Merhaba sevgili okurlarım...
Finalden önce son iki bölüm:)
Multi : Sezen Aksu - Son Bakış
Bölüm şarkıları - Cem Adrian - Kaybettim.
Cem Adrian - Kurşun
Şevval Sam - Var git ölüm...Sevgili okurlarım benim için çok değerli olan iki kişinin kitabına bakmanızı tavsiye ederim. Biri öz kardeşim olan FossetteRose nin kitabı...Fantastik sevenler için doğru adres ❤ Asla ama asla pişman olmazsınız. Ve miniğim sonsuz teşekkürlerim seninle olsun...
Diğeri de güzel arkadaşım SHeartt kitabı... Yine fantastik üzerine yazılmış harika bir kitap...
Keyifli okumalar ❤
🔥
Bölüm 58 : Son Durak
*Sonsuz yolculuğuma seni son durak sandım.*
🔥
Hayatın tam ortasında durup, arkana döndüğünde geçip giden yılların senden neler çaldığını görüyorsun. Çocukluğunu çalıyor, gençliğini çalıyor, en önemlisi de sevdiklerini çalıyor.
Uzun ince bir yol aslında. Kıldan köprü geçmek gibi mesela. Bir ucu doğum ile başlarken, diğer ucu ölümle son bulan.
Bu yol, hayat yolu... Bu yol, sırat yolu... O yol geçmiş ve geleceğin ortası. O yol, iyiliğin ve kötülüğün dengesi...
Sen doğup da o yola adımını attığın andan itibaren hayat merhaba diyor sana. Artık geri dönüşü yok. Bu yolda ilerleyeceksin. Öyle ki ilerlediğin her anda kazandığın kadar kaybetmelerin de olacak. Bu yol sana, yaşamayı öğretecek...
Bu yol, engebeli azizim... Kolaylıkları olduğu kadar zorlukları da var.
Peki düz yolda tökezlemez mi insan? Tökezler... Düşer de mesela... Ama düştüğünde önemli olan kalkmaktır.
Kimisinin el uzatanı çoktur, bu uğurda...
Kimisi ise düştüğü gibi kalkmasını bilir. Tek başınadır.
Hayat, bir yoldur. Ve o yol ince bir çizgidir...
Genç kadın da hayat yolunu yarılamıştı. Dönüp geriye doğru baktığında, kazandıklarından çok kaybettikleri vardı.
26 yaşındaydı ama hayat ona çok şey yüklemişti. Mesela çocukluğunu almıştı elinden, gençliğine bir çizik çekmişti. Okuldaki arkadaşları gibi olamamıştı hiçbir zaman... Sorumsuz veya vurdumduymaz davranmamıştı. Amcası ve yengesini mutlu etmek için elinden geleni yapmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eksik Kalan / Tamamlandı
Teen FictionBir Aralık sabahı, Güneş doğmayı unuttu İstanbul'a. Gökyüzü siyah çarşafına büründü. Beyaz olan düşler, boyandı kan kırmızısına. Bir çocuğun acı haykırışları yankılandı isli bir Aralık zamanında. Ölüm emrini verdi, yaşam son buldu. Ölümün soğuk nef...