(Seelaaam,Çok yorum bekliyorum bu bölüme millet, hadi bakalım pamuk eller klavyelere! Son 3 bölüm, yazarınız sizler için saatlerini verip 3 bin kelime yazıyor, sizde yorumlarınızı eksik etmeyin. Seviyorum sizi:* )
****
"Len oğlum siz Yunansınız; felsefe, geometri, demokrasi, cumhuriyet gibi kavramları tarihe kazandırmışsınız. Hala lokumun, yoğurdun, baklavanın peşindesiniz. Çekil git Andreas, kalbini kırıvercem hee!"
Düğün için Bodrum'a gelen Andreas yine bir yemek sofrasında Türk yemeği, Yunan yemeği tartışması başlatmıştı. Kerem öfkelenip Türkçe söylenmeye başlayıp ayağa fırladı. Andreas da el kol hareketleriyle masadan kalkıp Yunanca kendi haklılığını ispat etme derdine düştü.
Kerem yaka silkti,
"Lokum bizim lokum! Başlatma Hristo babanın şarap çanağından ha! O bi kere tescilli, kapı gibi Turkish delight! Biz sirtaki bizim diyoz mu, accık edepli olun yahu!" Derken Andreas sözlerinin tek kelimesini bile anlamıyordu, Kerem de zaten anlasın istemiyordu. İçeriye seslendi,
"Elaaa! Al şu kocanı başımdan, yine rakıyı fazla kaçırıverdi! Türk rakısı adamı böle zurna yapıverir boş boş ötersin anca! Te Allah'ım ya!"
Söylene söylene sofradan kalktı, Ela gülerek gelip Andreas'a düğün arifesinde damadı kızdırmaması için sitem etti. Andreas kahkahalarla güldü Kerem'in arkasından,
"Amma da kızıyor aptal, ben mahsus yaptı şuna bak, sonra biz milliyetçi oluyoruz! Asıl Türkler milliyetçi!"
"Kocacım kes sesini, Ege denizini boylarsın yoksa burası derin sular, demedi deme!"
Kerem teknesinde Elissa'nın Yunanlı misafirleriyle yenen akşam yemeğinde kendilerini mutfak muhabbetine ayaküstü fazlaca kaptırmış olan kadınların yanına gitti. Elissa'nın beline sarıldı,
"Neredesin be gülüm?"
"Buradayım ne oldu? Siz Andreas ile yine kapışıyor?"
"He ya, bitmez bizim kapışmalar bundan kelli... Hadi geç oldu, yarın erken kalkacaksın evlere dağılalım. Hem misafirler yol yorgunu."
"Ah yarın benim Henna Night! Yaşasın!" (*Kına gecesi)
Elissa'nın 10 kişilik Yunanlı misafirlerini düğün boyunca konaklamaları için Kerem'in oteline bıraktılar. Elissa da Ebruli Konaktaki eşyalarını alıp kendi için tahsis edilen özel süite yerleşmişti. Düğün gecesine kadar Kerem ile ayrı kalacaklardı. İkisi de heyecandan uyku tutmayacağını bildikleri için süitin deniz manzaralı terasında oturup biraz sohbet ettiler. Son hazırlıkları ve sabah yapılacak ilk işleri konuştular.
Nazlı, Bodrum'da kendi arkadaş çevresini seferber edip Elissa'nın kına gecesi için müthiş bir organizasyon yapmıştı. Hatta eğlencenin dibine vurmakta kararlı davranıp işi olabildiğince abartmıştı.
Ertesi gün öğlende eğlence başladı. Geleneksel bir şekilde cuma gecesi kına, cumartesi düğün yapılacaktı.
Nazlı, Bodrum'da özel kına organizasyonu yapan tarihi bir hamam bulunmadığı için, İstanbul'da organizasyon işi yapan yakın arkadaşı Lale'den destek aldı. Lale, İstanbul'da modern gelinlerin isteklerini, geleneksellikle bir araya getiren lüks kına geceleri düzenlemekte uzmandı. Kerem'in 5 yıldızlı otelinin içindeki Türk Hamamını kırmızı tüller, mumlar, şamdanlar ve kırmızı gül yapraklarıyla süslettiler. Eğlenceye katılacak tüm kadınlar için peştamallar, kırmızı tülden duvaklar ve ele takılan mumlar hazır edildi. Bütün gün oynayıp eğlenmek için en neşeli oyun havalarından oluşan bir müzik listesi ve bayan Dj ayarlandı. Tef, zil, darbuka, davul ve Shakira kemerleri de misafirlere dağıtılmak için hazır edildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARŞI KIYI - Tamamlandı
RomanceYunanlı güzel Elissa, tatil için geldiği Bodrum'da gönlünü balıkçı çocuğu Kerem'e kaptırır. Modern Aslı&Kerem efsanesi tadındaki çokça romantik bu hikayede aşıklar, ömürlük bir aşk destanı için büyük bir savaş vermek zorundadır. Gülmeli, ağlamalı, m...