9.BÖLÜM

33.7K 1.5K 13
                                    

LEYLA İLE MECNUN 9.BÖLÜM

Geç yattıkları gecenin sabahına zorlada olsa gözlerini açmıştı, saate bakmak için hafifçe doğrulduğunda başucunda ki notu gördü;

''Sabah erken duruşmam var, çıkıyorum. Masadan bir şeyler atıştır öyle çık haberleşiriz... Gece.''

''Deli kız'' diye gülümsedi. Saate bakıp dokuz olduğunu gördüğünde ise hızla yataktan kalktı acele ile duş alıp akşamdan getirdiği kıyafetleri giydi. Alt kata inip masadaki kahvaltılıklardan ağzına bir şeyler attı ve evden çıktı. Arabasına binerek hemen otele gitti. Etraftaki adamlara eksik olan birkaç şeyi hatırlattı, sulama işleri için arayacağı adamlar aklına gelince eli çantasına gitti hemen, çantasından telefonunu çıkarttığında şarjının bitmiş olduğunu gördü.

''Kahretsin ne zamandır kapalı acaba?'' diye düşünmeden edemedi. Acaba Poyraz aramış mıydı? ''Canım ararsa arasın ne zamandır ona hesap verir oldum ki? Mesai saatleri dışında telefonumu açık tutmak zorunda değilim.'' diye düşünüyordu. Adamların birisinden telefonu alarak işlerini halletti. O bu işlerle uğraşırken Poyraz'da onun çoktan geldiğini ve adamlara laf yetiştirdiğini izliyordu kameralardan. Pencereden izlediğinde yakalanıyordu çünkü. Reşat Bey odaya girince birden toparlanarak ekrandaki kamera görüntüsünü kapattı.

''Dede sen mi geldin?''diyerek hafif telaşlı bir görüntü verince Reşat bey;

''Evet, geldim de. Hayırdır sen bir şey mi yapıyordun düşmüşsün yine ekranın içine.''

''Yoo...Bir şey yapmıyordum. Ne yaptın toplantıyı?'' diyerek lafı değiştirdi ustaca,

''Sen gidiyorsun...'' Gözlerini birden anlamamışçasına açmıştı,

''Ankara'ya mı?''

''Evet, açılış için son izinleri de halletmen lazım, bir saat sonra uçağın kalkıyor gece geri dönersin...'' Bu habere canı sıkılmıştı. Çünkü Meltem'le iki gündür görüşmüyorlardı ve Poyraz fazlasıyla özlemişti,

''Benim gitmem şart mı? Batu ne yapıyor acaba?''

''Batu sabah arayıp izin aldı, önemli bir işi varmış.'' Batu'nun ne önemli işi olacaktı ki ''Kesin yine kalkamamıştır ya da kadının birisi bırakmamıştır.'' Diye düşünüyordu.

''Oh ne güzel sözde yardım edecekti ama her işi ben yapıyorum.'' Poyraz'ın çocuk gibi mızmızlanması Reşat bey'in garibine gitmişti. İlk kez torunu dedesinin söylediği bir işi yapmamak için mazeretler sunuyordu.

''Ali sen böyle itiraz etmezdin bana, bakıyorum da şu mimar hanım senin ayarını iyice bozmuş...''diyerek sert bir şekilde tepkisini gösterdi.

''Yok dedecim alakası yok ama iki gün sonra otel açılıyor işlerin başında olmak istedim sadece...''

''Ben buradayım hem Batu da öğleden sonra gelecek. Hadi aslanım bir an önce çık geç kalma. Hem sen böyle günübirlik uçak yolculuklarına alışkınsın.'' diyerek gülümsedi gizlice,

''Dede sende yapma lütfen, Batu yoruyor yeterince zaten.''

''Şaka bir yana senin için çok seviniyorum, uzun zamandır böyle keyifli olduğunu görmemiştim umarım bu kez her şey çok güzel olur oğlum.'' Elini Poyraz'ın omzuna atarak ona destek verdiğini göstermek istedi,

''Sağ ol dedecim umarım öyle olur.'' diyerek kapıdan çıktı. Meltem'le bugünde görüşemeyecekti. Bahçeye bakındı ama Meltem'i göremedi, geç kalmak istemediği için hemen arabasına binip havaalanına gitti. Meltem'in telefonu hala kapalıydı. İyice sinir olmuştu. ''Bu kız hiç mi bakmaz telefonuna.'' diye kızıyordu.

LEYLA İLE MECNUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin