C-126

179 21 0
                                    

သူရဲေကာင္း တစ္ေယာက္၏ ဒ႑ာရီ ( ရီယြမ္ )

အခန္း ၁၂၆

လူဝၾကီးစုက်ီထြက္ခြာသြားသည္ကို ရီယြမ္ႏွင့္ လင္စန္းတုန္တုိ႕ ႏွစ္ဦးသား ေငးၾကည့္ေနၾကမိသည္ ။

လင္စန္းတုန္၏ အၿဖဴေရာင္အက်ီၤက လေရာင္ႏွင့္ ပနံရစြာ အလြန္လိုက္ဖက္ေနၿပီး ၾကာၿဖဴနတ္သမီးေလးတစ္ပါးအလား ထင္ရသကဲ့သို႕ ရီယြမ္သည္လည္း ငါးပ်ံေတာင္ဝတ္စံုႏွင့္ ခန္႕ၿငားေခ်ာေမာေသာ လုလင္ငယ္ေလးအသြင္ ရိွေနေလ၏ ။

လင္စန္းတုန္က နဂိုကတည္းက အေနေအးေဆးၿပီး စကားနည္းသည့္ မိန္းကေလးၿဖစ္သည့္ အားေလွ်ာ္စြာ ရီယြမ္စကားစမဆိုမခ်င္း ပတ္ဝန္းက်င္က အရင္အတိုင္းပင္ တိတ္ဆိတ္ၿငိမ္သက္လွ်က္ ရိွေန၏ ။

ရီယြမ္က တိတ္ဆိတ္ၿခင္းကို စတင္ၿဖိဳခြဲလိုက္သည္ ။ “ လူဝၾကီး… အယ္ ..ဆရာၾကီး စုက်ီက ထြက္သြားၿပီဆိုေတာ့ လင္မိန္းကေလးအေနနဲ႕ ေရွ႕ဆက္ ဘာအစီအစဥ္ေတြ ရိွေသးလဲ ? ”

လူဝၾကီးကို ရီယြမ္အမည္ေခၚရခက္ေနသည္ကို ၾကည့္ၿပီး လင္စန္းတုန္က သေဘာက်စြာ တခစ္ခစ္ ရယ္ေမာလိုက္ေလ၏ ။ “ အင္း… ဘာမွ ေတာ့ေထြေထြထူးထူး လုပ္စရာလဲ မရိွပါဘူး…! ဆရာက အေဝးမသြားနဲ႕လို႕ ေၿပာထားမွေတာ့ ငါဒီနားပတ္ဝန္းက်င္ေတြပဲ လုိက္ပတ္ရမွာေပါ့… အဆံုးမဲ့ကႏာၱရၾကီးထဲမွာ ငါေတာင္ တိုက္ခိုက္လို႕မႏိုင္တဲ့ စြန္႕ပစ္သားရဲၾကီးေတြ အမ်ားၾကီး ရိွေနေသးတယ္ေလ…! ”

“ အင္း.. ကြ်န္ေတ္ာသိၿပီး.. ” ရီယြမ္က တစ္စံုတစ္ခုကို ေခတၱမွ် စဥ္းစားလိုက္ၿပီးေနာက္…  “ လင္မိန္းကေလး .. ကြ်န္ေတာ္က မနက္ၿဖန္က်ရင္ လင္ကလန္ကို ၿပန္ေတာ့မွာ.. လင္မိန္းကေလးမွာ လုပ္စရာေတြ ဘာမွ ေထြေထြထူးထူး မရိွဘူးဆိုရင္လဲ.. ? ”

ရီယြမ္ကေတာ့ လင္စန္းတုန္ႏွင့္သာ ညစဥ္ညတိုင္း တိုက္ခိုက္ရမည္ဆိုပါက သူ႕အတြက္ ဘယ္ေလာက္အက်ိဳးရိွသြားမလဲဆိုတာ ေတြးမိရင္း .. အေတာ္ေလး သေဘာေခြ႕ေနေလ၏ ။

“ အဲဒါဆိုရင္… ငါလဲ အစီအစဥ္ဆြဲလိုက္ဦးမယ္ေလ.. ငါ့မွာလဲ လုပ္စရာေလးေတြ မၿပတ္ေသးလို႕..! ”

“ ဟုတ္ကဲ့.. ” ရီယြမ္ကေတာ့ ထခုန္လုမတတ္ ေပ်ာ္ရႊင္သြားေလေတာ့သည္ ။ လင္စန္းတုန္ႏွင့္သာဆိုပါက သူ၏ ခြန္အားမ်ား ဘယ္ေလာက္အထိ တိုးတက္သြားသလဲဆိုတာ သူမ်က္ၿမင္ကိုယ္ေတြ႕ပင္.. သူယခင္ကတုန္းက ေတြးထားသည္က သူ၏ အစ္မကို သြားေခၚမည္ဆိုပါက သူ၏ သိုင္းေလ့က်င့္မွဳမ်ားကို ေခတၱရပ္ဆိုင္းထားရမည္ဟုေတြးထားေသာ္လည္း ယခုအခါတြင္ေတာ့ မည္သည္ကိုမွ် စိုးရိမ္ပူပန္ေနရန္ မလိုေတာ့ေပ..

True Martial World (Book9-12)Where stories live. Discover now