သူရဲေကာင္းတစ္ေယာက္၏ ဒ႑ာရီ
အခန္း ၁၇၉“ အယ္… စံခ်ိန္ခ်ိဳးခ်င္တယ္ဆိုတဲ့ တစ္ေယာက္လား ? ”
စီစစ္ေရးမွဴးဝမ္က သူ႕ကိုေခၚေနသည္ကို ၾကားလိုက္ရေသာအခါ ရီယြမ္ တံေတြးပါ နင္မတတ္ ၿဖစ္သြားသည္ ။ “ အဲဒီဝမ္ဆိုတဲ့ မိန္းမၾကီးက ေတာ္ေတာ္ အေပါက္ဆိုးတာပဲ… ! အေထ့အေငါ့ေလးမွ မပါရင္ ထမင္းစားမဝင္ဘူးလား မသိဘူး…”
“ ထားပါ.. ငါက စံခ်ိန္ခ်ိဳးခ်င္တယ္လို႕ေၿပာမိထားတာကိုး…! ”
“ ေမာင္ေလး ရီယြမ္ပါလား..? ” ေဇာင္ခ်င္ခ်န္က ရီယြမ္ကို လွည့္ၾကီးၿပံဳး အားေလ်ာ့စြာ ၿပံုးၿပလိုက္သည္ ။
“ ေမာင္ေလး.. အဲဒီ မိန္းမၾကီးက ၿဖဴေကာင္လိုပဲ.. သူေတြ႕သမွ် အကုန္လံုးလုိက္ဆြဲေကာက္ခ်င္ေနတာ! ေတာ္ေတာ္ကပ္ေစးနဲတဲ့အၿပင္ နင္ခူးလာသမွ် သစ္ရြက္တစ္ရြက္ကမက်န္ အကုန္လိုက္စစ္တာ .. ၿပီးေတာ့ နင္ခူးလာတဲ့ ေဆးပင္ေတြကိုလဲ ေၾကးေလ်ာ့ၿပီးတန္ဖိုးၿဖတ္ေသးတယ္.. လူသစ္ေတြဆိုရင္ အခန္းခ နဂါးအေၾကးခြံ ၂၅ ခုေတာင္ ပံုမွန္မေပးႏိုင္တဲ့အထိ သူကေစ်းႏိွမ္ပစ္တာ.. ”
ေဇာင္ခ်င္ခ်န္က ဝမ္အေၾကာင္းကို ရီယြမ္အား ယြမ္ခ်ီအသံလိွဳင္းမ်ားပို႕ကာ မေက်မနပ္ႏွင့္ အတင္းတုပ္ေနသည္ ။ သူမအလြန္ ပ်ာယာခတ္ေနၿပီး အတိုးမေပးႏိုင္မည္ကို အလြန္ စိုးရိမ္ေနသည့္ဟန္ေပၚလြင္ေနသည္ ။
ေဆးပင္ခူးေသာ လူမ်ားအားလံုး အရွံဳးတြက္ႏွင့္ ရင္ဆိုင္ေနရသည္ ။ က်င့္ၾကံသူမ်ားအတြက္ နဂါးအေၾကးခြံက အလြန္တန္ဖိုးၾကီးမားေသာ အရာတစ္ခုပင္… သူတို႕ေန႕စဥ္ဆက္လက္ ရွင္သန္ႏိုင္ရန္အတြက္ နဂါးေၾကးခြံ တစ္ခု ႏွစ္ခုကအစ အလြန္အေရးပါသည္ ။
“ ဟုတ္ကဲ့.. အစ္မေဇာင္ခ်န္… အခုလို သတိေပးတာ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္.. ဒါနဲ႕ ဘာၿဖစ္လို႕ စီစစ္ေရးမွဴးဝမ္က အဲဒီေလာက္ထိ အေပါက္ဆိုးေနရတာလဲ ? ”
“ ငါလဲ မသိဘူး..ငါသိတာကေတာ့ ဝမ္က အရင္က နတ္ဘုရားၿမိဳ႕ေတာ္က သိုင္းပညာရွင္တစ္ေယာက္ပဲ.. သိုင္းလဲ အရမ္းေတာ္တယ္.. တစ္ေန႕ သူ႕ရဲ႕ သတို႕သားေလာင္း မေတာ္တဆၿဖစ္ၿပီး ေသသြားတဲ့အခါ သူစိတ္နည္းနည္းလြတ္သြားေသးတယ္ လို႕ေတာ့ၾကားတယ္.. အဲဒါေၾကာင့္ ေနာက္ပိုင္းသူၿပန္တည္ၿငိမ္လာတဲ့အခါ မွာ အၾကီးအကဲေတြက ဒီလိုၿပင္ပအလုပ္ေတြ လုပ္ဖို႕ စာရင္းစစ္လႊတ္လို္က္တာပဲ…! ”
YOU ARE READING
True Martial World (Book9-12)
Fantasiစာအုပ္အမည္ - သူရဲေကာင္းတစ္ေယာက္၏ဒ႑ာရီ ဘာသာျပန္ - မင္းနႏၵာ Chapter - (121 -180)