35.BÖLÜM

28.8K 1.1K 31
                                    

Leyla ile Mecnun/ Bölüm 35

Hikayemizde ki diğer çiftimiz Batu ve Gece için karakter isimleri ve resim çalışması yan tarafa eklenmiştir...Hayal ettiğiniz gibi mi bilemiyorum ama ben çok yakıştırmıştım bu isimleri onlara...Herkese keyifli okumalar dilerim...

*******

Batu saatine bakmaktan iyice stres yapmıştı. Bir an önce düğünün bitmesi için neredeyse dua eder olmuştu. Aslında çoktan Gece'nin peşinden giderdi ama Poyraz ve Meltem ortalıklarda yoktu. Gitmek için hareketlendiğinde ise annesi Zulal hanım;

''Oğlum sen bari misafirlerle ilgilen baksana babanda yorulmuş oturuyor.''demiş, Batu'da mecburen olduğu yerde kalmıştı. Bedeni oradaydı ama aklı hep Gece'sindeydi. Acaba ne yapıyordu şimdi? Hala ağlıyor muydu? Aklına gözyaşları içindeki görüntüsü geldiği an yine kendine kızdı. Hayır, daha fazla duramayacaktı. Bir an önce gidip onunla konuşmalı af dilemeliydi. Bir eşek olduğunu söyleyip gerekirse ona diz çöküp yalvarmalıydı.

O sırada yanına gelen Gevher hanımın sesiyle bölündü düşünceleri;

''Batu'cuğum Gece nerede göremedim...''

''Şey biraz rahatsızlandı da eve gitti ..''

Annesini telaşlandırmak istemiyordu. Gerçi kadın şimdi daha da telaş olacaktı ama...

''Bu kız hiç akıllanmayacak kim bilir ne yaptı da hasta etti kendini bari düğün sonuna kadar dayanabilseydi rezil olduk herkese''

Batu şaşırmıştı kadına kızın hasta demiş fakat aldığı cevapla ne diyeceğini bilememişti.

'Gevher hanım kızınız hasta diyorum siz rezil olmayı mı düşünüyorsunuz ''

Gevher hanım Batu'nun sinirlendiğini anlayınca geri adım attı.

''Tabi ki değil canım ben sadece neden hastalandığını merak ettim neyse ben eve gidince onu arar öğrenirim hadi sana kolay gelsin. Ben dernekteki arkadaşları gördüm bir merhaba diyeyim...''

Batu hızla kaçar gibi uzaklaşan Gevher hanıma şaşkınlıkla bakıyordu. Bu kadın Gece'nin anlattığından da beterdi. Kızının hasta olmasına tepki vermemişti bile, üstelik Gece'yi arasa bile sadece azarlamak için olacağından emindi. Bunları gördükçe sevdiği kadının ailesi hakkında ne kadar az şey bildiği için kendisine bir kez daha kızdı. Halbuki Gece, onun anne babası ile tanışmış evlerine kahvaltıya gelmiş, Melis'e düğün hazırlıkları için yardım etmişti. Kısacası sadece Batu ile değil tüm ailesiyle iyi geçinmişti.

O anda neşe içinde kendisine yürüyen Meltem ve Poyraz'ı gördü,

''Hah ağabeycim nerdesiniz siz ya? Bir satir size bakıyorum.''

''Bir şey yok buradaydık geldik işte misafirleri yolcu ediyorduk...''

Batu inanmayan gözlerle Poyraz'a ve kızaran Meltem'e baktı. Belki başka zaman olsa onları utandırmak için dalga geçebilir Poyraz'ı çocuk gibi kızdırabilirdi. Ama şimdi onlarla uğraşacak zamanı yoktu.

'Neyse Poyraz bir dakika gelir misin bir şey söylemem lazımda. İzninle Meltem.''

Meltem gülümseyerek yanından uzaklaşırken Poyraz arkasından bakıp gülümsüyordu.

''Kapat şu ağzını ağabeycim yeter ya anladık barışmışsınız hem de fazlasıyla kaynaşmışsınız arka tarafta..''

''Ne alakası var canım biz misa..''derken Batu parmağının ucuyla Poyraz'ın dudağının kenarındaki ruj izini sildi.''

''Anladık bizim misafirlerle dudaktan öpüşmüşsünüz Ruslar gibi .''

''Ya aslında...''

''Neyse Ali önemli değil sonuçta sevgilin,barışmanıza da çok sevindim ama ben sana başka bir şey söyleyeceğim yardımına ihtiyacım var..''

LEYLA İLE MECNUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin