LEYLA İLE MECNUN 53.BÖLÜM
Meltem ve Poyraz'ın açılış gecesinden sonra geçen tüm günleri ve geceleri aşk dolu geçmişti. Poyraz sanki yakında olacakları hissedercesine karısına sıkı sıkı sarılmıştı. İşten gelebildiği kadar erken geliyor onunla geçirebildiği kadar baş başa vakit geçiriyor ona karşı hep sevgi dolu ve nazik oluyordu. Meltem ise restorandan sonra boşladığı serasının bakımıyla uğraşıyor günün kalan kısımlarını ise kocasına söz verdiği gibi ona vakit ayırarak geçiriyordu. Poyraz her akşam altı gibi işten çıkıp Meltem'i seradan alıyor sonra birlikte Dubai'yi geziyorlardı. Kocası sayesinde bu şehrin tanımadığı yeri kalmamış gibiydi. Gerçekten mimarisine hayran kaldığı eserler, birbirinden şık ve güzel restoranlar, oteller, gece kulüpleri olmuştu. Tabi ara sıra arka sokaklara girip orada yaşayan halk'ı da görmüş fakir olan kesimin çokluğu dikkatini çekmişti. Bu şehrin ortası yoktu. İnsanlar ya zengindiler ya da fakir. Onlar için üzülürken kocası ile beraber yardım elini uzatabildiği kişilere özelliklede kadın ve çocuklara yakın olmuşlardı. Poyraz ve dedesinin bu tür yardımları yapan bir vakfın üyeleri olduklarını çok sonradan öğrenmiş kocasına neden söylemediğini sorduğunda ise;
''Dinimizde yardım gizliden yapılır herkesin öğrendiği bildiği yardım helal değildir.''cevabını almıştı. Daha sonra ona hak vermiş Poyraz'ın bu tür yönlerini öğrendiği için mutlu olmuştu.
İstanbul'a dönme konusu her açıldığında Poyraz bir şekilde savuşturuyor biraz daha burada kalmaları gerektiğini söylüyordu. Meltem de bir süre sonra sormaktan vazgeçmişti. Kocası ona karşı o kadar ilgili ve sevgi doluydu ki onunla nerede yaşadığının aslında çokta bir önemi olmadığını anlamıştı. Yeter ki onunla huzur ve güven içinde olabilsin. Tek isteği buydu. Sadece arkadaşının düğün hazırlıkları sırasında yanında olmayı isterdi. İki ay sonra evleneceklerini düşündükçe hala heyecanlanıyordu. Gerçi önceleri ona biraz kızgındı onun nişandan en son haberi olmuştu ama son anda karar verilip sadece aileler arasında yapılığını öğrenince arkadaşına kızmaktan vazgeçmiş yine de o gece yanında olmak istediğini söylemişti.
Düğünden birkaç hafta önce yanında olacağına söz vermişti. Poyraz, o zaman gidebileceklerini söylemişti çünkü. Sonuçta onunda kardeşi gibi sevdiği kuzeni evleniyordu. Ve o gece onun yanında olmalıydı. Belki o zamana kadar Meltem'e de Dubai'de sürekli yaşayacaklarını söylerdi. Gerçi Meltem son zamanlarda bu şehre fazlasıyla alışmıştı. Aslında gerçekleri söylemenin tam da sırası diye düşünüyordu. Sonunda karar vermişti iki gün sonra doğum günüydü. Bunun için inşaatını kendilerinin yaptığı hisse ortaklıklarının oldukları lüks bir oteli seçmişti. Bu otelde kendilerine ait özel iki süit oda vardı. Dedesi birini kendisi için diğerini de Poyraz için özel yaptırmıştı. Poyraz o odada hiç kalmamıştı. Ama karısı ile bu özel gece için orada olmaları daha uygundu. Meltem gerçekleri duyduğunda nasıl tepki verecek bilmiyordu ama artık ona yalan söylemek istemiyordu. Gerekirse ona yalvaracaktı kalması için ama gitmek isterse de onu engellemeyecekti.
Bu sabah diğerlerinden daha telaşlı uyanmıştı Meltem. Yataktan hızla kalmış üzerine dolaptan rastgele bir şeyler geçirmiş bir an önce gitmek istediği yere varmak istercesine evden kendini dışarıya atmıştı.
Tabi Aziz'den kurtulamayacağını biliyordu. Bu yüzden adama belli etmemek için onu çarşıda bir yerlere bırakmasını istemişti. Aziz onu bıraktıktan sonra hemen aklındakileri uygulamak için önce özel bir hastaneye gitmişti. Neredeyse bir haftadır regl günü gecikmişti. Bunu güzel bir şeye yormak istiyordu ama emin olmadan da kocasına bir şey söyleyemiyordu. Gerçi kasıklarında sürekli devam eden ağrı her an regl olabileceği sinyalini veriyordu ama yine de dayanamamış sonucu öğrenmek istemişti. Bu yüzden ondan habersiz kan testi yaptırmaya karar vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEYLA İLE MECNUN
RomanceDubai'den İstanbul'a esen sert ve cazibeli bir rüzgar. Poyraz.... Dubai'nin en zengin ve itibarlı ailelerinden Zarraf'ların en büyük torunu ve varisi... Adı gibi sıcak esen güzel ve naif bir rüzgar.. Meltem...İstanbul'da kendi ayakları üzerinde durm...