LEYLA İLE MECNUN 10.BÖLÜM
Sabah, elindeki kahveyi yudumlarken aklına dün gece geliyor gülümsemeden yapamıyordu. Poyraz'ın onu öpmesi, ellerini vücudunda gezdirmesi Meltem'i yeterince tahrik etmiş ve yeterince utandırmıştı. Hayatında hiçbir erkeğin ona bu kadar yaklaşmasına izin vermemişti. Son kontrolleri yapıp imzaları attıktan sonra şöyle bir bahçeye baktı ''Evet.'' dedi... Çünkü bahçe tek kelimeyle muhteşem görünüyordu, yarın geceki açılışa yetiştirdiği için ayrıca gurur duyuyordu Meltem, kendisinden istenileni yapmış olmanın verdiği mutluluk ve aldığı bir işi daha alnının akıyla bitirmiş olmanın verdiği kıvançta çabasıydı... Tek üzüldüğü bundan sonra neler olacağını bilememsiydi. Poyraz'ı artık sık sık göremeyecekti, o sonuçta bir iş adamıydı. Otelle Batu'nun ilgileneceğini biliyordu. Poyraz'ın da en kısa sürede Dubai'ye döneceğini tahmin ediyordu. Ne olacaktı şimdi? Belki de her şey tam olarak başlamadan bitecekti çünkü Meltem onunla gidemezdi, zaten henüz çağıranda yoktu ya. Düşünceleriyle boğuşurken onu her zamanki gibi kameralardan izleyen birisi vardı...
Poyraz; kendini Meltem'i izlemekten alamıyordu ona bu kadar yaklaşmışken hele de dün geceden sonra onu asla bırakamazdı. Geleneksel bir yapısı vardı Poyraz'ın. Onunla ciddi düşünüyordu, ondan asla vazgeçmeyecekti. Tabi Meltem'inde bunu istemesi gerekliydi, hiçbir zaman Meltem'in tam olarak ne düşündüğünü anlayamamıştı. Evet, aralarındaki çekim inkar edilemezdi birbirlerine dayanamıyorlardı ama ya Meltem daha fazlasını istemezse, ya otel açılışından sonra kendisinden uzaklaşırsa. Yoo buna izin veremezdi, Leyla'sını kaybettikten sonra Allah ona ikinci bir şans vermiş ve tekrar Leyla'sını karşısına çıkarmıştı. Başka bir şekilde, başka bir bedende ama yine aşk ile sunulmuştu ona bu kişi ve o bu fırsatı kaçırmayacaktı ne yapıp edip Meltem'i ikna etmeliydi. Yarın gece açılışta ona içindekileri söyleyecekti tabi korkmuyor değildi.
Meltem... O çok çok farklıydı, asiydi bir kere Leyla gibi değildi. Güçlü bir kişiliği vardı kendi ayakları üzerinde durmayı öğrenmişti kimsenin hele de bir erkeğin korumasına ihtiyacı yoktu. Poyraz'ın hayatına giren kadınlar ya parası ya yakışıklılığı için onunla olmuşlardı Leyla'sı gibi sadece şefkat bekleyip korunmak isteyenlerde olmuştu ama Meltem o ne için istemişti Poyraz'ı? Eğer bu sorunun cevabını bulabilirse Meltem'i ikna edebilirdi. Hem de her şey için...
Her şey tamamlandıktan sonra işlerin bitiş raporunu vermek için otele girdi. Yönetim katına çıkmak için asansörün düğmesine bastı. En üst düğmeye basarak çıkmaya başladı. Buraya ilk geldiği günü düşündü sonra. Bu kadar büyük bir otelin bahçe işlerini ilk kez almıştı. Bir an tereddüt etmişti başarabilir miyim diye hatta sonraları işler yetişmeyecek diye çok telaş ve sıkıntı yapmıştı ama sonunda başarmıştı işte.
Yönetim katına gelince Poyraz'ın odasının önünde durdu, derin bir nefes aldı. Kapı yavaşça tıklattı. İçeri girince masanın boş olduğunu gördü. Halbuki odada olacağını düşünüyordu, sakince ilerlemeye başladı. Tam bir iki adım atmıştı ki arkasında birisinin sarılmasıyla havaya zıpladı,
''Ayy...''diyerek bağırdı o an. Sonra onun sesini duydu,
''Benim aşkım sakin ol, sadece sarılmak istedim.''kendisini sıkıca saran kollardan kurtulmak istedi ama Poyraz öyle sıkı tutuyordu ki sonunda pes etti,
''Poyraz sen deli misin? Neden sessizce yanaşıyorsun. Hem nerden anladın benim geldiğimi?''
Poyraz; 'Kameralardan seni izledim yukarıya çıktığını gördüm diyemezdi. Bu yüzden,
''Zaten ayaktaydım kapı çalınca bir an arkasına geçtim, sen olduğunu görünce de sarılmak istedi. Buraya son gelişini hatırladım da.''dedi kıkırdayarak,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEYLA İLE MECNUN
RomanceDubai'den İstanbul'a esen sert ve cazibeli bir rüzgar. Poyraz.... Dubai'nin en zengin ve itibarlı ailelerinden Zarraf'ların en büyük torunu ve varisi... Adı gibi sıcak esen güzel ve naif bir rüzgar.. Meltem...İstanbul'da kendi ayakları üzerinde durm...