LEYLA İLE MECNUN 45. BÖLÜM
Batu; tüm gece heyecandan doğru dürüst uyuyamamış gün doğar doğmaz da kalkmıştı. Bugün, sevdiği kadına yapacağı sürpriz onu uykusundan etmişti ama düşündükçe Gece'nin vereceği tepkileri aklına getirmeye çalışıyor elinde olmadan gülümsüyordu. Yanında deliksiz uyuyan kadına baktı bir süre.
Elini kolunun altına alarak yan dönüp onu seyretmeye başladı. Diğer eliyle önce saçlarına dokundu. Adı gibi siyah saçları vardı Gece'nin. Sonra elini yanağında gezdirdi usulca. Esmer yanık teni onu resmen aşka davet ediyordu. Halbuki; uzun yıllardır sarışın beyaz tenli kadınlarla olmuştu. Esmer bir kadına gönlünü kaptıracağına hayatta inanmazdı. Daha sonra eliyle genç kadının açılan bacaklarına uzandı, pikeyi hafifçe çekip üzerini örttü. Yatakta küçücük kalmıştı genç kadın. Halbuki; o hep uzun boylu, uzun bacaklı kadınları sevmişti ya da o bu zamana kadar öyle sanıyordu. Ufak tefek bu esmer güzeli onun kalbinin en derinlerinde aşkı hissetmesini sağlıyor ömrünü ona feda edecek kadar çok sevmesini sağlıyordu.
Genç kadın yavaşça gözlerini açtı. İşte şimdi Batu'nun dünyası aydınlanmıştı. İri, yeşil bir çift göz ona sevgiyle bakıyordu. Gülümsedi Gece;
''Günaydın.''dedi sessizce,
Kadını kendisine bir hamlede çekip o küçük bedenini bir anda sarmaladı. Sanki kadının bedeni kendi bedeninde kaybolmuş gibiydi. Dolgun dudaklarına kısa ama tutkulu bir öpücük kondurduktan sonra;
''Sana da günaydın meleğim.''dedi.
''Sen daha işe gitmedin mi?''
''Birazdan gideceğim ama önce sevgilime doyasıya sarılmak istedim.'' diyerek tekrar sıkıca sarıldı.
''Benimde erken çıkmam lazım. Biraz işlerim var. Sanırım birkaç dava açılacak Rusya'daki inşaatla ilgili .''
''Biliyorum. Arsa sahibi ile sorunlar çıktı. İnşaatı durdurmak bile isteyecekler. Ama halledilemeyecek bir şey değil. Elimizde yazılı anlaşma metni var. Halledebilirsin değil mi?''
Birden adamın kollarından sıyrılarak yatakta doğruldu. Ellerini beline koyarak,
''Avukatınıza güvenmiyorsunuz sanırım Batu bey, ama merak etmeyin bu davalar benim için çocuk oyuncağı. Çok daha zorlarını gördüm.''dedi.
Sevgilisinin alınganlık yaptığını görünce ufak bir kahkaha attı Batu;
''Gel buraya! Benim meleğim kapriste mi yaparmış? Tabi ki güveniyorum sadece adamlar pislik çıkartırlar diye biraz endişeliyim.''
''Siz beni ufak tefek görünce karamürsel sepeti sandınız sanırım Sayın Zarraf. Ama ben her şeyin üstesinden gelirim evelallah.''
''Vay! Benim küçük sevgilimin içinden Zeyna çıkmışta haberim yokmuş.''
''Zeyna mı? Ya Batu benim kaslarım mı var ya? Ben çirkin miyim o kadar aşk olsun''
''Şaka yapıyorum bir tanem hem biraz kas yapsan fena olmaz böylede pek çelimsiz kalıyorsun yanımda.''
''Anladım ben seni. Sen beni beğenmiyorsun artık. Git başımdan!'' diyerek bir anda arkasını döndü. Batu ise ona arkadan iyice sarılıp tekrar kucağına çekti;
''Benim küçük panterim. Ben seni nasıl beğenmem. Dön bana lütfen .'' diyerek kadını zorla kendisine çevirdi. Eliyle çenesinden tutup kendisine bakmasını sağladı;
''Bak gözlerime Gece'm. Sakın benden o gözleri esirgeme. Ben o gözlerin esiriyim. İstesem de başka bir şeyi göremez gözlerim, başka bir tene dokunamaz ellerim. Sen benim geleceğimsin! Ömrümü gözümü kırpmadan adayacağım kadınımsın. Aklına böyle şeyleri bir daha getirme.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEYLA İLE MECNUN
RomanceDubai'den İstanbul'a esen sert ve cazibeli bir rüzgar. Poyraz.... Dubai'nin en zengin ve itibarlı ailelerinden Zarraf'ların en büyük torunu ve varisi... Adı gibi sıcak esen güzel ve naif bir rüzgar.. Meltem...İstanbul'da kendi ayakları üzerinde durm...