LEYLA İLE MECNUN 15.BÖLÜM
''Evet oldum...''
Poyraz artık ne olacaksa olsun, Meltem her şeyi öğrensin istiyordu.Aslında yalnız olmaları Poyraz'ın işine gelecekti.Meltem bağırıp çağırsa da tokatta atsa ikisi o gece yalnız olacaklardı.
''Öylemi kimdi?Ne kadar sürdü?Peki adı neydi?'' Meltem ise kadın olmanın verdiği merakla ardı ardına sorularını sıralamıştı sanki kim olduğunu öğrense yada adını ne yapabilecekti ki?En azından şu an öyle düşünüyordu.Belki de adının önemini çok daha sonraları fark edecekti.
''Adı...''
Poyraz ne diyeceğini düşünürken birden telefonun sesiyle irkildiler. Meltem Poyraz'a eliyle bir dakika işareti yaptıktan sonra ayağa kalkarak biraz uzaklaştı ve telefonu açtı,
''Efendim canım?''
''Meltem nerdesin sen ?Evine geldim yoksun ,kaç kez aradım ulaşamadım. Ancak çaldı telefonun.''
''Sakin ol Gece...Poyraz'la çiftlikteyiz.At gezisine çıkmıştık belki çekmemiştir .Sen döndün mü?''
''Evet döndüm.Aslında bana kalsa hiç dönmezdim ya...Yarın adliyede davam varmış son anda aradılar mecbur geldim.''
''Hımm...Alp nasıl peki?''
''İyi.Anlatırım sonra .Sen ne zaman geleceksin yada gelecek misin?''
Meltem Gece'nin sesindeki huzursuzluğu anlamıştı .Bu sesin 'Seninle konuşmaya ihtiyacım var''tonuydu.Aslında bu gece ne yapmak istediğini bilmiyordu .Aklından burada kalabileceklerini bile geçirmişti ama arkadaşının ona ihtiyacı varsa yanında olmalıydı .Gece onun her kötü anında yanındaydı çünkü.
''Saçmalama Gece tabi ki geleceğim.Zaten geç olmuş bende gelirim birkaç saate .Hatta yorgun değilsen sana geleyim?''
''Olur ben eve geçiyorum.Hadi Poyraz'a selam söyle.'' Gece hiç itiraz etmemiş sen kal falan dememişti demek ki gerçekten Meltem'le konuşmak istiyordu.
''Tamam canım , görüşürüz.'' Poyraz kimdi dercesine Meltem'e baktı,
''Gece... Alp'le tatile gitmişlerdi, yeni dönmüş bana ulaşamayınca telaşlanmış.Ablam gibi ,aramızda bir yaş var ama her saat beni takip eder.''
''Aslında güzel bir şey.Benimde aklım sende kalmaz.Gece hanımla en kısa zamanda tanışmak isterim.''
'' O zaman bu akşam tanışırsınız.Beni oraya bırakıcasın.''
''Gidecek misin?Ben...burada kalırız diye düşünmüştüm.'' gözlerinde hayal kırıklığı vardı halbuki bu güzel gecenin devamında Meltem'le çok daha fazla ilerleyebileceklerini düşünüyordu .Belki onu daha fazla seyredebilirdi,yada daha fazla öpebilirdi yada belki bu gece beraber uyuyabilirlerdi.Kafasında canlanan görüntülerle gülümserken Meltem onun ne düşündüğünü anlamış gibi konuşmaya başladı;
''Bence gitsem iyi olur.Gece'yi merak ediyorum.Hem başka zaman yine geliriz o zaman kalırız söz.''
Poyraz, Meltemin gözlerine bakınca mahcup çocuksu ifadeyi gördü sevgilisi onda kalmaya çekinmişti.Aslında bir bakıma gitmesi daha iyiydi .Leyla hakkında daha fazla açıklama yapmamış olurdu böylece..
''Hadi o zaman .Gece hanımı bekletmeyelim.'' diyerek ayağa kalktı. Meltem'i de elinden tutarak kaldırdı.
Araba yolculuğu sessizdi.Meltem Poyraz'la yaşadığı güzel günü düşünüyordu. Poyraz'sa Leyla ve Meltemi...
''Sessizsin.Yordum mu bugün seni?''
''Yok ondan değil ,hafta sonu yapacağımız geziyi düşünüyordum.Benim doğduğum yaşadığım toprakları göreceksin.Sana kendimi daha iyi anlatacağım için mutluyum.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEYLA İLE MECNUN
RomanceDubai'den İstanbul'a esen sert ve cazibeli bir rüzgar. Poyraz.... Dubai'nin en zengin ve itibarlı ailelerinden Zarraf'ların en büyük torunu ve varisi... Adı gibi sıcak esen güzel ve naif bir rüzgar.. Meltem...İstanbul'da kendi ayakları üzerinde durm...