Bölüm 31 : Seve Seve, Unutmak...

3.4K 282 1.1K
                                    

Merhaba sevgili okurlarım ❤

Uzun bir bölüm ile geldim. Umarım beğenirsiniz...

Multi : Toprak Güçlü

Sertap Erener - Unutursun için yana yana 🎶

Bu bölümü sadece Toprak ve Tutku'ya ayırdım ❤

Vote sınırı : 85 oy / 450 yorum.

Keyifli Okumalar 🖤

🔥

Bölüm 31 : Seve Seve, Unutmak...

"Kendi yolumuzu seçmek elimizdeki son özgürlüğümüzdür

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kendi yolumuzu seçmek elimizdeki son özgürlüğümüzdür."

🔥

Yeni bir başlangıç...

Yeni bir hayat...

Yeni bir adım. Ve peşinden gelen yeni bir insan...

Yorgun olan yüreğe, yeni bir filiz gibi doğdu... Bir merhaba, yeni bir hayatın kapılarını açtı.

Bir kapı kapandı.

Bir umut yeşerdi, yangın gibi olan yüreğin derinliklerinden. Gonca gül misali, açtı ve yeni tomurcuklar ekti.

Ve bir söz, bir yemini mühürledi.

"Bence buradan sapacaktık."

Toprak gerilmiş ve sinirli sesini ne kadar bastırmaya çalışsada yapamıyordu. Çünkü stresi de siniri de gözle görülür derece de hissediliyordu. Tutku ise onu takmadı ve bildiği yolda ilerledi.

"Ben kime diyorum ki," dedi ve arkasına yaslanıp camdan dışarıyı izledi.

3 saattir yoldaydılar...

İlk başlarda her şey güzelken bir anda telefonun çekmemesi ve daha sonradan ikisinin de biten şarjı ile bir gerginlik yaşanmıştı. Neyse ki navigasyon vardı derken bir süre sonra da navigasyon bozulmuştu. Her şey üst üste gelirken Toprak'ın gerilmesi de tuz biber oluyordu. Tutku her ne kadar onu takmamaya çalışsada yavaşça gerildiğini hissediyordu.

Sonra biraz ileride tabelayı gördü ve gözleri parladı.

Şile / Akçakese

"Deminden beri dırdır edip durdun. Bak geldik," dedi ve gözleri ile önündeki tabelayı gösterdi. Toprak ise biraz daha sakin bir sesle, "Üç saat Tutku. Pestilim çıktı ve şu an sıcaktan bunalmış hâldeyim," diye dert yandı. Mayıs ayına yeni girmişlerdi ve baharda olmalarına rağmen yazın sıcaklığını hissediyorlardı.

"Görüşmeden sonra bir deniz yaparsın artık," dedi dişlerinin arasından. İçinden ise, Keşke tek gelseydim, diye çoktan yakınmaya başladı.

Eksik Kalan / TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin