LEYLA İLE MECNUN 14.BÖLÜM
Meltem ,ertesi sabah Melis'i taksiyle evine göndermişti,aslında içi pek rahat değildi ama Poyrazın onu bu halde görmesini istemiyordu.Yinede Melis'e destek olmak için yanında olacak gerekirse onu zorla konuşturarak o adamın kim olduğunu öğrenecekti.O adamın yaptıkları yanına kalmamalıydı,fakat Batu yada Poyraz'ın bunları bilmemesi lazımdı .Çünkü Melis o ikisinin hiç sahip olamadıkları kız kardeşleri gibiydi.
Hem Batu hem de Poyraz tek çocuktu . Melis'i her ikisinin de küçük kız kardeşleri gibi sevdiklerini biliyordu. Bu işi çözmeyi daha sonraya bırakacaktı, çünkü az sonra sevdiği adam kapıda olacaktı.
Aynada kendisine baktı ; uzun beyaz askılı bir elbise giymişti, eteklerinde mor çiçekler vardı .Hafif bir makyaj yapmış, saçlarını salık bırakmış ayakkabı olarak ta dolgu topuk rahat bir ayakkabı seçmişti.O anda kapı çaldı .Heyecanla kapıyı açmaya gittiğinde kapıdaki adama hayranlıkla baktığını fark etti.
Her zamanki takım elbise yada beyaz gömlek yerine açık mavi tonlarında bir gömlek ve krem tonlarda keten bir pantolon giymişti. Gömleğinin kollarını katlamış spor bir hava vermişti. Aralarında nerdeyse bir metre mesafe olmasına rağmen , parfümünün kokusu burnuna geliyor, Meltemi tahrik etmeye yetiyordu .Gülümsedi;
''Böyle bakışacak mıyız?'' diyen Poyraz'ın sesini duyunca kendine geldi.
''ha...pardon gelsene içeri'' hafifçe kapıdan çekilerek içeriye girmesi için bir aralık bırakmıştı.
''yok girmeyeyim .Sen , hazırsan çıkalım mı?''
''Peki...Nasıl istersen ...ben hazırım. '' Boynuna çapraz şekilde beyaz küçük çantasını taktı, kapıyı kapatıp Poyraza gülümsedi.
Poyraz arabanın kapısını Meltemin binmesi için açmıştı daha sonra kendiside binerek son sürat mutluluğa doğru sürmeye başladı...
''Bu arada çok güzel olmuşsun, söylemeden edemeyeceğim.''
''Teşekkürler...''dedi hafifçe gülümseyerek ,''Hava sıcaktı bende biraz ince giyindim.'' Poyraz bir şey demeyince devam etti;
''Nereye gidiyoruz ?Umarım bu kez uçak yoktur.''
''Yok. Bu kez o kadar uzağa gitmiyoruz.''
''Yaa...İpucu yok mu?''dedi dudaklarını büzerek,Poyrazsa onun bu çocuksu haline gülerek yola devam etti.
Meltem sıkılmıştı, elini CD yazan bölüme getirerek tuşa dokundu;
''Bakalım en son ne dinliyormuşsunuz Poyraz bey...''Başlayan müziği duyunca hafifçe kaşlarını kaldırdı;
''Hımm....romantik takılıyoruz galiba.'' Şarkı başlayınca ikisi de sustular sadece Mazhar Alanson'un sesi vardı arabada;
Özledim seni, düştüm yollara
Açtım gönlümü rüzgarına
Bir hayaldi sanki, bir macera
Yıkıldım. Kelimeler paramparça
Yandım...Yandım...
Yandım yandım ahhhh ki ne yandım!
Bana yeniden şarkılar söyleten kadın
Baka baka doyamadım, hem kokladım da
Sarhoşluğu geçmedi hala
İçimde sevdan...
Poyraz yola bakarak konuşmaya başladı,
''Sadece birkaç haftadır böyleyim.Bana yeniden aşk şarkıları dinleten ve tekrar şarkılar söyleten bir kadınla tanıştım da...''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEYLA İLE MECNUN
RomanceDubai'den İstanbul'a esen sert ve cazibeli bir rüzgar. Poyraz.... Dubai'nin en zengin ve itibarlı ailelerinden Zarraf'ların en büyük torunu ve varisi... Adı gibi sıcak esen güzel ve naif bir rüzgar.. Meltem...İstanbul'da kendi ayakları üzerinde durm...