti Kaptan.
Elissa stajyer kızların kıskanç bakışları altında bikinisiyle süzülerek yan bahçedeki havuza gitti. Baştan sona 5 metre boyunda, 2 metre eninde ve derinliği 140 santim olsa da idare ediyordu. Aşağı yukarı birkaç tur yüzüp çıktı. Biraz güneşlendi. Şezlongta gözleri kapalı uzanırken, müşterilere içki servisi yapan Kerem'in yüreğini hoplattı farkında olmadan. Kerem şaşkın bakışlarını genç kızın uzun ince bir peri kızı gibi hoş siluetinden ayırıp mutfağa döndüğünde Canan'la Derya dedikodu yapıyordu. Üstelik bir de isim takmışlardı Elissa'ya!
"Matmazel nihayet teşrif edivermiş havuz başına, gördün mü kanka?"
"Gördüm görmem mi kendini beğenmiş şey, giymiş ufacık bikinilerini havalar bin beş yüz!"Kerem, kaşlarını çatıp şöyle bir baktı ama bir şey demedi. Kızlar da ayrılıp işlerine döndüler. Öğleden sonra Elissa'yı ortalarda göremeyince bir şey söylemek için saklana saklana odasının kapısını çaldı. İçeride duştan yeni çıkmış pembe bornozuyla son ses müzik açmış dans ederek yine süslenen Elissa az önce kapısına gelip öğlen yemeği yemediği için kek ve meyve suyu getiren Madam tekrar geldi sanıp 'Kim o?' demeden, kapıyı açıverdi. Bir çığlık attı.
Kerem de kızı üstünde bornoz yüzünde simsiyah cilt maskesiyle görünce
"Aaaaa?!" diye aynı anda bağırdı.Elissa elleriyle yüzünü kapattı.
"Kereeeeem?!"
"Elissaaa?! Sen misin gııız?!"
"Yaaa ben desene vre! Bekleee!" deyip çaat diye kapıyı yüzüne kapattı oğlanın. Utanç içinde banyosuna koşup yüzündeki aktif karbon peeling maskesini yıkadı. Üstünü giyinip tekrar kapıya koştu. Kerem kız kendisine bekle dediği için 5 dakikadır koridorda şaşkınlık içinde dikilip duruyordu. Elissa'yı normale dönmüş görünce rahat bir nefes aldı."Rum Gızı nettin gendine, ödümü koparıveedin ya?!"
"Ben cilt bakımı yapiyordu?! Sen hiç görmedi?"
"Yoo görmedi! Hay Allahım..." durup bir kahkaha attı oğlan.
Elissa sinirle dudaklarını kemirdi.
"Niye ben geldi demiyorsun?!"
"Ne bilem sormadın ki?"
"Üfff. Ne oldu?"
"Bişey dicem, Rum Gızı kimseye söyleme şeyi."
"Neyi?"
"Kahve iççez ya? Şeyapma... Kimseye."Elissa kıs kıs gülerek başını salladı.
"Tamam, söylemem. Aramızda?" deyip göz kırptı. Kerem huzursuzca kıpırdandı.
"İyi. Boyama yüzünü de öle ödümü kopardın. Deli."
"Hahaa sen deli! Ben güzellik için maskeler yapiyor."
"İhtiyacın var da sanki. Neyse. Görüşürüz." deyip gitti Kerem kendi kendine güle güle.
Elissa arkasından ne demek istedi, iyi bir şey mi söyledi diye düşündü, anlayamadı. Buluşunca soracaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARŞI KIYI - Tamamlandı
RomanceYunanlı güzel Elissa, tatil için geldiği Bodrum'da gönlünü balıkçı çocuğu Kerem'e kaptırır. Modern Aslı&Kerem efsanesi tadındaki çokça romantik bu hikayede aşıklar, ömürlük bir aşk destanı için büyük bir savaş vermek zorundadır. Gülmeli, ağlamalı, m...