16.BÖLÜM

29.3K 1.3K 39
                                    

Ertesi gün; Meltem ve Gece Poyraz'ın yanına gitmek için otele doğru yola çıktılar. Gece resmi olsun diye dizlerinde kolsuz kayık yaka şık bir elbise giymişti, Meltem ise daha spor olmuştu tabi Gece'ye göre. O da en az Gece kadar şıktı, dar paça pembe pudra renginde bir pantolon üzerine de yine o tonlarda dantelli şık bir bluz giymiş, Gece'nin yanında sönük kalmamak için biraz da makyajla uğraşmıştı. Zaten Poyraz'la tanıştıktan sonra kılık kıyafetine daha bir dikkat eder olmuştu. Halbuki eskiden özel günler ve gece gezmeleri dışında süslenmez, çoğu zaman makyaj bile yapmazdı. Göz ucuyla yanında oturan arkadaşına baktı. Birazdan arabadan ineceklerdi ama Gece hala gergindi.

''Hadi Gece bu sıradan bir iş görüşmesi değil. Sevgilim orada olacak gevşe biraz' diyerek ellerini ovalayan Gece'yi rahatlatmak istedi. Çocukluktan beri heyecanlanıp gergin olduğunda ellerini ovuştururdu Gece.

'Olsun ben yinede tedirginim sonuçta iş görüşmesi bu, ayrıca o senin sevgilin olabilir ama benim patronum olacak.'' Ufak bir tebessümden sonra arabayı kapıdaki görevliye teslim ederek otele girdiler.

Asansöre binip yirmi birinci kata bastıklarında Gece heyecanını artık gizleyemiyordu. İçinden Batu'nun burada olmaması için dua ediyordu. Poyraz'ın odasına geldiklerinde sekreter kız ayağa kalktı. Tam ne için geldiklerini soracağı sırada Meltem lafa atladı,

''Poyraz bey içerde mi?''bir yandan da sekreteri süzüyordu.' daha kısası yok mu acaba?''diye düşünerek kızın giydiği eteğe baktı uzunca,

''Evet efendim içerde. Kim geldi diyeyim?''derken eline telefonu almıştı fakat Meltem yine kendisini öne attı;

''Sevgilisiyim canım, haber vermene gerek yok.''diyerek odaya doğru yürümeye başladı. Aslında bu tür konuşmak ve davranmak hiç ona göre değildi hatta sinir olurdu bu tarz konuşan kızlara fakat o sarışın kızı gördüğünde sanki dili beyninden bağımsız bir halde o cümleleri söylemişti. Gece kolundan dürtse de o omzunu silkerek 'bana ne' deyip içeri daldı.

Kapıyı açıp masada çalışan Poyraz'ı görünce yumuşadı bir an. Poyraz'sa kapıdan birden Meltem'in girmesine hem şaşırmış hem de sevinmişti.

''Aşkım... Neden geleceğini haber vermedin? Hani ben seni öğlen alacaktım?''

'Sevinmedin galiba.'diyerek bir adım geri çekildi, tek kaşını havaya kaldırmıştı,

''Yok, canım öyle demek istemedim, sevinmez miyim hiç. Hoş geldiniz.''

Ayağa kalkıp Meltem'e sarılmış yanağından öpmüştü. Gece arkadaşının hala aynı yüz ifadesinde olduğunu görünce araya girmişti,

''Poyraz, ben çok ısrar ettim Meltem'e. Davam ertelendi, bende biraz çekindim sanırım yalnız gelmeye bana eşlik etmesini istedim. Zaten öğleden sonra buluşacakmışsınız bende seni bir an önce sevgiline kavuşturayım dedim.'' Bir yandan gülümsüyordu. Oda da gergin bir hava olmasını istemiyordu. Hele de ilk önemli iş görüşmesinde.

''İyi yaptın Gece. Hoş geldiniz tekrar.'' Eliyle oturmaları için karşısındaki koltukları gösterdi.

Meltem ve Gece oturmuştu ama Meltem'in hala yüzü asıktı. Poyraz'sa ''Acaba biraz önceki dediklerim için mi alındı ''diye düşündü. Ortamın sessizliğini yine Gece bozdu,

''Sözleşmeyi hazırlayacağım demiştin ama bir sorun yok değil mi?''

''Hazır ama bende değil bir saniye...''diyerek eline telefonu aldı,

''Geldin mi? İyi, sana söylediğim sözleşmeyi hazırladın mı? Tamam, hadi al gel odama bekliyorum.''

Poyraz telefonu kapattığında Meltem artık daha fazla dayanamadı,

LEYLA İLE MECNUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin