Питате се какво е да учиш в една от най-добрите гимназии ли? И аз не знам, но скоро ще разбера. А сигурно се питате и коя по дяволите съм аз? Аз съм Ребека Уотсън, дете на наркодилъри. Мда, родителите ми имат мръсен бизнес, но благодарение на него ще мога да уча в най-елитната гимназия в Лос Анджелис. Колко яко, нали? Гимназия пълна с високомерни идиоти, които си мислят, че са нещо повече само, защото имат пари. Но всъщност те нямат нищо, родителите им са тези, които имат парите.
Разбрах от майка ми, че тази година отпуснали стипендии на две момчета от бедните квартали. Смятам, че това е добре, защото не само богаташчетата трябва да имат лукса да учат в толкова добра гимназия. Останалите също трябва да имат правото да учат тук. Това че не се къпят в пари, не означава да учат в пропаднало училище.
Но и за мен всичко това е ново, защото за първи път ще стъпя в такава гимназия. Преди да се преместим тук в големия град, живях в малко градче, което малко хора знаят. Майка ми и баща ми се опитват да ме излъжат, че се разбират, но всяка вечер чувам споровете им. Надявам се сега, когато живеем в голяма къща да не чувам разправиите им.
Какво да разкажа още за себе си, за да ме опознаете? Имам кестенява коса и зелени очи, не съм много високa, но не съм и ниска. С труден характер съм и е много трудно някой да ми хареса от пръв поглед. На 17 години съм.Може да се каже, че не спазвам правилата. Много трудно някой може да ми каже какво да правя. Аз сама определям правилата за себе си. Затова и нямам много приятели, а сега като знам къде отивам сигурно ще си остана и без такива. Надявам се поне тези две момчета да са по-нормални и да намеря общ език с тях.
Падам си купонджийка. Мда, ако можешe всяка вечер щях да обикалям клубовете и да се напивам. Майка ми обаче строго забрани това. Иска да наблегна над образованието си, за да може да вляза в добър колеж. Тя, която има мръсен бизнес ми казва да уча, за да вляза в колеж и да си намеря добре платена работа. Смешно е нали?
За въпроса дали имам гадже? Нямам гадже и не мисля скоро да имам. Нямам намерение да се занимавам с глупави момчета. Всички са еднакви, винаги се оказват боклуци.
Всъщност в Лос Анджелис имам един приятел. Така де, разнася стоката на нашите, но пак може да се каже, че поддържаме някаква връзка. Името му е Джеймс и е гей. Хубаво е да имаш приятел гей. Мислят по по-различен начин от другите момчета. А и понякога си разделяме по някоя друга цигара.
Това е общо взето за живота ми. Те първа навлизам в този начин на живот и все още свиквам. Нашите ми забраниха да споменавам с какво се занимават наистина. Казаха ми, ако някой попита случайно да му отговоря, че сме спечелили от лотарията. Това е доста тъпо оправдание, но какво от това?
След два дена ще разбера какво е да си от елита. Какво е да си един от тези богати тинейджъри и да се държиш на ниво.
YOU ARE READING
Rumors
Mystery / ThrillerГимназия, в която слуховете са като традиция. Всеки разпространява най-различни неща за теб, а отсаналите просто решават да повярват на чутото. А какво е да си нов в тази елитна гимназия и цялото внимание да се насочи към теб? Обвиняват те за абсолю...