38.BÖLÜM

25.9K 1.1K 21
                                    

Herkese merhaba;

İnternet paketi ile ilgili sorunlar hala devam etse de bugün arkadaşımın evine gidip yüzsüzlük yaparak internetini kullandım ve bölümleri ekledim...Umarım en kısa zamanda sorunu çözerim...Bu arada son çiftimiz olan Melis ve Cenk çiftinin resmini yan tarafa medya bölümüne ekledim...Herkese keyifli okumlar diliyorum..Yorum ve görüşlerinizi bekliyorum...

38.Bölüm

Yeni güne gözlerini açan ilk Meltem olmuştu. Başını kaldırarak hafifçe kımıldamak istedi, fakat Poyraz'ın sanki bir ahtapot gibi kollarıyla onu sarmalaması yüzünden hareket edemedi. Sonra tekrar başını Poyraz'ın göğsüne koydu. Sevdiği adamın kokusunu doyasıya içine çekip çıplak göğsüne ufak bir öpücük kondurdu ama Poyraz'ın kımıldamaya niyeti yoktu. Yine de kalkıp evliliklerinin ilk günü için kahvaltı hazırlamak istiyordu.

Poyraz daha önce bir kez Meltem'de kalmış o gecenin sabahında da Meltem ona elleriyle kahvaltı hazırlamıştı. O anlarda gerçekten karıkoca olduklarını hayal ederek gülümsemişti. Ama şu an her şey gerçekti. Bu çekici adam onun kocasıydı. Masada 'evetler' denildikten sonra bir ara Poyraz'la beraber içeriye girmiş anlatılan şeylere göre Batu'ya vekalet vererek imam nikahları da kıyılmıştı. İlk kez yaşadığı şeyler olduğu için şaşkındı ama zamanla Poyraz'a ve onunla yaşayacağı ilklere alışacağını düşünüyordu.

Yavaş hareket ederek Poyraz'ın kollarını üzerinden çekti. Arada boşluk kalmasın diye de yastığını Poyraz'ın kolları arasına bıraktı. Tam da tahmin ettiği gibi yastığı sarıp sarmalamıştı. Galiba onunla bu şekilde uyumaya alışmalıydı.

Yataktan kalkarak sabahlığını bağladı ve boy aynasının karşısına geçip bir süre kendine baktı.Vücudunun belli yerlerinde olan kızarıklıkları görünce utanarak gülümsedi.Dün gece Poyraz hiç olmadığı kadar şefkatliydi tabi yeri geldiğinde fazlasıyla tutkulu ...

Derin bir ''Ahh...''çekerek banyoya girdi.Ilık bir duş alıp tekrar odaya geldiğinde Poyraz'ın yastığın üzerine iyice abanmış oluğunu gördü.Eğer yastığı Meltem sanıyorsa uyandığında büyük bir hayal kırıklığına uğrayacaktı.

Dolaptan şortlu askılı tarzda bir takım alarak giyindi. Evde kimin olup olmadığını bilmediğinden üzerine ince bir hırka aldı. Odanın kapısını yavaşça açarak merdivenlerden inmeye başladı.'Yalının mutfağı nerdeydi acaba?' diye gezinmeye başladı. Bundan sonra bu evde hatta ne evi bu sarayda yaşayacaklarını bilmek onu fazlasıyla heyecanlandırıyordu. Aslında iki kişi için fazlasıyla büyüktü burası. Birbirlerini kaybedecekleri kesindi..Sonunda mutfağı bulmuştu.

İlk işi bir bardak su doldurup Gece'nin verdiği hapı içmek oldu. Tahmin ettiği gibi Poyraz korunmamıştı. Bu bebek meselesi ileride aralarında sorun olmadan onunla konuşmalıydı. Daha yeni evlenmişlerdi. Birbirlerini tanımak ve alışmak için biraz zaman geçmesi gerektiğine inanıyordu. Tabi Poyraz yaş olarak Meltem'den büyük ve tecrübeliydi. Onun baba olmayı istemesi her ne kadar ona normal gelse de Meltem'in de bu konuda fikrini sorması gerektiğini düşünüyordu. Kendi kendine biraz kızsa da bu sabahın büyüsünü bozmak istemediğinden kahvaltıyı hazırlamaya girişti.

Hemen çay suyunu koyup buzdolabından kahvaltılıkları çıkarmaya başladı. Poyraz, omletini çok beğendiği için yumurtaları hazırladı ve geniş bir kaba kırarak çırpmaya başladı. O mutfakta kahvaltı hazırlamaya dalmışken Poyraz, Meltem'in sıcaklığı ile uyanmayı düşünmüş ama kollarındaki yastıkla beraber yüzünü asmıştı. Yatakta doğrularak banyoya doğru seslendi;

''Meltem?''

Ses gelmeyince yataktan kalktı. Yatağa baktığında dün gecenin izlerinin açık şekilde görüldüğünü fark etti. Zaten Meltem için ilk olduğunu biliyordu. Fakat yinede Arap kanı taşıyan bir erkek olarak gururlandı. Ne kadar modernlikten yana olsa da bazı şeyler kafasında netti. Dedesinden böyle görmüştü. Onun yaşadığı yerlerde böyle bir şey için kadınlar linç bile ediliyordu. Elbette hiçbir zaman kadınları ezen, sömüren ve onları birer obje gibi gören erkeklerden olmamıştı. Onun için kadın değerliydi. Hele de Meltem!

LEYLA İLE MECNUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin