LEYLA İLE MECNUN 17.BÖLÜM
Cenk duyduğu kelimeyi 'Doğru mu anladım?' diyerek bir an olduğu yerde kaldı. Sonra yine soğukkanlı tavrını takındı. Melis'e doğru yaklaştı,''Yalan söylüyorsun...''dedi.
''Hayır söylemiyorum, istersen ispatlayabilirim.'' Melis'in gözündeki kararlılığı görünce derin bir nefes aldı.''Ne malum babasının ben olduğu?''
Melis aslında böyle bir ithamla karşılaşacağını biliyordu. Karşısındaki her ne kadar aşık olduğu adam olsa da tam bir pislikti. ''Seni adi herif o geceyi sen unutmak istemiş olabilirsin ama ben unutmadım ve ilk kez seninle olduğumu da çok iyi biliyorum.''
Aslında Cenk 'de hatırlıyordu, tamam sarhoştu ama o küçük kızın ilk kez onunla olduğunu anlamıştı o gece. Zaten bir erkeğin bunu anlamaması mümkün değildi. Sadece sarhoşluğun arkasına saklanmak istemişti ama başarılı olamamıştı. Yine de yenilmeye niyeti yoktu.
''Hadi ilk kez benimle oldun ya sonra?''Melis'e iyice yaklaştı genç kızın gözlerinin dolduğunu hissedince daha da üzerine gitmeye karar verdi. Parmağının ucuyla Melis'in yanağına dokundu,
''Ne malum o geceden sonra başkasıyla yatmadığın. Bunun garantisi mi var?'' Melis'in gözlerinden yaşlar süzülmeye başlamıştı bile. Tabi ki Cenk'in bu işten sıyrılmak için her şeyi yapacağını biliyordu fakat yinede canı yanıyordu. Bunları Cenk'ten duymak hem kalbini hem de ruhunu acıtıyordu.
''Ne o tatlım ağlarsan daha çabuk mu kabulleneceğimi sandın?'' Melis son gücüyle tane tane heceleyerek konuşmaya başladı;
''Ben sadece seninle oldum. Bunu ileride DNA testiyle de ispatlayabilirim. Ama inan bunu ailenin ya da benim ailemin öğrenmesini istemezsin.''
Cenk bu kez kızmıştı işte, bu kız sandığından akıllı çıkmıştı halbuki tüm sarışınların aptal olduğunu sanırdı.''Seni küçük sürtük.''diye Melis'in kolunu tuttu ve kıvırarak bağırmaya başladı.
''Bana bak kızım bu bebekten hemen kurtulacaksın, ben yarın sana randevuyu alacağım birlikte gidip bu işi halledeceğiz. Ve bir daha birbirimizin yüzünü görmeyeceğiz. Anladın mı?'' Melis kolunun acısıyla kıvranırken bağırmaya başladı,
''Asla...Asla bebeğimi aldırmayacağım ve sende onun sorumluluğunu benimle paylaşacaksın.Bu sefer bu kadar kolay kurtulamayacaksın...''
Cenk birden Melis'in kolunu savurarak bıraktı.''Sen delirmişsin. Eğer bu bebeği kabulleneceğimi sanıyorsan aldanıyorsun. Babama ve ailene güvenme. Benim söyleyeceklerimden sonra sana mı inanırlar yoksa bana mı? Beni tuzağa düşürüp zorla hamile kaldığını söyleyebilirim. Üstelik otelden beraber çıkarken kameralar mutlaka çekmiştir zorlamı bindin arabama? Gayet istekliydin hatta gülüyordun. Hangi kadın gecenin bir yarısı yarı çıplak bir halde üstelik de sarhoş bir adamın arabasına biner? Nereye gideceğimizi sanıyordun ? Tavla oynamaya mı? Kim gördü o gece yaşadıklarımızı? Kimseye inandıramazsın.'' Yüzünde hala kızgınlık ifadesi vardı ama Melis'in gerildiğini gördükçe biraz rahatlıyordu.
''Sen...sen çok adisin. Ama ben babana ya da aileme güvenmiyorum.''
''O zaman kim var arkanda? Yoksa polise mi gideceksin? Bunu unut.Kimse sana inanmaz olay hemen kapanır sende rezil olduğunla kalırsın.Yarın seni arayacağım dediğim saatte hastanede ol.'' diyerek arabasına doğru ilerlemeye başlarken Melis son kozunu oynadı;
''Meltem'e gideceğim...''Cenk Meltem'in adını duyunca duraksadı,''Ne?''
''Duydun beni. Meltem benim arkadaşım çok yakın arkadaşım. Hatırlaman lazımdı ama neyse...O gece seninle olanlardan sonra onun evine gittim olanları anlattım zaten beni o halde görünce anlamıştı bir şeyler olduğunu, sadece senin adını vermedim. Ama yemin ederim eğer beni zorlarsan veririm. Dört yıldır onarmaya çalıştığın kardeşlik bağların iyice kopar, onun gözünde adi ve şerefsiz bir kan emici olup çıkarsın, ayrıca Ali ağabeyimle evlenmek üzereler. Senin yaptıklarını duyarlarsa Meltem hayatında ilk kez utanır senden. Onun küçük düşmesine hayatının mahvolmasına ve senden nefret etmesine izin verecek misin? Söyle bana Cenk kardeşini silebilecek misin? Annenin emanetini uzaktan sürekli izlediğin ama yanına yaklaşamadığın, hayatında değer verdiğin tek kişiyi kendinden nefret ettirebilecek misin?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEYLA İLE MECNUN
RomanceDubai'den İstanbul'a esen sert ve cazibeli bir rüzgar. Poyraz.... Dubai'nin en zengin ve itibarlı ailelerinden Zarraf'ların en büyük torunu ve varisi... Adı gibi sıcak esen güzel ve naif bir rüzgar.. Meltem...İstanbul'da kendi ayakları üzerinde durm...