သူရဲေကာင္းတစ္ေယာက္၏ ဒ႑ာရီ
အခန္း ၁၄၄
“ ပင္လယ္ၿပာၿပာ.. လသာသာ.. ပင္လယ္ငိုခ်င္း.. လိွဳင္းမယြင္း ”
ႏိုင္ငံသူရဲေကာင္းဆိုေသာ ဂုဏ္ပုဒ္၏ အရိွန္အဝါက အေတာ္ေလးအေတာ္ေလး အံ့ၾသသင့္ဖို႕ေကာင္းသည္ဟုေတာ့ ေၿပာလို႕ရသည္ ။
အထူးသၿဖင့္ လက္ရိွလူငယ္ပါရမီရွင္မ်ားၾကားထဲတြင္ အဘယ္သူက မင္းစိုးရာဇာတစ္ေယာက္ မၿဖစ္ခ်င္ဘဲ ရိွလိမ့္မည္နည္း ။ အဘယ္သူက လိုအပ္ေသာ ခ်ီးၿမွင့္ေထာက္ပံ့ပစားမွဳမ်ားကို မလိုခ်င္ပဲ ရိွလိမ့္မည္နည္း.. ။
ႏိုင္ငံသူရဲေကာင္းဆိုသည္မွာ လူငယ္အားလံုး၏ စမွတ္တစ္ခုပင္ ၿဖစ္သည္ ။ သို႕ေသာ္.. သူတို႕ဘဝတစ္ေလွ်ာက္လံုး ထိုစမွတ္သုိ႕ပင္ မေရာက္ရိွႏိုင္ခဲ့သည့္လူမ်ားစြာ ရိွေနၾကေသးသည္ ။ ယခု … ရီယြမ္ဟုေခၚေသာ သူ႕ထက္ေခါင္းတစ္လံုးစာခန္႕ပိုပုသည့္ ကေလးတစ္ေယာက္က ႏိုင္ငံသူရဲေကာင္းတဲ့လား…?
ရုတ္တရက္ဆိုသလို.. လူမ်ားစြာ၏ မ်က္ဝန္းမ်ားက ရီယြမ္အေပၚသို႕ စုၿပံဳက်ေရာက္လာခဲ့ၾကသည္ ။
သူတို႕ၾကားထဲမွ အစူးရဲဆံုးမ်က္ဝန္းပိုင္ရွင္မ်ားကေတာ့ လိ်ဳတပ္မွဴး၏အေနာက္တြင္ရပ္ေနၾကေသာ လူငယ္ေၿခာက္ေယာက္ပင္ ၿဖစ္၏ ။
အဲဒီကေလးက ေတာထဲကေနတက္လာၿပီးေတာ့ ႏိုင္ငံသူရဲေကာင္းေတာင္ ၿဖစ္သြားတယ္.. စံအိမ္ေတာ္ၾကီးေတြထဲကေန ငါစိတ္ၾကိဳက္ေရြးလာတဲ့ လက္ေရြးစင္ေၿခာက္ေယာက္က ႏိုင္ငံစစ္သည္လက္ေရြးစင္ အဆင့္ပဲရိွတာလား…?
“ ဟြန္႕.. အလကား.. ဆူးၾကားက ဘူးခါးဆိုသလို ၾကံဳရာက်ပန္း ဆြဲထုတ္လာတာပါကြာ.. စစ္သားေတြဆိုတာ အဆင့္နိမ့္ေပမယ့္.. ငါတို႕ရဲ႕ စြမ္းေဆာင္ရည္ကေတာ့ အံ့မခန္းပဲ.. အဲဒီကေလး ဘယ္ေလာက္ပဲေတာ္ေတာ္.. ငါတို႕ရဲ႕ အရည္အခ်င္းနဲ႕ ဆို အသာေလးဖယ္ထုတ္ပစ္လိုက္လို႕ရတယ္.. ”
“ အဲဒီႏိုင္ငံသူရဲေကာင္းဆိုတဲ့ ဘြဲ႕ၾကီးက ကေလးအကြက္ေတြပါကြာ.. ! ”
ကြင္းၿပင္ထဲရိွ လူမ်ားအားလံုး ယြမ္ခ်ီအသံလိွဳင္းမ်ားၿဖင့္ အခ်င္းခ်င္း ေၿပာဆိုေဆြးေႏႊးေနၾကသည္ ။ သို႕ေသာ္.. သာမာန္လူတစ္ေယာက္ႏွင့္ မင္းစိုးရာဇာတစ္ေယာက္ဟူေသာ အဆင့္အတန္းက ကြာဟေနေသာေၾကာင့္ ရီယြမ္၏ ေရွ႕တြင္ေတာ့ ေပၚေပၚထင္ထင္ မေၿပာရဲဝံ့ၾကေခ်…
YOU ARE READING
True Martial World (Book9-12)
Фэнтезиစာအုပ္အမည္ - သူရဲေကာင္းတစ္ေယာက္၏ဒ႑ာရီ ဘာသာျပန္ - မင္းနႏၵာ Chapter - (121 -180)