31. Bölüm - Batı Kıyısı

1.5K 283 116
                                    

(Merhabalar, nasılsınız?
Hikayemizin en hüzünlü ayrılık anlarına dair Elissa tarafından bir bölümle geldim. Bundan sonra Kerem'in ayrılık hallerini anlatan Doğu Kıyısı isimli bir bölüm var, o da hazır, düzenleyip bu gece yarısı veya yarın yayınlarım. Artık büyük bir zaman atlaması yapıp hikayeyi yavaştan toparlayacağız. Son 10-15 bölüm kaldı, ben çok uzatmayı sevmiyorum.

Büyük hevesle başladığım Karşı Kıyı'da beklediğim sayılara ulaşamadık, 10 kişi okuyor, 3 kişi yorum yapıyor. Neyse, sağlık olsun, finalden sonra okumayı tercih eden bir kitle Wattpad'de çoğunlukta. Hak vermiyor değilim, yarım bırakan çok yazar var ve okura haksızlık bu.

Dediğim gibi 2 bölüm birden gelecek ve bir süre Geç Kalınmış adlı çalışmama final yazmaya yöneleceğim için buraya 10 gün kadar yeni bölüm gelmeyecek. Sonra yine bomba gibi devam edeceğiz.

Yorumlarınızı bekliyorum. Keyifli okumalar 🤗)
..........

Babası Elissa'yı bilmediği bir dağ köyündeki manastıra kapatıp eskiden tanıdığı ve  iyiliğinin dokunduğu bir rahibe emanet etti. Avukatından aldığı haber üzerine apar topar Türkiye'ye gitti.

Yanan teknesine dehşet içinde bakakaldı. Oynadığı oyunların hiç biri istediği şekilde sonuçlanmamıştı. Neye elini atsa sonu felaketle sonuçlanıyordu. Alekos yıllardır bastırmaya çalıştığı birikmiş hezeyanlarının altında ezildi, ezildi. Çıkmaz sokakta sıkıştığını hissetti.

Vaselissa, Kerem'in çıkardığı yangında liman görevlilerinin hemen müdahale etmesi ve itfaiye ekiplerinin hızlıca limana yetişmesi sayesinde tamamen yanmaktan kurtulmuştu. Ancak güverte ve yelkenler alevlerden kullanılamaz hale gelmişti. Dumanlardan etkilenen kabinler de, simsiyah ise bulanmıştı ve teknede çok büyük maddi zarar vardı.

Sonsuz bir öfkeyle dolu olsa da çocuğun alevler arasından sağ olarak çıkarılmasına sevinmişti. Eğer çocuk ölseydi?.. Elissa'ya bunu anlatamazdı. Belki bir daha iyileşemezdi kızı. Şimdiyse halletmesi gereken tek küçük sorun, Korhan'ı susturmaktı.

Alekos, Korhan ile işbirliği yapmadan önce her ihtimali düşünüp önlemini almıştı. Daha Korhan Konağa gelip kendisine Elissa ve Kerem'in birlikte olduğunu ve evleneceklerini söylediğinde, polisi aramadan önce, Korhan'ın peşine adam takıp takip ettirmeye başlamıştı. Korhan'ı gizlice takip eden adamı, Korhan'ın kaçakçılık yaptığını öğrenip Alekos'a bildirmişti.

Kerem 2. Derece yanıklarla hastanede tedavi görürken, Korhan her yerde Alekos'u arıyordu. Bir silah bulmuştu ve Alekos'u öldürmeye yemin etmişti.

Alekos eski bir asker olarak temkinli, tecrübeli, nüfuslu bir adamdı ve Korhan'ın öfkesini göğüsleyecek hamlelerini çoktan hazırlamıştı. Korhan'ı takip eden adamının çektiği gizli kamera görüntüleriyle Korhan'ı polise ihbar etmekle tehdit edip susturdu.

Kerem ise hastanede yanık tedavisi yapıldıktan sonra tutuklandı. Alekos, böylece Vardarlı ailesinin ocağına müthiş bir bomba bırakmıştı soğukkanlılıkla. 'Artık O sefil balıkçı, kızımın adını anmaya cüret edemez! Bana umduğumdan fazla zarar verdi kabul ama bunu kendisi de umduğundan çok ağır ödeyecek!' diyordu.

Kerem, ellerinde ve kollarındaki yanıklar yüreğindeki yanıktan daha az acımamakla birlikte bir daha asla eski balıkçı çocuğu, temiz kalpli garson, çalışkan tekneci çırağı olmamak üzere değişti. Sadece henüz evrildiği yeni adamla resmi olarak tanışmamış ve onu kamuya arz etmemişti.

KARŞI KIYI - TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin