31.BÖLÜM

26.2K 1.2K 45
                                    

Herkese merhaba;

Arkadaşlar hikayemiz her geçen gün daha da çok seviliyor daha önce facebook ve watpadd de dahil olmak üzere dört farklı sitede yayınlanmasına rağmen yine de sizler tarafından okunuyor bu yüzden mutluyum. Tabi oylar artarsa daha da mutlu olacağım.Çünkü okunma sayılarına rağmen çok düşük.Benim amacım bu güzel hikayeyi arşivde hatırı sayılır bir okunma oranı ile saklamak. Ve hafızalarda güzel bir yer bırakmak, çünkü hikayemiz burada iki ay sonra bitince daha hiç bir yerde görmeyeceğiz bu yüzden okuyacağımız son Leyla ile Mecnun hikayesine sahip çıkalım..Sizleri çok çok öpüyorum ve desteğinizi bekliyorum..

Keyifli okumalar dilerim...

LEYLA İLE MECNUN 31. BÖLÜM

Meltem; her zamanki gibi elini kolunu sallayarak 'Girebilir miyim?' diye sorma zahmetine bile katlanmadan içeri dalan Poyraz'ın arkasından baktı ve başını iki yana sallayarak kapıyı kapattı. Poyraz elinde dergi Meltem'e doğru tutmuş sallıyordu,

''Hala bu adamın kim olduğunu söylemedin Meltem? ''

Meltem önce uzun zamandır görmediği sevdiğini süzdü. Hiç değişmemişti. Yine o derin mavi gözler, yine aynı delici bakışlar ve yine aynı yüksek ego... Ali Poyraz Zarraf hep aynıydı, hiçbir zaman farklı göstermemişti ki kendini. Kıskançlığını hep uç noktalarda yaşamıştı. Eline dergiyi alıp baktı. Bu adam o gün çekim yaptıkları mankendi. Adını hatırlamıyordu bile.

''Sadece bir resim ne olmuş?''dedi umursamaz bir tavırla. O an Poyraz'ın gözleri büyümüştü,

''Ne mi olmuş? Meltem sen beni delirtmeye mi çalışıyorsun. Elin adamıyla kucak kucağa resmin çıkmış hem de çok okunan bir moda dergisinde. Birde ne olmuş diyorsun?''

Ellerini saçlarının arasından geçirerek tekrar salonda yürümeye başladı Poyraz. Ne yapsa siniri geçmeyecek gibiydi. Meltem kendisini savunmuyor Poyraz'a bir açıklama yapmaya bile gerek duymuyordu.

''Poyraz bu sadece bir resim, hem ben dergide basılacağını bile düşünmemiştim. Ayrıca burası İtalya. Kaç kişi beni tanıyor ki?''

''Yok, senin gerçekten bir şeyden haberin yok yoksa bana safı oynamazdın''

Meltem hala anlamamıştı 'Ne oldu ki?''der gibi bakıyordu Poyraz'a.

''Meltem bu derginin Türkiye baskısı da var. Seni kandırmışlar sanırım sadece İtalya'da yayınlanacak sanmışsın ama yanıldın. Eğer ben toplatmasaydım tüm İstanbul o adamla kucak kucağa olan resminize bakıyor olacaktı.''

Meltem yanlış mı duydum diye Poyraz'a baktı. 'Toplatmasaydım mı dedi şimdi bu adam' diye geçirdi içinden. Yok, artık kaç dergi ki bu hepsini toplatmıştı.

''Sen ne toplatmasından bahsediyorsun anlamadım? Bir resim için tüm dergileri satın aldığını söylemiyorsun değil mi?'' Poyraz kaşlarını yukarıya kaldırdı,

''Yok, hepsini alamadım, bazıları diğer illere çoktan dağıtılmıştı. Sadece İstanbul'dakileri aldım. Ama gerekirse Ankara ve İzmir'dekileri de alırım.''dediğinde Meltem içinden 'yuh artık' demişti bile... Ne yapmaya çalışıyordu ki bu adam şimdi. Tüm dergileri satın almakla neyi ispatlamaya çalışıyordu. Çok zengin olduğunu mu yoksa aptalca bir kıskançlık oyununu mu?

''Sen neden böyle bir şeyi yapıyorsun anlamıyorum. Sonuçta resmi ben çekindim seni neden ilgilendiriyor.''

O anda Poyraz dönmeyi bırakıp Meltem'e yaklaştı. Kendisiyle böyle konuşmasına hala inanamıyordu. Ona zaman vermişti ama bu kadarı da fazlaydı.

''Neden mi? Çünkü hala senin sevgilinim Meltem. Hatırlarsan biz bir süre ara verdik daha doğrusu ben sana istediğin zamanı tanıdım ama demek ki yanlış yapmışım. Şimdi topla eşyalarını gidiyoruz.''

LEYLA İLE MECNUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin