48. Bölüm - Misafirler

2K 277 144
                                    




(Şarkı, Anna Vissi - Psychedelia )

Elissa, Yunanistan'dan gelen arkadaşlarını coşkuyla karşıladı. Andreas ve ailesiyle dolu dolu zaman geçirebilmek için ameliyatlarını iki günde toparlayıp diğer üç gününü hafta sonu ile birleştirecek şekilde izin kullanacaktı. Misafirler kiraladıkları eve yerleşirken, Ela'ya yaptığı gezme planlarını anlatıyordu neşeyle. Ela ve yengesi Leyla biran önce eve yerleşip gezmeye çıkmak için sabırsızlanırken, eşleri Andreas ve Ömer market alışverişi yapmak için çoktan çarşıya inmişti bile.

Leyla'nın 4 yaşındaki ikizleri Hilal ve Kemal'i alıp villanın bahçesine çıkardı Elissa, evde ayak altında dolaşmasınlar diye. Leyla onlara memnuniyetle bakıp Ela'ya,
"Çok tatlı kız, çok sevdim Elissa'yı." dedi.

Ela başıyla onayladı,
"Öyledir, çok candır sağolsun. O da neler çekti garibim, nihayet yüzü güldü."

"Andreas'ın bahsettiği mesele mi?"

"Hıı. Bodrum'da Türk bir oğlana aşık olmuş. Elissa'nın babası bunları zorla ayırmış yıllar önce. Elissa aşkını hiç unutmadı. 10 yıl görmemesine rağmen kimseyi hayatına almadı. Çok kırıldı. Andreas hala sinirli adama doğrusu, bakalım inşallah tatsızlık çıkmaz. Ben çok merak ediyorum şu meşhur Kerem'i. Tanıştıracak bizi. Abimle sende iyice bir gözlemleyin bakalım adam sağlam ayakkabı mı, değil mi? Elissa'nın daha fazla üzülmesini istemeyiz."

"Normalde karışmak istemem kimsenin gönül işine ama sen öyle diyorsan, fikrimi söylerim tabi."

"Lütfen söyle Leyloş. Elissa, bizim için çok değerlidir. Andreas'ın çocukluk arkadaşı. Babası Kaptan Alekos ölmeden önce ona emanet etmiş. Gerçi eskiden yakıştırıyormuş bunları ama neyse, o eski mevzu."

"Hadi canım?! Eee?"

"Eesi hiç öyle bir şey olmamış aralarında. Elissa, çocukluğundan beri şu Kerem'i seviyor. Hem de ne aşk! Valla bi abimle sen, bi de şu kızcağızla Keremi efsanedir gözümde. Bizde fena sayılmayız tabi!"

"Sen sınırları aştın canım!" diye takıldı Leyla görümcesine. Gülüştüler. Ela bahçede çimenlerin üzerinde yeğenleriyle yerlerde kahkahalar atarak yuvarlanan Elissa'ya içini çekerek baktı.

"Kıyamam ne kadar da mutlu. İnşallah artık evlenirler. Acısını o kadar iyi anlıyorum ki... Hadi biz o sınırları aşıp kavuştuk. Benim ailem de Andreas'ın ailesi de anlayışlıydı, bizi desteklediler. Rum Kaptan psikopatın tekiymiş, deli gibi severken ayırmış kızla oğlanı. Kerem'e iftira edip hapse attırmış, yalanlar söylemiş her ikisine de. Kerem öfkeden kaptanın teknesini yakmış bir daha hapse girmiş, sonra başkasıyla evlenmiş... Çok acayip olaylar."

"Roman gibi desene?"

"Öyle valla Leyloş, sen edebiyatçısın bunları yazarsın ha, Elissa'ya söyle anlatsın sana yaz bence kitap olurlar."

"Neden olmasın. Ben daha Ömerimle aşkımızı yazacağım gerçi dur! Bizde uluslararası olmasa da kendi sınırlarımızda epey ayrılık acısı çektik."

"Siz bitanesiniz be! Aa, Yüksel Sultan arıyor, kesin ağzıma sıçacak, geldik diye aramayı unuttum."

"Ömer aramıştır onu. Neyse selam söyle."

KARŞI KIYI - TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin